Final

476 33 8
                                    

"Hadi Jangmi! "

Yoongi karavanın kapısını açmış Jangmi'nin gelmesini bekliyordu. Kendileri üç aydır sevgili olmakla beraber nişanlanmışlardı. Evlenmek daha planlarında yoktu ama bu tatlı ilişkinin adını resmiyete dökmek istemişlerdi.

İkili aileler ile tanışmış kendilerini sevdirip anında kabul ettirmişlerdi.  Gerçi Yoongi nin babası ilk başta öğrencisi ile evlenmek ya da sevgili olmasına karşı çıkmıştı ama bayan Min eşini ikna etmiş ve onayı almışlardı.

Şimdi ise ikili Yoongi nin Jangmi ye verdiği sözü gerçekleştirmek için karavan ile bir aylığına tatile gidiyorlardı.

Yoongi eğer sınavımdan ve dersten geçersen seninle tatile gideceğiz demişti. Jangmi ise gecesini gündüzüne katıp hem sınavdan hemde dersten geçmişti hemde en iyi notla.

"Tamam geldim sevgilim. Her yeri kontrol ettim fişler, ocak , pencereler kapalı"

Yoongi elini Jangmi nin omzuna koyup karavana binmesi için harekette bulundu. Malum eğer biraz daha beklerse Jangmi sekizinci kontrolünü gerçekleştirecek.

İkili tamamen yerleşmiş yola koyulmuşlardı bile. Arabanın içinde tatlı tabi biraz da atışmalı halde yola koyuldular.

"Yoongi"

Yoongi gözlerini yoldan ayırmadı ama Jangmi yi dinlediğine dair mırıltılar çıkardı.

"Ben dövme yaptırmak istiyorum"

Jangmi nin küçük istediği ile Yoongi dudağını bir iki kez yalayıp

"Emin misin? "

Adlı sorusunu sordu. Jangmi ye tabi ki karşı çıkmayacaktı çünkü hem ona hemde onun kararlarına saygı duyuyordu ama az da olsa canı yanar mı diye düşünmeden edemiyordu.

"Evet sevgilim eminim hem seninde hoşuna gidecektir. "

Yoongi tek kaşını kaldırıp sinsice Jangmi ye baktı.

"Benim nasıl hoşuma gide bilirmiş? "

Jangmi dudaklarını büzüp gülümsedi. Jangminin aklında olan asıl şey Yoongi'nin omzunda olan dövmenin aynısından ama ona cevap niteliğinde olan bir dövme yaptırmaktı ki zaten yaptıracaktıda.

Yoongi Jangmi nin isteği üzerine kendi dövmesini yaptırdığı arkadaşının dükkanına gelmiş kısa bir sohbet sonunda Jangmi nin dövmesini yaptırmak için malzemelerin olduğu salona geçtiler.

Jangmi Yoongi ye ne kadar dışarda bekle desede kıskanç Yoongi onu dinlememiş ama ne yaptığınada bakmamak için koltuğa uzanıp gözlerini yummuştu.

Jangmi önce ayak bileğine yaptırmak istediği dövmeyi anlatmış, sonunda da Yoongi ile aynı dövmeden istediğini ama jangmi nin dövmesini tek farkı  bitiminde ayın olması. Yoongi nin kinde ise güneş vardı.

Jangmi birbirini tamamlayan bir dövme istediği için bu yolu sevmişti.

Dövmeci çocuk önce ayak bileğinde ki çiçek dövmesini yapmış sonunda da jangmi nin istediği şekilde çift dövmesini yapmıştı.

PURE LOVE |MYG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin