Part 15: Jihyo- The Feels

1.4K 25 1
                                    

Aku dan Jihyo keluar bersama pada waktu malam. Lewat malam selepas pukul 3.00 pagi. Untuk mengelakkan dikenali sesiapa, kami memakai topeng muka penapis habuk. Jihyo memakai jaket labuh hingga ke paras kaki.

 Jihyo memakai jaket labuh hingga ke paras kaki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kami menaiki bas menuju ke sebuah taman. Kawasan di situ agak sunyi tanpa pengunjung.

Aku memegang tangan Jihyo untuk memimpinnya mengikuti ku. Terasa dingin sehingga sukar membezakan suhu tubuhnya dengan udara malam.

Kami berhenti di sebalik sebatang pokok. Cahaya lampu dari tepi jalan samar-samar menerangi sebahagian kawasan yang terselindung.

Jihyo berdiri dan menyandar pada batang pokok. Topeng muka ditanggalkan dan dimasukkan ke dalam poket jaket labuhnya.

Walaupun cahaya lampu agar suram, aku dapat melihat wajahnya yang kemerahan kerana menahan rasa malu. Jihyo perlahan-lahan membuka jaketnya dan mempamerkan susuk tubuhnya yang menawan.

Seperti yang aku arahkan sebelum ini, Jihyo hanya memakai jaket labuh tanpa sebarang pakaian lain mahupun pakaian dalam.

Tanpa menghiraukan kulit tubuhnya yang dingin, aku mengusap wajah Jihyo. Terasa hembusan nafasnya yang keras seperti menahan desakan nafsu.

Sebelah tangan lagi aku usapkan pada kemaluannya yang terdedah. Jari hantu menggosok lembut pada celah antara bibir cipapnya. Desahan nafas Jihyo semakin ketara kerana aku dapat melihat wap yang dihembus keluar.

Tangan yang mengusap wajah Jihyo menuruni sehingga ke bahagian buah dada. Tangan yang mengusap kemaluan Jihyo turut menaiki dan mengusap perutnya hingga ke dada.

Aku meramas kedua-dua belah buah dada Jihyo. Sesekali aku menggentel putingnya. Jihyo mula mendesah keenakan.

Aku mengucup dan menyedut sekitar buah dada Jihyo termasuk kedua-dua puting susunya. Selepas aku menggigit lembut puting dan menariknya dengan gigi ku.

Jihyo mengetap bibir berusaha menahan rasa berahi yang aku rangsangkan. Air matanya mengalir membasahi pipi. Tubuhnya menggigil sehingga jelas kedua-dua belah kakinya bergetar.

Aku mengucup bibir Jihyo dengan lembut. Dia membalas sehingga lidah kami saling berlaga. Tangan ku masih tidak berhenti meramas buah dadanya.

Aku membuka zip seluar dan mengeluarkan batang pelir yang sudah menegang. Jihyo mencangkung dan mengulum batang zakar ku dengan penuh kesungguhan. Aku rasa tidak sabar sehingga merodok keseluruhan kemaluan ku ke dalam tekaknya.

Jihyo terbatuk-batuk selepas aku melepaskan batang pelir dari mulutnya.

Aku memberi arahan kepada Jihyo, "Berdiri"

Jihyo patuh dan turut mengangkangkan kakinya sambil menyandarkan tubuh pada pokok.

Aku mengeluarkan sebiji cincin getaran atau "vibrator ring" lalu menyarungkannya ke pangkal zakar ku.

Saat aku menusukkan keseluruhan zakar ku ke dalam lubang cipap Jihyo, aku menghidupkan suiz getaran sehingga ternganga mulut Jihyo merasai getarannya zakar ku dalam farajnya.

Tangan Jihyo berpaut pada leher ku. Kepalanya tergeleng kiri dan kanan.

Aku menujah bertalu-talu sehingga Jihyo menangis teresak-esak.

"Y/N..... Y/N....." Jihyo memanggil nama ku berulang kali.

Saat aku masih menujah, terdengar bunyi seperti orang berlari mendekati. Aku menekup mulut Jihyo dan berhenti menujah namun getaran dari vibrator ring masih berjalan dalam lubuk nikmatnya.

Aku mengintip ke tepi dari baling pokok dan mendapati ada dua orang yang sedang berjoging dan berhenti di bangku taman.

Kerana cahaya lampu lebih cerah pada kawasan mereka, aku terkejut kerana mengenali kedua-duanya.

Mereka adalah guru Pendidikan Jasmani di sekolah. Salah seorang daripada mereka adalah guru lelaki yang bernama Jongkook Kim manakala seorang lagi adalah guru perempuan yang memiliki nama yang sama seperti gadis yang sedang aku setubuhi sekarang iaitu Jihyo Song. Aku tidak menduga mereka berdua bersama-sama berjoging pada lewat malam.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Aku memilih malam ini untuk melakukan "hukuman" terhadap Jihyo kerana esok hari minggu. Aku sama sekali tidak menjangka kedua-dua guru dari sekolah ku akan memilih kawasan yang sama pada lewat malam.

Aku menahan tubuh Jihyo pada batang pokok dan dia memeluk tubuh ku dengan erat. Kerana getaran "vibrator ring", aku dapat merasakan tubuhnya yang dingin menggigil dan kedua-dua kakinya menggeletar.

Aku menjangkakan Cikgu Jongkook Kim dan Cikgu Jihyo Song beredar dengan segera namun sangkaan ku meleset. Mereka berdua bukan sekadar mahu berjoging.

Kedua-dua guru Pendidikan Jasmani berkucupan dan saling meraba tubuh masing-masing. Kemudian mereka berdua menanggalkan seluar masing-masing. Cikgu Jihyo Song membongkok tubuh membelakangkan Cikgu Jongkook Kim. Cikgu lelaki itu tanpa lengah menusukkan zakarnya ke dalam cipap cikgu perempuan lalu menujahnya bertalu-talu.

Cikgu Jongkook Kim memeluk tubuh dan meramas buah dada Cikgu Jihyo Song dari belakang. Entah berapa lama masa berlalu, mereka berdua mencapai kemuncak dengan erangan yang keras.

Aku yang menyaksikan aksi mereka turut merasai kemuncak sehingga terpancut air mani dalam peranakan Jihyo. Selain aku, pasti tiada sesiapa yang tahu bahawa ada dua orang Jihyo yang sedang disetubuhi di taman yang sama pada malam yang sama.

Selesai persetubuhan mereka, Cikgu Jongkook Kim dan Cikgu Jihyo Song saling berkucupan dan menyambung larian mereka sambil bergelak ketawa.

Aku melepaskan tubuh Jihyo yang ku tahan dan mengeluarkan zakar ku yang berendam dalam farajnya. Suiz getaran pada vibrator ring dimatikan.

Jihyo tidak dapat bertahan lalu terduduk sambil menangis teresak-esak. Tubuhnya tersengguk-sengguk dan kedua kakinya masih menggeletar.

Aku memeluk Jihyo dan memujuknya. Selepas beberapa ketika barulah tubuhnya tidak lagi menggigil dan esakan tangis Jihyo reda.

Aku mengeluarkan tisu yang ku bawa dari dalam poket seluar lalu mengelap cipap Jihyo yang basah.

"Y/N, Jihyo minta maaf tak dapat nak bertahan." Jihyo merayu seolah-olah dia melakukan kesalahan.

Aku hanya tersenyum lalu mengucup bibirnya dengan lembut. Malam ini bukan sahaja aku dapat menjamu tubuh Jihyo melalui "hukuman" atas gurauannya yang dahulu malah dapat menyaksikan hubungan intim dua orang guru sekolah ku.

Aku dan Jihyo kembali ke unit kediaman kami selepas merehatkan diri.

.

.

Keesokan hari, aku mendapat mesej daripada Nayeon.

"Y/N, teruk sangat ke kau hukum Jihyo malam tadi sampai dia demam hari ni?"

Aku tersenyum kelat sambil melihat paket panadol dan air suam di atas meja. Bukan Jihyo seorang yang demam kerana angin sejuk malam tadi.

FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+Where stories live. Discover now