Part 17: Jeongyeon - Like Ooh-Ah

878 15 2
                                    

Nota: Y/N = Your Name (Nama pembaca)

Pagi ini aku ke sekolah dengan motosikal seperti biasa. Dan Nayeon turut membonceng motosikal ku supaya kami sampai ke sekolah lebih awal.

Aku tidak menyangka melihat Jeongyeon sudah kelihatan di depan pintu pagar sekolah lebih awal daripada kami. Dia memakai hoodie hitam dengan sarung menutupi kepalanya.

 Dia memakai hoodie hitam dengan sarung menutupi kepalanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Cepatnya Jeongyeon sampai."

"Malam tadi Jeongyeon tidur di rumah kakak dia, Seungyeon," Nayeon memberitahu ku.

"Hai," Jeongyeon menegur kami.

"Awal kau sampai?" tanya Nayeon.

"Kakak aku ada urusan penting awal pagi sebab tu dia kena hantar aku dulu tadi," jawab Jeongyeon. Dia memeluk tubuh mungkin kerana hawa dingin pagi walaupun hoodie yang dipakainya agak tebal.

"Jom, join kami," ajak Nayeon.

"Eh. Tak apa lah. Tak kan aku nak ganggu korang berdua....., " Jeongyeon tidak sempat menghabiskan kata-kata kerana Nayeon sudah menarik tangan kami berdua.

Aku, Nayeon dan Jeongyeon berlari-lari ke bilik rahsia tempat projek kami.

Masih ada 30 minit sebelum loceng sekolah berbunyi.

Nayeon sudah tidak sabar. Dia membawa aku bersandar pada peti lompat lalu melutut di hadapan ku. Nayeon membuka tali pinggang ku untuk mengeluarkan zakar ku yang sudah mula mengeras lalu terus menjilat dan mengulum.

 Nayeon membuka tali pinggang ku untuk mengeluarkan zakar ku yang sudah mula mengeras lalu terus menjilat dan mengulum

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeongyeon bersandar di sisi peti lompat sebelah ku sambil menggigit bibir bawahnya. Nayeon menjeling dan ketawa kecil lalu beralih sedikit ke tepi.

Jeongyeon turut berlutut di sisi Nayeon dan mereka berdua sama-sama berkongsi zakar ku dalam jilatan dan kuluman. Terasa nikmat saat Nayeon menjilat kerandut dan Jeongyeon mengulum kepala zakar ku dengan serentak.

Aku mengusap kepala mereka.

"Aaah, Y/N. Jangan pegang situ," kata Jeongyeon mengeluh. Tubuhnya menggigil.

"Alamak! Maaf, Jeongyeon. Aku terlupa," aku baru teringat abnormaliti Jeongyeon adalah pada rambutnya.

Tubuh Jeongyeon masih menggigil.

"Nampaknya Y/N kena bertanggungjawab," kata Nayeon sambil tergelak kecil.

"Sempat ke?" aku melihat Nayeon.

"Tak apalah. Pagi ni aku beri peluang pada Jeongyeon," jawab Nayeon sambil mengucup bibir ku.

Jeongyeon sudah terangsang disebabkan aku mengusap rambutnya. Dia hanya melucutkan seluar dalam dan seluar pendek tanpa membuka kain sekolah.

Nayeon menarik Jeongyeon untuk bersandar pada peti lompat dan mengangkat sebelah kaki rakannya itu.

Aku terharu dengan bantuan Nayeon. Tanpa lengah aku terus tujahkan zakar keras ku pada cipap Jeongyeon yang sudah basah.

"Oooh...aaah... Y/N..... Nayeon....... sedapnya," tangan Jengyeon sudah memaut dan memeluk tengkuk kami berdua.

Aku bergerak menyorong tarik zakar ku. Tubuh Jeongyeon menggigil kesedapan.

Aku tak mahu lengahkan masa kerana takut tak sedar waktu untuk loceng sekolah berbunyi. Sebelah lagi kaki Jeongyeon aku paut membuatkan dia terangkat. Aku sambung tujah faraj Jeongyeon sambil berkucupan dengan Nayeon.

"Ooooh......aaaaah...... nak juga......,' suara Jeongyeon yang merintih merayu kepada kami berdua.

Aku dan Nayeon tersenyum lalu kami kongsikan kucupan secara serentak pada Jeongyeon. Bibir ku terasa basah berlaga dan bersentuhan dengan bibir dan lidah mereka.

Aku terasa tangan Nayeon meramas kerandut zakar ku. Aku tujah lebih pantas sehingga merasakan kemutan faraj Jeongyeon menjadi lebih ketat.

"Y/N!" Jeongyeon termengah-mengah. Aku tahu dia sudah kemuncak.

Aku tak mahu pancut ke dalam faraj Jeongyeon pagi ini jadi aku cabut keluar zakar ku.

Nayeon dan Jeongyeon sama-sama berlutut menerima pancutan air mani ke wajah mereka. Kemudian mereka sama-sama menjilat dan bergiliran menyedut sisa air mani dari zakar ku.

Masih ada lagi 5 minit sebelum loceng sekolah berbunyi. Kami sama-sama mengemas diri dan berlari ke tandas berdekatan. Nayeon dan Jeongyeon perlu mencuci kesan air mani ku dari wajah dan mulut mereka.

Kami berjalan pantas selepas bunyi loceng sekolah kedengaran.

Ketika tiba di laluan untuk ke kelas masing-masing, aku melihat ahli TWICE yang lain. Mereka tersenyum lebar jelas memahami apa yang berlaku. Sana tergelak-gelak kecil sehingga terpaksa ditepuk dengan keras oleh Nayeon.

Waktu rehat Nayeon meminta aku hanya membeli makanan bungkus di kafeteria. Dia mengajak aku ke bilik muzik. Ahli TWICE yang lain turut berada situ. Aku melihat Jeongyeon duduk di kerusi buat sambil memegang rekorder.

Jeongyeon tersenyum melihat kehadiran ku sebelum mula meniup rekorder yang dipegang. Aku hanya menatap mulut Jeongyeon. Mulut yang berkongsi dengan Nayeon mengucup bibir dan mengulum zakar ku, sedang meniup alat muzik mengalunkan lagu yang merdu.

FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+Where stories live. Discover now