2

784 65 37
                                    

"Selam abdülhamid! "

Sevdim adamın bana cevap vermesine mi şaşırayım yoksa en yakın arkadaşımın artık adının abdülhamid olmasına mı bilemedim şahsen.

Yeojin ellerini platin sarısı saçlarına götürüp çekiştirdi.

"Bu salak neden sana öyle cevap verdi ki anlamadım ben."

"Bilmiyorum ki abdülhamid, sen benden daha iyi bilirsin ya erkekleri"

Dudaklarıma alaylı gülümse yerleştirip kaldığım yerden devam ettim.

"Kesin bana güzel cevap verecekti ya hani, nerde abdülhamid ben göremiyorum"

Yeojin gözlerini devirdi.

"Benim adım Yeojin, Y E O J İ N, tamam mı güzel arkadaşım"

Kafamı iki yana salladım bu Yeojin için hayır anlamına geldiği gibi de benim için de keyifli zamanın ışığını yansıtırıyordu.

"Olmaz abdülhamid kendin söyledin, eğer güzel cevap vermezse benim adım da abdülhamid dedin bu güzel yoldan dönemezsin"

İçinden ne kadar bana küfür ettiğinin farkında olsam da ses etmedim, o da edemedi gerçi. Telefonu elime verip ayaklandı.

"Sen şu çok sevdiğin şerefsize yaz, bende eve gideyim babam gelir evde yemek yok"

Ne kadar gitmesini istemesem de onu başımla onaylamak zorunda kaldım. Yeojin in babası tam bir psikopatın teki tabi bu sadece yemek zamanı oluyor. Yemek hazır olmadı mı kavga dövüşte eksik olmuyor o evde.

Yeojin yanağıma öpücük bırakıp kapıya doğru ilerledi.

"Sen gelme yolu biliyorum ben zaten, sen senin kine cevap ver"

Cevap vermedim zaten yeojin de cevap vermemi beklemeden gitti. Aşık olduğum adama hemen yazamayacağımı bildiğim için başımı yastığa koyup beyaz tavanımı seyretmeye başladım.

Seokjin'i ne zaman mı gördüm. Ben kütüphanede deli gibi ödevleri yetiştirmek için çabalarken tabi her tarafı darma duman etmeyi de ihmal etmiyorum o sırada.

O an fark ettiğim önemli kitabı almak için gittiğim rafta onu bir kızla yiyişiyor ken gördüm. Evet doğru tahmin bir birlerinin dudaklarını ele geçirmiş halde, adını bilmediğim iki genç resmen uygunsuz haldeyken aşık oldum ona.

Ne kadar acınası bir durum olduğunu biliyorum ama ben aşık olduğum da daha lise okul ikinci sınıftım nerden bilebilirdim ki bu aşkın sonrasından saplantı haline geleceğini.

Uzun çabalarım sayesinde kuzenim Taehyung un yakın arkadaşlarından biri olduğunu öğrendim tabi bu hiç kolay olmadı. Bu safa da gerizekalı kuzenim beni kölesi gibi kullandı ama buna değdi.

Benden dört yaş büyük olmasını dert bile etmedim. Onu hep uzaktan izlemekle yetindim. Sonra bu yetinme fazlaca özleme dayandı ve bende abimin evine seul'e taşındım.

Sırf Jin ile yakın olabilmek için aşçılık okulunu kazandım. Tabi bu benim için biraz daha zor olmuştu nedeni ise daha ocak nasıl yakılır, fırının ayarı nasıl olur bilmeyen ben şimdi durmuş aşçılık okuyorum.

Yeojin ile de bu sayede tanıştım. Tabi kendisi başta bana sırf Taehyung yüzünden yanaşmış sonunda da onunla bir gece geçirip istediği kişi olmadığı kanısına varmıştı. Tabi bu önemli detayı atlaya biliriz.

Şimdiyse düzgün bir yalan bulup onu benim kaçık biri olmadığıma ikna etmem gerekiyor. Telefonu tekrar elime alıp mesaj yerine tıkladım. Ve ona en mantıklı bulduğum yalanı attım.

Laura:
Mesajı küçük kardeşim atmış.

Bir kez bile düşünme yetimi ortaya koymadan yazdığım mesajı aynı şekil düşünmeden, tartma dan göndermiştim. Dudaklarımı kemirip attığım saçma mesaja cevap gelmesi için beklemeye koyuldum.
Gerçi bu bekleme pekte uzun sürmedi.

Ksj:
Emin misin?

Laura:
Evet bilirsin beş
Yaşında ki çocuk işte

Ksj:
Ne zaman dır beş
Yaşındaki çocuklar
okuma yazma biliyor?

Evet buna verecek ne cevabım olabilir ki tanrı aşkına salak olduğum kadar da aşırı rezil biriyim. Ve bunu sevdiğime de kanıtlamış oluyorum. Attığım yalanın tutarı bile yok.

Laura:
Kardeşim üstüne zekalı
Anlamazsın sen

Ksj:
Neyse ne sana ayıracak
vaktim yok rahatsız
etme beni!

Laura:
Tamam

𝘎ö𝘳ü𝘭𝘥ü √√









     .•♫•♬• Vote •♬•♫•

Diğer bölümde bazıları anlamamış tabiki ilk bölüm olduğu için anlamamanız normal neysem Yoongi bey biraz sonra ki bölümde gelecek. Umarım bunda anlaşa bilmişizdir. Asıl karekter Min suga okeyyyy :)

PURE LOVE |MYG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin