Mini fic mi olsun yoksa devam mı?
Çok kararsız kaldım. Aklım o
kadar dolu ki yeni şeyler üretmeyi
seviyorum resmen ve de çok
maymun iştahlıyım burdan başka
fice ordan başka bir yere of of...
Neyse çok dırdır ettin dediğinizi
duyar gibiyim o yüzden iyi
okumalar ve oy vermeyi unutmayın
Yoongi ile dün akşam ki sohbetimizden baya keyif almış üstüne üstlük bugün için sözleştik. Yoongi'nin dediğine göre buraya iki kere gelmiş ve buranın bütün güzelliklerini görmüş bugün de benim bu güzellikleri görmem için etrafı gezdirmek istedi.
Başta ona yeojin'e söz verdim desem de *boşver o zaten baya meşgul baksana bu geç saate kadar gelmedi bile* deyip ikna etmişti. Aslında bakarsanız haklı da gece bile gelmedi. Telefonla aradığım da önce meşgule atmış sonundada işi olduğunu bugün otele gelmeyeceğini mesaj atmıştı.
Jeju aşırı sıcak olduğundan kot şort onun üstüne ince beyaz sıfır kol giyip saçlarımı saldım. Yoongi'nin beni aşağıda beklediğini bildiğimden hızla onun yanına gittim.
Siyah lamborghinisine yaslanmış telefonu ile ilgileniyordu. Bu haline kıkırdamadan edemedim. Nedeni ise sanki elinde tuttuğu telefon da birşey varmışta onu öldürecekmiş gibi bakması.
"Yoongi"
Ona seslenmem ile telefonu cebine koymuş yaslandığı arabadan bedenini ayırmıştı.
"Hazırsan gidelim"
Onu başımla onaylayıp sürücü koltuğunun yanına oturmak için hemlede bulunduğum da benden önce davranmış kapımı açıp bana centilmenlik yapmıştı. Onun bu halleri bana komik gelse de gülmedim sonuçta ince düşünceli biri.
Kapımı kapatır kapatmaz Yoongi de yerini alıp arabayı çalıştırdı. Tabi çalıştırmadan önce marka güneş gözlüğünü takmayı da ihmal etmedi.
"Nereye gidiyoruz?"
Yoldan gözlerini ayırıp gülümsedi.
"Sürpriz ! "
"İyi de ben meraktan ölürüm"
Dediğime kahkaha attı
"İyi işte meraktan ölen ilk insan olup tarihe geçersin"
Kollarımı birbirine bağlayıp dudaklarımı büzdüm.
"Komik değil, ben gülmüyorum sende gülme"
Yoongi tek kaşını kaldırdı
"Kabul et komikti
" Tamam biraz, belki çok az komik olabilir "
Araba biraz sessiz olduğu için radyoya yönelmiş benim tarzıma uyan şarkı aramaya başladım ama bulamadım.
"Jangmi bir şarkıda dursan mı artık? "
"Hayır Yoongi, daha istediğimi bulamadım"
Telefonunu çıkarıp bana uzattı.
"Ne yapıcam senin telefonunla? "
" Araba telefonuma bağlı istediğin müziği burdan bul"
Küçük açıklamasından sonra hızla telefonu aldım. Ne bu ya koskaca kanallarda güzel bir şarkı bulamadım.
Müziklerde gezindiğimde sonunda bana uyan şarkı buldum.Lana Del Rey Serial Killer
"Tarzına göre buldun şarkı desene"
Yoongi yi başımla onaylayıp bacaklarımı kendime doğru çektim
"Bu kadına bayılıyorum Yoongi"
Yoongi gülümseyip torpitoyu gösterdiği an istemsizce hemen oraya uzanıp açtım.
"Sigarayı uzatırmısın"
Önce ona şaşkınca bakmış hemen sonra sigarasını uzattım.
"İçtiğini bilmiyordum"
Sigara paketinden bir dal çıkarıp ince dudaklarına koyup yaktı.
"Okulda içmem pek bilmemen normal"
"Yoongi arabanın üstünü açar mısın? "
Yoongi sözümü ikiletmeden arabanın tavanını açtı. Vücudum hızla rüzgarla irkilsede hemen kendimi toplayıp Emniyet kemerini çözüp ayağa kalktım
Ben bunu yaparken Yoongi gülümseyip arabayı biraz daha hızlı sürmeye başladı. Galiba Yoongi benim beynimden geçenleri anlayan tek insan.
"Bak sana titanik pozu vericem"
Dediğime daha çok kahkaha atmış sonunda aklından geçenleri diline dökmüştü.
"Rose oldun öyleyse doğrumu anladım"
Yoongiyi başımla onaylayıp kollarımı iki yana açıp gözlerimi kapattım.
"Jake kim öyleyse? "
Gözümün tekini açıp ona sırıttım
"Jake de sen ol, olmaz mı? "
Cevabını duyamadan araba tümseğe denk gelmiş bende dengemi yitirip oturduğum koltuğa düştüm.
Tabi üzerimde bir adet Yoongi ile......
Burda biter mi dediğinizi duyar gibiyim ama bu benim ve evet burda biter...
Herkes Titanic faciasını ve o mükemmel iki aşığı biliyordur zaten anlatmaya gerek yok o yüzden size küçük bir anımı anlatayım...
Ben o Titanicte ki Jake yani Leonardo DiCaprioya aşıktım çocukken JEKEEJ
Olan şu ki ilk aşkım Gay miş meğersem. Ben bunu öğrenince ağlamıştım "neden hep yakışıklılar gay olmak zorunda diye" Tabi çocukluk ya gay olmasa sanki bana bakacak 60 yaşındaki adam. ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE |MYG|
FanfictionSevdiği adam için yemek bile yapamadığı halde gastronomi okuyan gerizekalı jangmi :D Yayın tarihi; 30.06.2021 Bitiş tarihi : 06:12:2021