Yeni kurgu geldi aklıma beş bölüm falan yazdım ama sonra canım sıkıldı offf hiçbir şeyden keyif almıyorum 🥺 iyi okumalar
Jin dünkü olaydan dolayı içinde bir korku korkunun önünde ise büyük bir öfke gizlemişti. Mina yı kaybettiğini ne abisine ne de aileden birine söylemişti. Jin in içinde ki öfke aslında kendisineydi.
Nasıl olurda yeojin ile sevgi besleye bildim onunla vaktimi harcadım diye kendi kendine düşünüyor en sonunda ayrılma kararı almasıyla bu düşünceler beyninde yer edinmeyi bırakmasını sağlamıştı.
Dün Mina kayboldu sandıklarında gerçi sanmak az kalır koskaca Jin yiğenine bakamamış ve kaybetmişti. Yeojin Mina yı aramayı geçmiş asla sormamasından dolayı aşırı sinirlenmiş ve hayal kırıklığına uğramıştı.
Jin o küçük aklında çıkaramadığı tek bir isim vardı. "Jangmi" aslında ne kadar da basit, sıradan bir isimdi ama bu isim Jin için şefkat ve merhamet içeriyordu malum kızcağız dün Mina yok diye harap olmuştu...
"Daha önce neden onunla olmadım ki"
İşte Jin de tam olarak bunu düşünmüş ve onunla olmak istediğini kendine inandırmıştı. Ama bilmiyor ki onun kalbi artık başka birine hatta kedi kılıklı birine aitti.
Jin öğle vakitlerinde kalktığı için kahvaltıyı es geçmiş direkt hazırlanmıştı. Jin de yazar gibi ne kalkmasını ne de yatmasını bilenlerdendi. Eşek kadar olmuş ama adam olamamış deyimini duymuşsunuzdur ha işte o terim Jin için yaratılmış resmen.
Jin ailesi tarafından ne kadar sevilsede bir o kadar da komşu çocukları ile de karşılaştırılmıştı. Komşunun oğlu şurayı kazanmış sen neden kazanamadın, kuzenin avukat oldu sen neden olmadın vs diye ama biride çıkıp sormadı Jin'e sen nereyi kazandın? , ne okumak istiyorsun?, sende başarılısın diye. Yıllarca sevgi ve saygı görmek isteyen Jin en sonunda pes edip kendi ayakları üzerinde durma kararı aldı tabi bu karar biraz geç oldu yirmi altı yıl sonunda jeton düşmüş ve Jin kendini güncellemişti sonuçta ne derler bilirsiniz geç olsun güç olmasın.
Jin arabadan inip yeojin ile sözleştikleri yere gelmiş derin nefes alıp ağır kapıyı itekleyip yeojin in yanına doğru ilerlemişti. Onu sabırsızlıkla bekleyen yeojin hemen ayağa kalkmış sevgilisine sarılmak için hamlede bulunmuştu. Ama bilmiyor ki yakışıklı world with handsome Jin artık onun manitası olmayacaktı.
Jin yeojin den kaçınıp yerine oturdu. Ne selam ne sabahlıkları olmayacaktı artık Jin kesin çizgi koymuştu şimdi sırada bunu dillendirmesi gerekiyordu.
"Konuşmamız gereken konular var"
Yeojin zeki bir kız ki bir ahmak bile onu tanımasa bile anlayabilir.
"Tabi konuşalım"
Jin dudaklarını yalayıp ellerini masanın üzerinde birleştirdi.
"Ayrılalım"
Jinin keskin bir o kadar sert sesi büyük bir sessizlik oluşturmuş yeojin in yutkunmasına neden olmuştu.
"Nedenini sorsam çok mu garip olur?"
Jin gözlerini sıkıca kapattı aslında bu kapatış içinden onu kırmadan nasıl açıklayabilirim adlı büyük konuşma yaşanmıştı.
"Seninle farklıyız yeojin, ben sevgiye dikkat eden biriyim, insanlara dikkat ederim ama sen benim tam tersisimsin"
Yeojin aslında buna şaşırmamıştı zaten Jin den sıkılmaya başlamış kendince mahanalar bile arıyordu ama ilk adımın ondan gelmesi birazda olsa onu şaşırtmıştı.
"Sevgiye bu kadar dikkat ettiğini bilmiyordum Jin"
Jin yeojin in bahsettiği imayı anlamayıp tek kaşını kaldırıp sorar gözlerle baktı.
"Ne demek istediğini anlamadım"
Yeojin çantasını alıp koluna taktı. Tam gideceğinde zaten bitmiş bir ilişki ve arkadaşlık vardı daha fazla ne kaybedebilirim ki düşüncesi ile elini Jin in omzuna koydu.
"Ne yazık değil mi sevgiden o kadar bahsediyorsun ama yıllarca seni seven bir kızı göremeyip onun en yakın arkadaşı ile çıkıyorsun. Bence sen sevgiyi görmemişsin ki ona değer veresin. Hoşçakal Seokjin"
Yeojin in dedikleri Jin de büyük bir şok oluşturmuştu bile. Onun bahsettiği arkadaş jangmiyidi. Bunu net şekilde anlamıştı.
Hesabı ödeyip arabasına atladı belki de aşk ve sevgi için geç kalmamışımdır diye düşünüp kendince kendine teselli verdi garibim.
Jangminin evine geldiğinde tam kapıyı açacağında jangmi ve Yoongi nin el ele tuşarak alışverişten döndüklerini görmesiyle araban inmeyip uzaktan onları izlemeye devam etti.
Yoongi ağır olduğunu söyleyip jangmi nin elinden poşetin bir kaçını almak için yeltendiğinde jangmi buna izin vermeyip geri çekilmiş, Yoongi surat asınca da onun dudağına öpücük kondurmuştu.
Bütün bu olanlara şahit olan Jin kendince beni unutamadığı için onunla diye teselli verip kendini gaza getirmişti. Ama bilmediği tek şey Jangmi nin kalbi gerçekten de artık Yoongi ye aitti.
Sevgi sonsuzdur ama bu doğru kişiyle sonsuzluğa ulaşır. Umarım sizde sonsuz sevgi ve aşk bulursunuz...
Vay anam bu bakış açısı amma zoruma gitti birde ilk defa yazdım böyle umarım olmuştur. Gerçekten korkarak yazdım ilk denemem oldu hiç böyle yazmamıştım. Lütfen olduysa oldu deyin yanlışlarımı söyleyin sonuçta insanız bizimde hatalarımız oluyor ki bu gayet normal.
Hikaye nasıl gidiyor sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE |MYG|
ФанфикSevdiği adam için yemek bile yapamadığı halde gastronomi okuyan gerizekalı jangmi :D Yayın tarihi; 30.06.2021 Bitiş tarihi : 06:12:2021