Jangmi Mina'nın kaybolmasından hemen ertesi günü yeonjin ile konuşup arkadaşlıklarına son verdi. Onun gibi umursamaz, kendini beğenen insanlardan hoşlanmadığı kanâtına vardı. Uzun yıllar boyunca yeonjin e nasıl katlandığının kendi bile farkı değildi.
Şimdi ise Jangmi kedi kılıklı sevgilisi ile sözleştikleri üzeri kafeye gelmişti. Hesaplayamadığı tek şey yarım saat erken gelmiş olmasıydı.
Yoongi gelene kadar kendine kahve siparişi edip dışarıyı izlemeye koyuldu. Kafe okul zamanlarında tıklım tıklım olmasına rağmen şimdi insan sayısını toplasan bir elin parmağını geçmeyecek derecede.
Önünde duran kahvesinden bir yudum alıp dışarda telaşla koşan insanlara odaklandı. Bazıları elinde çantası işe gitmek için acele ediyor, bazıları önünde yemek kamyonu ile bir şeyler satıyor. Kendi kendince düşünen jangmi yi bölen yanına oturan uzun boylu world Wide Handsome oldu.
"Selam, otura bilir miyim?"
Jangmi yönünü Jin'e odaklayıp gülümsedi.
"Tabi"
"Ne işin var burda? "
Jangmi Jin in saçma sorusuna aldırış etmemeye gayret göstererek.
"Kafede ne işim olabilir sence Jin"
Jin elini ensesine atıp tatlı bir gülümseme bıraktı etrafa
"Yani demek istediğim tek başına mıydın? "
Jangmi kafasına iki yana salladı.
"Hayır biraz sonra Yoongi gelecek"
Jangmi yerinde huzursuzca kıpırdanmadan edemedi. Nedenini bilmiyor ama içinde Jin ile ilgili bir huzursuzluk oluşmuş bunu da bedenine yansıtmıştı.
Jin Yoongi kelimesini umursamayıp kendine kahve siparişi verdi.
"Yeojin'i neden getirmedin? "
"Ayrıldık onunla"
Jin in net ve keskin çıkan sesi ilk başta jangmi yi afallatsada bunu belli etmemeye gayret göstererek konuşmalarına kaldığı yerden devam etti.
"Yakışıyordunuz keşke ayrılmasaydınız"
Jin elinde tuttuğu kahvesini masaya koyup jangmi ye gülümsedi.
"Başka birine aşığım"
Jangmi gözlerini olabildiğince açıp Jin' e şaşkın şaşkın bakmaya başladı.
Daha düne kadar yeojin'e de aşığım diye dolanıyordu etrafta. Aşk bu kadar çabuk biten birşey miydi ki hemen aşkları son bulmuştu."Anladım"
Jangmi konuyu ne kadar merak etse de deşmemek için üstün körü kapatmak istemişti ama bilmediği ve beklemediği şey Jin den gelen aşk itirafı olacaktı.
"Kim olduğunu sormayacak mısın?"
Jangmi omzunu indirip kaldırdı
"Beni ilgilendirmez senin kalbin, hem merakta etmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE |MYG|
FanficSevdiği adam için yemek bile yapamadığı halde gastronomi okuyan gerizekalı jangmi :D Yayın tarihi; 30.06.2021 Bitiş tarihi : 06:12:2021