Dynananana eh bugün de flop dynamite için yakalım. 💅 iyi okumalar...
Elimi asker selamı verircesine koyup etrafa bakındım.
"Of aşırı sıcak"
Güneşin tepemizde oluşunu geçtim bir tane yaprak bile kıpırdamıyor yani anlayacağınız rüzgar namına birşey yok.
Bay Min kafasında ki beyaz şapkasını çıkarıp benim kafama taktı.
"Bir insan yanına neden şapka almaz ki"
Mırın kırın eden Yoongi yi umursamadan güzel şapkama odaklandım ne yani insanlık hali olamaz mı?
"İyi de şapkanızı siz bana verdiniz"
Yoongi beni başıyla onayladı.
"Evet verdim"
Dudaklarımı büzüp ona baktım. Sonuçta benim yüzümden olduğu için elimde tuttuğum yemek kitabını Yoongi'nin başının üzerinde tutmaya başladım.
Yaptığım hareketle bana dikkatle bakıp yüzüne sevimli bir gülümseme takındı. Cidden böyle bakınca aşırı şeker biri.
"Jangmi ne yapıyorsun? "
Kitabı Yoongi'nin başının üzerinden çekmeden başımla sesin sahibi yeojin'e döndüm.
"Birşey yapmıyorum"
Yeojin kollarını birbirine sarıp tek kaşını kaldırdı.
"Emin misin?, sonuçta o senin öğretmenin yani onu rahatsız ediyor olabilirsin Jangmi"
Yeojin'in bana karışması sinirlerimi bozsada bir tarafta haklı da. Sonuçta o benden kıdemli ve etrafta öğrencileri var onu zor duruma sokmuş oluyorum.
Defteri Yoongi'nin başının üzerinden çekip göğsüme yasladım.
"Bay Min ben özür dilerim, yeojin haklı düşüncesizlik ettim. "
Elini omzuma koydu.
"Önemli değil Jangmi, hem ben rahatsız olmadım. "
Benim iyi hissetmem için dedigini bildiğimden tekrar özür diledim.
"Özür dilerim"
Yoongi derin nefes alıp verdi.
"Jangmi rahatsız değilim aksine hoşuma gitti. Tamam mı üzme artık kendini"
Dudaklarımı birbirine bastırıp başımla onayladım. Benden onay alınca Yoongi ellerini birbirine çarptı.
"Tamam herkes burda olduğuna göre açıklamamı yapayım sonra işimize bakarız. "
Herkes pür dikkat Yoongi ye odaklanınca istediği olmuş ve buda yüzüne sempatik ve ukala bir gülüş yerleştirmesini sağlamıştı.
"Aslında burda bir gün kalmamız gerekiyordu ama benim mükemmel çabam sayesinde iki gün kalacağız o yüzden on beş dakika sonra hazırlanın yemeklerin yapılacağı yere gelin ve marifetlerinizi gösterin bana"
Yoongi sözünü bitirir bitirmez Jin araya girdi.
"Yol yorgunuyuz ne yemeğinden bahsediyorsun? "
Yoongi elini ağzına götürüp hafif öksürdü.
"Sizli bizli konuşmayı unutma Jin ben senin öğretim görevlisiyim sınırları aşma, ve yemeğe gelince"
Yoongi biraz duraklamış sonra devam etmişti.
"Yemekleri hemen yapıp dersi geçerseniz ve gün boyu serbest olursunuz"
Yoongi nin teklifini herkes onaylamış ve hızla odalarımıza gitmiştik. Ben yeojin ile kalacağım için şanslıydım sonuçta arkadaşım.
"Yeojin banyoya ilk ben girsem olur mu? Aşırı terledim de"
Yeojin başıyla onaylayıp eşyalarını yerleştirmeye başlamıştı bile. Bana bir iki gündür soğuk davranıyor bunun farkındayım ama konuşmak için şuan erken çünkü hemen duşa girmem gerek.
Hızla duşumu alıp üzerime rahat bulduğum siyah taytım onun üzerine ise sarı sweetimi geçirip Yeojin ile hızla yemeklerin yapılacağı salona indik.
İki üç dakika sonra herkes bir araya toplanmış Yoongi yi bekliyorduk.Jin yanımıza gelip kolunu yeojin'in omzuna attı.
"Naber kızlar? "
Gözüm yeojin in omzunda olan kola odaklansada kabalık olmasın diye Jin'e cevap verdim.
"Selam Jin"
Yeojin hızla Jin'in kolunu omzundan uzaklaştırsa da istemeden de olsa gözlerim hala oraya odaklıydı taki Yoongi'nin sesini duyana dek.
"Beni takip edin! "
Yoongi'nin emrine sadık kalarak herkes onu takip etmiş ve otelin yemekhanesine gelmiştik.
"Herkes istediği yemeği yapsın bir saatiniz var ona göre temiz ve düzenli olun"
Yoongi'nin başladı demesiyle herkes kafasında planladığı yemeği yapmak için odaklandı buna bende dahil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE |MYG|
FanfictionSevdiği adam için yemek bile yapamadığı halde gastronomi okuyan gerizekalı jangmi :D Yayın tarihi; 30.06.2021 Bitiş tarihi : 06:12:2021