18

430 40 19
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba👋

Nasılsınız bakalım. Biliyorum

burayı çok başladım ama hiç

giresim gelmiyor birde aşırı

yoğunum neysem umarım

beğenirsiniz ve hatalarımı

görmezden gelirsiniz sizi

seviyorum kendinize cici bakın💋💋💋💋💋


"Yoongi biraz yavaşla! "

"Eteğin kalkmasın eteğini tut sen "

Derin nefes alıp Yoongi nin kulağını ısırdı. Yoongi acıyla kulağını tutarken ben kahkahalara boğulmakla meşguldüm. Yoongi nin bitmek bilmeyen adrenalin duygusuyla önce motor yarışı yapmış, ardından yüzmeye gitmiş şimdide bambi Jumping yapacaktık.  Herşeye tamam da niye bu.

"Görevliden pantolon falan mı istesem vardır belki"

Beni takmayıp görevliye yönelen manyak üstü sevgilim adama olanı anlatmış oda zaten burda giymemiz gereken kıyafetler olduğunu söylemişti. Ben Yoongi nin salaklığına gülerken o adamın suratına yumruk geçirmemek için zor tutuyordu kendini.

Üzerimizi değiştirip atlamamız gereken yere geçtik, ayrı ayrı atlamak istemediğimiz için Yoongi ile sarılır pozisyonunda durup yerlerimiz aldık. Tabi atlamadan önce görevliye aşağıda bulunan çalışanlardan birine fotoğrafımızı çekmesi için ricada bulunmuştum. Bu güzel anı umarım ölümsüzleştire bilirler yoksa elimden çekecekleri var.

Görevli bayanın üç, iki, bir sayımından sonra atlamış baya bir heycan duygusunu iliklerime kadar yaşamıştım. Bu heycanı en son kaçak linkten konser izlerken yaşayan ben şimdi bir ip sayesinde yaşamıştım.

Mükemmel atlayıştan hemen sonra benim ısrarım üzerine ordan uzaklaşmıştık. Yoongi ye kalırsak üç kez daha atlamak için sıraya girecekti manyak.

"Bence iyi güzel eğlendik"

"Hı ne demessin"

Tabi beyfendinin keyfi yerinde olduğu için eğlendi. Bütün gün ödü bokuna karışan benim, yetmez gibi birde eteğime motor yağı damlamıştı.

"Hadi ama Jangmi bence gayet güzel eğlendik"

Ellerimi Yoongi nin damarlı elleri ile birleştirdim.

"Evet güzeldi ama işte bir o kadar da korkunç"

Dudak çizgime öpücük kondurup kıkırdadı

"Haklısın biraz ürkütücü bir deneyim oldu "

Bana hak vermesiyle hafif gülümseyip başımı Yoongi nin omzuna koyarak emin adımlarla evime doğru ilerledik.

PURE LOVE |MYG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin