Kahveleri Jin ve Yeonjin in önüne bırakıp çikolatalı sütüde mina nın önüne koydum.
"Al bakalım canım"
Mina önce Jin e bakmış jinden onay alınca sütü vermem için elini uzattı. Mina nın önüne eğilip sütü verir vermez Yoongi bileğimden tutup yanına oturttu.
"Yoongi ne oluyor? "
Yoongi beni umursamayarak üzerinde bulunan gömleği çıkarıp açıkta olan bacaklarımı örttü. Merak etmeyin üstü çıplak değil beyaz tişörtü var.
"Merak etme yemeğiz sevgilini"
Jin in ima dolu sözüyle Yoongi gözlerini devirip omuzunu silkti.
"Konu sensen belli olmaz Jin"
Konuyu değiştirmek için Mina yı işaret ettim.
"Kardeşin mi? "
"Yok oğlu"
Yeonjin in salak esprisine gözümü devirip Jin den gelen cevabı dinledim.
"Hayır yiğenim, abim ve yengem iki günlüğüne tatile gitti eh Mina da bana kaldı"
Anladığımı belirtmek için kafamı sallayıp Mina ya döndüm.
"Yukarıda oyuncaklar var oynamak ister misin? "
Mina hızla sütünü içip beni onayladı.
"Oyuncak mı"
"Oyuncak mı"Jin ve Yoongi nin aynı anda konuşmasına kıkırdayıp Mina ya elimi uzattım
"Gidelim mi? "
Mina oturduğu yerden kendi halince hoplayıp minik tonton ellerini ellerimle birleştirdi.
"Giydelim"
Mina ya ayak uydurmak için minik adımlarla giderken Yoongi ve Jin belli ki hala beni sorgulayınca yeonjin konuya dahil oldu tabi benim sevmediğim o çok bilmiş, kibirli ses tonuyla.
"Jangmi çocuk gibi küçüklüğünden kalma oyuncakları saklar"
İkisi de aydınlanıp eski rahat yerlerini aldı. Yeonjin de elinde tuttuğu törpi aletiyle tırnaklarını düzeltmeye kaldığı yerden devam etti.
Mina ya oyuncakları verdikten sonra üzerime beyaz tişört kot pantolon geçirip yanlarına indim. Ne kadar rahatımı bozmak istemesem de bende hafiften kıyafetlerim yüzünden rahatsız olmuştum.
"Mina yukarda merak etme şimdiden kaptırdı kendini oyuna"
Jin gülümseyip teşekkür etmesiyle bende Yoongi nin yanına oturdum. Jin Mina ile ne yapacağını bilememiş yeojin in yanına gelmişler ama bilmediği şey ise yeojin benim aksime çocuktan hayvandan hatta kimi zaman insanlardan nefret eder. Eminim Mina yı bana getirmeyi de o teklif etmiştir.
Yarım saat boyunca oturup sohbet etmeye çalıştık. Malum Yoongi ve Jin çocuk gibi birbirleriyle atışmadan duramamıştı.
"Üstün zekalısın diye her boku bildiğini sanma! "
Olaylar siyasete bağlanınca tartışmaları daha çok hararetlendi.
Yoongi bacak bacak üstüne atıp ellerinide dizlerinde birleştirdi."Biliyorum Jin zeka seviyemiz eşit değil ama sende biraz haber izle o zaman benim demek istediğimi anlarsın. Aynaya bakmayı kesmelisin"
Yoongi nin alttan alttan iğnelemeri bitmemiş, Jin in ise kartları açık oynaması daha çok alevlendirmişti taki Mina küçük adımlarla yanımıza gelene kadar.
"Bey şıkıydım"
Jin Mina yı kucağına alıp yanağına öpücük kondurdu.
"Amcacım oyuncaklarla oynasana"
Mina kafasını iki yana sallayıp Jin'i net şekilde reddetti.
"Heyp beyabey oynayalım"
Herkes birbirine bakarken yeojin törpü aletini masaya koyup Mina ya gözlerini dikti.
"Saklambaç oynayalım mı ne dersin? "
Mina elini çenesine koyup düşünmeye başladı zaten çok geçmeden de onaylamış saklanmak için Jin in kucağından bile inmişti.
Herkes ne olduğunu anlamazken yeojin törpü aletini tekrar eline aldı.
"Boşverin bakın keyfinize bu onu biraz oyalar"
Kaşlarımı çatmadan duramadım
"Saçmalama yeojin o daha çocuk onun kalbini kıramayız, elindekini bırak ve Mina yı ara aramazsanda ararmış gibi yap! "
Yüksek çıkan sesime aldırmadan yaptığı işi yapmaya devam etti.
"O daha küçücük çocuk beraber oynayalım derken kendince minik hayalleri olan biri onun kalbini kıramayız, kıramam"
Mina'yı aramak için yerimden kalktığım sırada Yoongi elimden tuttu.
"Beraber arayalım"
Yoongi ye minik bir tebessüm bırakıp Jin'e baktım oda çok fazla vakit kaybetmeden ayağa kalktı.
Yeojin in yanından ayrıldığımız sırada tek duyduğum şey.
"İyilik meleği iş başında"
Naber poklular🤟
Bu sıralar ne poklar yapıyorsunuz.
Of Canım bir sıkılıyor bir bilseniz yani tükenmişlik Sendromu yaşıyorum.Neyse sizden iki tane isteğim var umarım yaparsınız
1. Vote 😁
2. Bana müzik önerin şu sıralar aynı müzikleri dinlemekten sıkıldım. Hadi göreyim sizi. 🔫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE |MYG|
FanfictionSevdiği adam için yemek bile yapamadığı halde gastronomi okuyan gerizekalı jangmi :D Yayın tarihi; 30.06.2021 Bitiş tarihi : 06:12:2021