"Mina!, amcacım çık artık, bak oyun bitti! "
On beş dakikadır Mina yı arıyor ama bir türlü bulamamıştık. Evin her yerini talan ettik, şaka yapmıyorum gerçekten ettik.
"Eminim bulacağız"
Yoongi elini Jin in omzuna koyup ona teselli vermesi ne kadar hoşuma gitse de şuan sapıtmanın sırası olmadığından kendime hakim olmuştum.
"Hiç bir yerde yok, kafayı yiyeceğim"
Çekinerek elimi Jin in omzuna koyup kendimce ona teselli verdim.
"Bakın evi aradık yok, biraz da dışarı mı baksak ne dersiniz? "
Önerimi ikiside onaylamış dışarı çıkmıştık. Yeojine ne kadar kalk ara desem de beni takmayıp televizyona bakmaya devam etmişti. Yeojin bazen sınırını aşıyordu. Sevgilisinin yiğeni kayıp ama onun tek derdi tırnakları.
Birgün saçını elime dolayıp yerde sürümemek için zor tutuyorum kendimi.Ben sağa, Yoongi sol, Jin ise bodazlama etrafı aramaya başladı. Yirmi dört saat dolmadığı için polislere haber verememiştik.
"Merhaba"
El ele oturan genç çifti görünce yanlarına gidip selam verdim.
"Merhaba"
"Burda beş yaşlarında küçük kız çocuğu gördünüz mü, pembe etek beyaz tişört giymiş"
İkiside kafasını iki yana sallayıp hayır cevabını vermiş oldu. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor, içimden tanrıya dualar ediyordum. Hadi organ mafyası kaçırdıysa. Onun küçücük böbreğini, kalbini çaldıysa.
Jini geçtim buna ben bile dayanamam. Elimizden geldiğince etrafı arayıp evimin önünde buluşmuştuk.
"Elimiz boş desenize"
Jin'e zoraki gülümseyip onayladım.
"Hadi içeri girelim, tekrar bakalım. Gözümüzden kaçan falan olmuştur. "
Herkes Yoongi yi onaylayıp içeri geçti.
Elini yüzünü yıkamak isteyen jin'e lavaboyu gösterip geri yerime oturdum.Başımı Yoongi nin omzuna koyup derim nefes aldım. Bence Mina burdaydı evden çıkabilmesi için ya yanımızdan geçmesi gerek ya da benim güçlükle bin bir kilit vurduğum arka kapıyı açması gerekirdi. Oda imkansız tabi.
"Sıkma canını bence burda"
Yoongi de benim gibi düşündüğünü belli edercesine konuştuğunda gülümsemeden edemedim. Emindim, emindik o burdaydı.
"Siz ne zaman sevgi pıtırcığı oldunuz?"
Gözlerimi yeojin e diktim. Onun bu davranışları aşırı sinirimi bozmaya başladı.
"Şuanki konu bu mu sence? "
Yeojin omuz silkip Yoongi ye baktı. Beni niye kimse takmıyor ya
"Sizin Jangmiye bakacağınız aklımın ucundan bile geçmezdi. Bay Min"
Yoongi ince dudaklarını saçıma bastırıp gözlerimin içine baktı.
"Jangmi de ne varmış da bakmazmışım"
Yeojin sırıtarak konuştu
"Ne biliyim jangmi diğer kızlar gibi değil anlarsınız ya"
Sinirden dudaklarımın içini ısırmaya başladım. Eminim yarına ikimizin ne arkadaşlığı ne de benim dudaklarım sağlam kalacak.
"Haklısın onlar gibi değil, örneğin senin gibi önüne ilk gelenle yatmaz, ya da sokakta geçen birini öpmez"
Yoongi nin cevabı beni tatmin etmiş, yeojin'i ise sinirden kızaracak duruma getirmişti..
"Benim öyle olduğumu nereden çık-"
Yeojin in sözünü kesen Jin in sevinçle kucağında Mina ile yanımıza gelmesi oldu.
Hızla yerimden kalkıp Jin in kucağındaki Mina yı kendi kucağıma alıp sarıldım. Galiba herkes den çok ben korkmuştum tabi birde benim evimde kaybolması daha da korkutmuştu beni.
"Mina nerdeydin sen? "
Soru barındıran cümleme cevap verilmesi umrumda bile değil. Yanaklarından öpüp Mina ile oturduk.
"Lavabonun yanında ki sepetin içine girip orda saklanmış"
Jini onaylayan sesler çıkarıp Mina ya tekrar sarıldım.
"Kayboldun sandık, çok üzüldük"
Mina küçük kollarını boynuma sardı.
"Oyun oynuyoyduk diye çıkmaydım"
Sarılmasına karşılık verip yanağına öpücük kondurdum
"Bir daha olmasın tamam mı? "
Başıyla beni onaylamış hemen Jin in kucağına yerleşmişti. Biraz daha oturup korkumuzun geçmesiyle sohbet etmiştik. Herkes evlerine ayrılmış Yoongi kafasını bacaklarıma koyup gözlerini yummuştu.
"Sevgilim kalk hadi burda uyuma"
Yoongi sinsice gözünün tekini açtı.
"Neden? "
Ne demek isteği gayet açık olan Yoongi yi umursamadan ayağa kalktım.
"Sırtın ağrıyacak"
Ben odama yönelirken oda arkamdan gelmiş benden önce yatağa kurulup başını yastığıma gömdü.
"Desene bizim iş yattı"
Dediğine kıkırdamış pijamalarımı üzerime geçirip yanına uzanmıştım.
Kokusuyla uyumak istediğim için başımı boynunun altına gömüp sıkıca sarıldım.Yaptığıma kıkırdamış vakit geçmeden oda kolunu belime sarmıştı.
"Seni seviyorum"
Başımı kaldırıp Yoongi nin gözlerinin içine baktım hemen sonrasında dudaklarına öpücük kondurdum. Bu yaptığıma gülmüş bu sefer durmayıp gülümsemesinden öptüm. Oda bana aynısını yapınca uyumamız uzun sürmüş ben pes edince en huzurlu uykumuza kendimizi teslim etmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE |MYG|
FanfictionSevdiği adam için yemek bile yapamadığı halde gastronomi okuyan gerizekalı jangmi :D Yayın tarihi; 30.06.2021 Bitiş tarihi : 06:12:2021