23

356 31 8
                                    

Finale son bir bölüm kaldı bebekler umarım bol bol yorum ve oy atarsınız. Biraz gecikti malesef ama nedense wattym de sorun var galiba iki kere yazdığım bölümü silince bende tekrar yazmak zorunda kaldım.

İyi okumalar ~

Bugünün şarkısı red velvetin Pose olsun 😝


Olayların üstünden iki hafta geçmiş Jangmi erkenden kalkıp sevgilisine güzel bir kahvaltı hazırlamak istediği için soluğu mutfakta almıştı bile.

Tabiri caizse bu güzel sofrada bir kuş sütü eksikti. Jangmi raftan bardakları alıp meyve suyunu doldurdu. Aslında Yoongi sabahları kahvaltı eden biri değildi ama jangmi onu bu rutine zorluyordu.

"Yoongi hadi kalk artık ya! "

Evde yankılanan tiz ses zaten uyanmış ama yataktan kalkmaya üşenen Yoongi nin yüzünü buruşturmasına neden olmuştu.

Jangmi Yoongi nin uyanmadığını düşünerek beraber işi pişirdikleri odasına gitmiş kendini bir anda Yoongi nin cılız ama güçlü kollarında bulmuştu.

Yoongi, kahvaltı hazırladığını belli eden gururlu jangmi yi umursamadan kucağında Jangmiyle masaya ilerlemişti bile.

Karşılıklı sohbet eden ikili baya ilişkilerini ilerlemişti bile. Ne ara bu kadar birbirilerine bağlandıklarının farkına bile varmamışlardı.

Yoongi Jangmi nin ince bileğinden tutup kucağına oturttu.

"Kahvaltını ben yedireceğim, itiraz istemem"

Jangmi dudağını yalayıp Yoongi yi kafasıyla onayladı. Malum kızımız sevgili bulunca git gide aşk'a ve sevgiye açlığını belli ediyordu.

Yoongi krepten bir parça alıp Jangmi nin ağzına uzattı. Jangmi bu oyundan memnun olduğu için ağzını kocaman açıp küçük çocuk gibi vermesini bekledi. Yoongi güzel sevgilisini bekletmeden krebi jangmi nin ağzına yollamış üzerine birde dudaklarına minik bir öpücük kondurmuştu.

İkili bu rutinle kahvaltı ederken, evin yedek anahtarına sahip olan Taehyung teyzesi ve eniştesini kuzenin evine haberi olmadan getirmişti bile. Elinde büyük bavulu tutan babası kahvaltı eden daha doğrusu yiyişen ikiliyi görmesiyle gür sesini etrafa bahşetti.

"J A N G M İ !!!!! "

Jangmi anında Yoongi nin kucağından kalkıp başını eğdi. Evet kötü birşey yapmıyordu ama sonuçta babasına da böyle yakalanmak istemezdi değil mi?

"Baba şey"

"Ney"

Babasının sert çıkan sesinden dolayı sözünü yarıda kesip annesine baktı. Jangmi kolay yolu biliyordu annesiydi.

  ༶•┈┈⛧┈♛                  ♛┈⛧┈┈•༶

Herkes sessiz sedasız kahvaltısını etmiş şimdi elleri önlerinde ( jangmi ve Yoongi) birleştirmiş sinirli olan babasına bakıyordu.

Jangmi babasından önce lafa atlamış herkesin ona odaklanmasını sağlamıştı. Annesi gayet halinden memnun olduğu için sadece babasına ithafen konuşacaktı.

"Baba bu Yoongi, benim erkek arkadaşım"

Babası kollarını birbirine bağlayıp bacak bacak üzerine attı.

"Arkadaşın olmadığı belli zaten Jangmi, sonuçta kim arkadaşının kucağında kahvaltı eder"

Jangmi yediği kapaktan dolayı yan gözle Yoongi ye baktı.  Yoongi ise zaten saygılı bir beyfendi olduğu için hemen ayağa kalkıp ailenin karşısında saygıyla eğilip kendini tanıttı.

"Taehyung bizi getirmese sevgilin olduğundan bile haberimiz olmayacaktı kızım"

Jangmi annesine içinden tısladı annesini resmen onu babasının yanında satmıştı. Hani bir laf vardır ya olayları ailede  en son babalar duyar işte bu jangmi gilin ailesinde de geçerliydi.

Jangmi nin annesi eşinin yanına oturup ellerini kocasının omzuna koydu.

"Kızımız söyleseydi ben sana söylerdim hayatım. "

"İyide senin haberin vardı anne hatta Yoongi yi stalkladınya sosyal medyadan "

Yoongi olanlara ne kadar gülmek istese de kendini tutmuş aileye saygısızlık yapmamıştı. Ama sağ köşede işler kazışmış babası bu sefer ailede tek ben seçiliyorum bu haksızlık adlı konuşmaya geçiş atmıştı bile.

Jangmi anne ve babasının küçük tartışmasından faydalanarak Yoongi'nin kulağına

"Sıra taehyung tan intikam alma zamanı"

Yoongi sorar gözlerle Jangmi ye baktı gerçekten yapacağı şeyi merak ediyordu.

Jangmi ise annesinin zâfını kullanıp konuyu değiştirmeyi planlamıştı. Tabi bu ne kadar işe yarar orasını bilemeyiz.

"Taehyung gay!, birde sevgilisi var"

Jangmi nin ortaya attığı şeyle annesi hemen taehyung un koluna girip hemen dedikoduya başlamıştı bile ama babası derin nefes alıp sonunda ağzından o kelimeler döküldü.

"Bakın çocuklar, aşkınıza saygım var kızım karşıma kimi getirirse getirsin onu severim o da benim evladım sayarım taki bu kızımın canını yakana kadar sürer. İyi bir çocuğa benziyorsun ilişkinize izin vermeme bile gerek yok Jangmi yetişkin biri seni seçtiyse vardır bir bildiği. "

Jangmi dolu gözlerle ayağa kalkıp babasına sıkıca sarıldı. Babasının ona saygı duyacağını zaten biliyordu ama bu konuşma içinde ki masum çocuğu ortaya çıkarmıştı.

"Peki ne iş yapıyorsun? "

Babasının sorusuna omuzlarını indirip kaldırdı Jangmi.

"Öğretmen kendisi"

Babası kafasını gurur duyarcasına salladı tabi bu kısa sürdü çünkü boş boğaz taehyung bombayı patlatana dek

"Enişte o Jangmi nin öğretmeni!!!! "

Evet Jangmi intikam almıştı taehyung dan ama taehyung ortaya öyle bir bomba attı ki babası fenalaşmış şekeri fırlamıştı. Herkes taehyung a bir güzel azar çekmiş babası bir saatin ardından uyandıktan hemen sonra herşeyi tatlı dille anlatmıştı Jangmi.

PURE LOVE |MYG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin