Part 11: Mina - One In A Million

1.7K 32 9
                                    

Hari ini aku akan pergi ke sekolah namun tidak menaiki bas bersama-sama dengan TWICE. Aku membawa motosikal keluar dan singgah di tempat menunggu bas menemui mereka.

"Y/N, awak tak mahu naik bas bersama kami hari ni?" tanya Nayeon.

"Hari ni saya nak bawa motor. Kalau dibiarkan lama-lama nanti motor ni buat hal pula," jawab ku.

"Nayeon, awak nak naik motor dengan saya tak? Saya ada bawa topi keledar tambahan. Kita boleh sampai ke sekolah awal sikit."

Ahli TWICE yang lain serta-merta memandang ke arah Nayeon. Dia tersenyum lebar lalu menerima topi keledar yang ku beri. Aku membantu memakaikan topi keledar untuk Nayeon.

Aku menyedari ahli TWICE yang lain seakan muram dan merajuk. Mungkin mereka mengharapkan Nayeon untuk menolak ajakan ku agar mereka dapat menawarkan diri.

Aku melihat Mina mengalihkan pandangan ke arah lain seolah-olah tidak mengambil kisah.

Aku melambai ke arah mereka dan membawa Nayeon. Aku mendengar suara ketawa kecil Nayeon seperti bergembira dapat menaiki motosikal dengan ku.

Kami tiba di sekolah lebih awal. Namun arah perjalanan kami bukan ke kelas masing-masing sebaliknya ke bilik di mana aku pertama kali merasai tubuh Chaeyoung.

Aku dan Nayeon berkucupan. Lidah kami saling berlaga sehingga air liur kami saling bergaul.

Aku melepaskan seluar dan seluar dalam ku. Nayeon turut menanggalkan kain, baju dalam dan seluar dalamnya. Kami hanya melepaskan butang baju masing-masing tanpa menanggalkannya.

Aku meramas lembut buah dada Nayeon dan menghisap kedua-dua putingnya. Nayeon berlutut dan mengulum batang zakar ku yang sudah menegang.

Nayeon kembali berdiri tegak dan bersandar pada dinding memaut tangannya pada belakang leher ku. Aku menguakkan sedikit kaki Nayeon sebelum menujah batang zakar ku yang dibasahi air liurnya ke dalam farajnya.

Tersentak-sentak tubuh Nayeon menahan nikmat sodokan zakar ku. Kami kembali berkucupan sementara aku mula menekan zakar ku sedalam-dalamnya.

Nayeon mengerang, "Aaaah, Y/N.....sedapnya."

Aku kembali menujah sehingga aku dapat merasakan kaki Nayeon mula menggeletar. Aku menarik tubuh Nayeon dan mengangkatnya untuk duduk di atas sebuah meja sebelum menyambung tujahan ku.

"Y/N, cepat..... aku dah tak tahan," rayu Nayeon.

Aku menujah lebih pantas. Nayeon menarik wajah ku untuk kami kembali berkucupan. Kemutan faraj Nayeon menjadi semakin ketat. Aku menyudahkan pergerakan dengan pancutan air mani bertalu-talu ke dalam lubuk nikmatnya.

Kami sama-sama mencari nafas dan tergelak saat memandang antara satu sama lain. Kami segera memakai kembali dan mengemaskan pakaian.

Nayeon masih lagi menunjukkan wajah kepuasan.

"Nayeon, kau kena kawal air muka kau tu. Takut orang lain tengok mereka syak yang bukan-bukan," tegur ku.

"Dapat rasa batang pelir kau tu macam mana aku nak sorokkan rasa puas?" kata Nayeon yang masih tersenyum.

Aku menggelengkan kepala dan mengeluh. Kami kembali berkucupan.

Loceng mula berbunyi menandakan waktu persekolahan bermula. Aku dan Nayeon sama-sama berlari untuk ke kelas masing-masing sambil ketawa.

Waktu pelajaran berjalan tanpa sebarang masalah. Aku dapat mengawal feromon ku memandangkan aku sudah lebih awal memuaskan nafsu bersama Nayeon.

Heechul masih tidak datang ke sekolah. Ini kerana dia digantung dari persekolahan selepas videonya yang tersebar. Aku turut mendengar ahli kumpulan Blackpink juga digantung sekolah untuk tempoh yang tertentu.

FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+Where stories live. Discover now