Part 14: Mina - Cry For Me

1.3K 35 2
                                    

Mina beberapa kali meminta maaf kepada ku kerana menurut kehendak Jihyo meliwat dubur ku. Sejujurnya aku tidak menggemari lubang dubur ku dicerobohi oleh sesiapa pun. Seakan masih terasa semburan air maninya walaupun sudah beberapa kali aku mencuci rongga yang berhubungan dengan usus besar.

.

Mina berjanji akan menuruti kehendak ku pada bila-bila masa yang aku mahukan.

.

Janji Mina memberikan aku idea.

.

.

Perhubungan aku dengan TWICE masih berjalan seperti biasa. Adakala aku akan ke sekolah menaiki bas bersama mereka. Dan adakalanya juga aku menaiki motosikal dan membawa Nayeon bersama ku untuk tiba lebih awal ke sekolah.

Berada di sekolah lebih awal menjadi peluang untuk kami sentiasa melakukan persetubuhan sambil menanti waktu sekolah bermula.

.

Nayeon mula gemar meraba dan mengorek sekitar bahagian dubur ku semasa aku menujah farajnya. Perbuatannya membuatkan aku sentiasa terkejut dan tersentak. Nayeon akan ketawa mengekek disertai dengan erangan kenikmatan apabila kepala zakar ku menghentak pangkal rahimnya.

.

Hubungan seks kami diselesaikan dengan pancutan air mani ke dalam peranakan Nayeon. Dia mengerang keenakan apabila aku masih lagi menekan kepala zakar ku pada pangkal rahimnya.

.

Selepas sama-sama kepuasan kami segera memakai kembali pakaian dan bergerak ke kelas masing-masing.

Aku menghantar mesej ke pada Mina melalui telefon pintar.

"Nanti bila kau dah ada di sekolah, aku nak kau pergi ke tandas. Kemudian kau rakam aksi melancap batang pelir kau dan hantar pada aku."

.

Kelas berjalan seperti biasa. Apabila waktu rehat bergerak ke tandas terlebih dahulu dan memeriksa telefon pintar. Seperti yang diminta, Mina menghantar rakaman seperti yang aku suruh.

.

Aku duduk di atas tandas duduk yang sudah bertutup dan memainkan rakaman. Aku menggunakan fon telinga untuk mengelakkan bunyi didengari oleh pelajar lain yang masuk ke tandas.

.

Rakaman dibuat oleh Mina selepas keluar untuk ke tandas semasa waktu kelas. Mina sudah pun menanggalkan kain dan seluar dalam ketika tayangan bermula. Dia duduk di atas mangkuk tandas sambil sebelah tangannya mengocok batang zakar yang layu. Tiada tanda menunjukkan zakar khunsa Mina akan menegang walaupun sudah dilancap dengan sedaya-upaya. Tanpa pengaruh feromon milik aku, abnormaliti Mina tak ubah seperti satu kecacatan dalam hidupnya.

.

Mina mengocok batang zakar dan menjolok rongga faraj dengan serentak. Dia menggigit bibir bawah kerana cuba untuk mengawal suara. Tubuhnya tersentak-sentak apabila kedua tangannya berhenti melancap kedua-dua kemaluan miliknya. Selain air mazi yang mencurah keluar dari cipap wanitanya, air mani kelihatan mengalir lemah dari rongga zakarnya yang masih lembik.

.

Mina menekup mulut menahan suar a tangis dan tayangan berakhir.

.

Aku bergerak ke kafe sekolah dan melihat semua ahli kumpulan TWICE sudah pun sedia menunggu. Mina kelihatan cuba mengelak daripada memandang ke arah ku. Begitu juga dengan yang lain. Hanya Nayeon yang masih tersenyum manis sambil mengajak aku duduk bersama mereka.

.

Kami makan bersama namun tidak berbual. Kerana rasa janggal yang terbit selepas peristiwa aku diliwat oleh Mina. Sesekali Nayeon akan menyuapkan makanan ke dalam mulut ku tanpa menghiraukan pandangan yang lain. Aku menyedari ada beberapa pelajar yang memandang ke arah kami. Gara-gara ketiadaan Heechul dan Daniel, aku menjadi tumpuan kerana makan bersama-sama TWICE.

FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+Where stories live. Discover now