9

442 56 20
                                    

İyi okumalar bebekler😘

Herkes yemekleri yapmış şimdi rahat bir nefes almıştık. Yoongi sınav notlarını yarın açıklayacağını söylediği için başta içimde o kadar berbat yapmamışımdır diye kendimi yemiş sonra boşver bunu yarın düşün deyip kendimi ikna ettim.

"Yeojin çok vaktimiz var biraz dışarda dolaşalım mı? "

Yeojin gözlerini gözlerime sabitledi.

"Aslında ben biraz yorgunum Jangmi sen git istersen yarın dolaşırız"

Tek kaşımı kaldırıp ona dikkatli şekilde baktım.

"Yeojin sana bir hatam mı oldu?, yani eskisi gibi davranmıyorsun bana"

Yeojin telaşla ellerini iki yana sallayıp en sonunda omzuma koydu.

"Saçmalama Jangmi, sen bana asla bir hata yapmazsın çok düşünme ve etrafı dolaş yarın söz beraberiz"

Yeojin'i başımla onaylayıp telefonumu ve cüzdanımı alıp odadan çıktım. Hızla lobiye indiğimde Jin ile karşılaşmak biraz şaşırtsada hemen kendime gelmiş ve ona selam vermiştim

"Selam Jin"

"Selam Jangmi, nereye böyle? "

"Aslında biraz etrafı gezmeyi planlıyorum ama nerden  başlayacağımı bilemedim"

Jin şapkasını düzeltip elinde tuttuğu anahtarları salladı.

"Hadi gel seni merkeze kadar götüreyim sende orda inip nereleri gezmen gerektiğine karar verirsin"

Jin'in teklifi cazip geldiği için anında kabul etmiş ve arabaya bitmiştik.

"Şey, senin ne işin var merkezde? "

Jin gülümseyip arabayı çalıştırdı.

"Hoşlandığım kıza bir kaç sürprizim var onu ayarlamam gerek. "

"Hoşlandığın kız mı?"

Gülümseyip eliyle direksiyona ritim tutmaya başladı.

"Evet. Bir kız var Jangmi ondan aşırı derecede hoşlanıyorum ama o biraz naz yapıyor anlarsınya"

Sona doğru göz kırpmıştı. Ne kadar karşısına geçip önce koca bir kahkaha patlatmak, sonrasında ise göz pınarlarım tükenene kadar ağlamak istesem de yapamadım. Benim yapabildiğim tek şey

"Umarım sevgilin olur Jin"

Diye bilmek oldu. Yol boyunca o sevdiği kıza neler yapacağından bahsetti bense sanki gerçekten onun adına mutluymuşum gibi davrandım.

"Öyle işte Jangmi bu akşam onunla yemeğe çıkacam umarım teklifimi kabil eder"

Ağzımın içinde eder eder diye geveleyip otobüs durağının orayı gösterdim.

"Beni şurda indir lütfen"

"Emin misin bir beş dakika daha bekle ondan sonra indiririm"

PURE LOVE |MYG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin