5

477 48 6
                                    

"İçeri buyur etmeyeceksin galiba Jangmi?"

Jin'i karşımda gördüğüme mi yanayım, yoksa onun karşısına en paspal halimle çıktığımamı siz karar verin.
Kapının önünde öylece durmaya devam ettim taki taehyung elini omzuma koyup geçmesi için yer açana dek.

"Geç içeri lütfen Jangmi biraz kendinde değil kusura bakma"

Jin önemli değil dercesine kafasını iki yana sallayıp salona doğru ilerledi. Jin içeri geçer geçmez Taehyung un kafasına bir tane geçirdim.

"İnsan haber verir! "

Elini vurduğum yere götürüp bir iki defa ovaladı.

"Ne yapayım unuttum"

Sinirden oflayıp dağınık olan topuzumu topladım.

"Unutman gereken konuları neden unutmuyorsun da en önemli konuyu unutuyorsun acaba"

"Ben herşeyi unuturum"

Gözlerimi devirip salona geçtim.

Jin tekli koltuğa oturmuş yeojin'in kötü bakışlarına maruz kalmıştı bile. Normalde yeojin un Jin'e bir garezi yok ama onun yüzünden elimi yaktığım için suçu onda bulmakta karar almıştı.

"Tekrar hoşgeldin Jin"

Ağzımdan utana sıkıla çıkan kelimelere aldırış etmeden Jin in karşısına oturdum.

"Elin nasıl oldu"

"Kremleri sürdükten sonra daha iyi oldu"

"Hangi kremler çatlağın sürdüğümü"

Aslında evet ilk yardımı o yaptığı için elimin acısı biraz daha hafiflemişti.

"Oha! Bay Min sana ilk yardım mı uyguladı? "

Yeojin ağzını  o şeklinde açıp ciddi ciddi bana bakmaya başladı.

"Evet ne var ki bunda? "

Yeojin sırtını koltuğa yaslayıp sırıtmaya başladı.

"Bana bak bu manyak bugüne kadar kimseye böyle iyi davranmadı sen ilksin, acaba sana abayı yakmış olmasın? "

Dediğine göz devirip önümde duran sudan bir yudum aldım.

"Sen iyice kafayı sıyırmışsın adam benden büyük, hadi onu geçtim o benim öğretmenim resmen"

Jin önünde duran cips den ağzına attı. O heykel gibi yüzüne birkez dokunsam kesin kırk gün evimin bereketi artar yeminle.

"Aslında bay Min göründüğü kadar büyük değil"

Bakışlarımı Jin'e odakladım.

"Nasıl yani?, zaten yaşlı görünmüyor ama bu kadar da erken yaşta öğretmen olamaz hadi onu geçtim profesör olamaz değil mi ama? "

Beni onaylamaları için önce Taehyung'a sonra yeojin'e baktım. Tabi onlarda boş durmamış hemen beni onaylamışlardı.

Jin oturduğu koltuğa biraz daha yayılıp konuşmaya devam etti.

"Babalarımız arkadaşlar Jangmi Yoongi ile aramızda sadece bir yaş var"

Dediğine ağzı açık gözü kocaman açılan bir jangmi düşünün evet evet o benim işte.

"Nasıl yani bay Min senden bir yaş büyük mü? "

Benim sormak istediğimi yeojin sormuştu.

"Büyük demedim kızlar, benden bir yaş küçük"

Jin'in ard arda kurduğu cümlelerle birer birer bizi nakavt etmeyi başarıyordu resmen.

"Vay be! "

Ağzımdan çıkanlara engel olamayarak şaşkınlığımı dile getiriyorum resmen.
Jin omuzlarını öyle dercesine kaldırıp indirdi. Eline boşta olan  kolayı alıp yüzünü ve vücudunu yeojin'e dönüp onunla sohbet etmeye başladı.

Jin'in açtığı sohbete çok çabuk ayak uyduran arkadaşım ve onların küçük kahkahaları hemen eve yayılmıştı. Ben ise Taehyung beyi kapıdan uğurlayıp eski yerime oturdum.

Jin'e dikkatli baktığımda yeojin'e odaklanmış sanki onun ağzına düşecekmiş gibi bakıyordu. İstemeden beynimin içinde dolanan sinsi tilkilerime engel olmayarak kötü düşüncelerimi gün yüzüne çıkardım.

Yeojin konusunda kesinlikle bir şüphem yok asla da olmadı zaten ama, Jin ve bakışları sanki sen bana aitsin, beni gör dercesineydi.  Kimsenin doyamayacağı kadar sessiz şekilde yutkundum. Evet birazcık saf olabilirim ama bu kör olduğum anlamına da gelmez. Tek bugün değil aslında bir iki haftadır şüphe duyuyordum ama emin olamıyorum işte. Kafeteryada her Jin'i gördüğüm de gözleri Yeojin'e bakıyordu.

Tam ağzımı açıp birşeyler diyeceğimde kapı çalmış bende mecburen yerimden kalkıp kapıya yönelmiştim. Önce Jin ve yeojin'e bakmış dudaklarımı büzdüm. Eğer gerçekten yeojin'da onu severse ondan vazgeçerdim. Yani geçmek için çabalardım. Tekrar zilin çalmasıyla kendime gelip kapıyı açmam ile bugünümün ikinci dalgasını yaşadım ah tabi birde daha büyük utanma...

"Çat- ay Bay Min"

Bu kızın evine de gelen gelene amına koyim ya... Evde kola börek bitti bu misafirler yüzünden :)  Neysem çok saçmalamış olabilirim kızmayın okey...

Oy ve yorum yapmayı unutmayın

PURE LOVE |MYG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin