İyi akşamlar ❤
Umarım okuyup oy verirsiniz 😘
"Jangmi iyi misin?"
"E-Evet iyim"
Üzerimden kalkması için beklediğim Yoongi kalkmamış gözüyle bedenimde hasar kontrolü yapmaya başladı. Hafif öksürmem sayesinde kendine gelip tekrar yerine oturdu.
"Kusura bakma bir yerine birşey oldu sandım"
"Önemli değil"
Ne yapacağını bilmez halde etrafa bakınıyordum. Tabi biraz da utanç olduğu için bu haldeyim orası ayrı bir mesele.
"O zaman gidiyoruz"
Yoongi hiç birşey olmamış gibi arabayı çalıştırıp sürmeye devam etti. Aslında böyle davranması benim işime gelmiş bende bunu kullanarak eskisi gibi davrandım.
Yol boyunca konuşmamış sadece yola ve şarkıları odaklandım. Yarım saatin sonunda deniz fenerlerinin olduğu yere geldik.
"Cidden mi? "
Yoongi kemerini çözüp bana baktı.
"Beğenmedin galiba istersen başka"
Yoongi'nin sözünü kesen benim heyecanla çıkan sesim oldu.
"Saçmalama Yoongi buraya gelmeyi hep istemiştim ama fırsatım olmadı"
"Harika o zaman hadi inelim"
İkimizde arabadan inip etrafı gezmeye başladık. Jejuda buluna bu büyük fener in içine dekorasyon yapılmış ve ünlü bir restaurant haline getirmişlerdi.
"Buranın yemekleri efsane"
Alt dudağımı ısırıp ona baktım.
"Ama buranın bir kuralı olduğunu duymuştum"
Evet bu ünlü Restorantın popüler bir kuralı var. *sevgili değilseniz giremezsiniz*
Yoongi kafasıyla beni onaylayıp kolunu belime sarıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
"İşte bu yüzden sevgiliyiz Jangmi"
Dediğine ağzı açık şekilde cevap veren bir ben vardım. Ne yani canım şaşırdım sonuçta.
"Ağzını kapa böyle sevgilim değil özürlü biri gibi görünüyorsun"
Anında ağzımı kapayıp Yoongi ye uyum sağladım.
Kapıda duran çalışan bizi baştan aşağı süzmesiyle içimde korku büyüdüğü için bende başımı Yoongi nin omzuna yasladım.
"Sevgilim daha ne kadar bekleyeceğiz burda"
Çalışan sanki bu yaptığımla ikna olmuşcasına bizi masamıza yönlendirip gitti. Yoongi kendinden beklenirdiği gibi oturmam için sandalyemi çekmiş bende vakit kaybetmeden oturmuştum.
"Burası efsane! "
"Öyle ama biraz değişiklik yapmışlar"
"Baya geldin buraya yani? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE |MYG|
FanfictionSevdiği adam için yemek bile yapamadığı halde gastronomi okuyan gerizekalı jangmi :D Yayın tarihi; 30.06.2021 Bitiş tarihi : 06:12:2021