Update abnormaliti Y/N (Your Name / Nama Pembaca)
Tubuh dapat menghasilkan feromon yang mampu menarik perhatian dan afrodisiak (bahan perangsang untuk membangkitkan nafsu). Hanya berkesan kepada kaum perempuan.
Imbasan kembali abnormaliti TWICE:
Nayeon - boleh makan dengan banyak tapi tak mudah jadi gemuk.
|
Jeongyeon - terangsang apabila rambut panjang dibelai oleh orang lain, menyebabkan dia lebih gemar berambut pendek.
|
Momo - puting buah dada akan mengalirkan susu apabila terangsang.
|
Sana - terangsang apabila mendengar bunyi guruh ketika hujan.
|
Jihyo - kulit tubuh akan menjadi sejuk apabila terangsang.
|
Mina - bersifat khunsa; memiliki dua kemaluan lelaki dan wanita tetapi zakarnya tidak boleh menegang kecuali di bawah pengaruh feromon.
|
Dahyun - kulit yang cerah dan boleh bersinar dalam gelap.
|
Cheyoung - kulit yang berbau dan rasa seperi strawberi.
|
Tzuyu - tubuh menjadi kaku dan tidak mampu bergerak apabila mengalami rangsangan untuk beberapa waktu. Memerlukan sejenis ubat untuk membolehkan tubuhnya bergerak apabila terangsang. Kesan ubat akan berkurangan jika mengalami orgasma / kemuncak.
..............................
Hari persekolahan berjalan seperti biasa. Aku dan TWICE masih lagi makan di kafeteria sekolah pada waktu rehat.
Heechul dan Daniel sudah lama tidak menyertai kami. Aku mendapati Heechul makan bersama-sama dengan group Blackpink manakala Daniel makan bersama group Red Velvet.
Kejadian rakaman yang tersebar antara Heechul dan Blackpink seperti terpadam dalam ingatan warga sekolah. Boleh jadi kerana pihak sekolah sudah bertindak untuk memadamkan dan memberi amaran agar tiada sesiapa yang bercakap tentang kejadian tersebut. Hal seperti ini seolah-olah satu perkara biasa di sekolah. Tambahan pula ahli-ahli Blackpink adalah anak-anak golongan berada. Jika ada masalah, wang menjadi penyelesaian.
Habis waktu sekolah, aku menunggang motosikal untuk balik. Aku mengajak Nayeon untuk menaiki motosikal bersama tetapi dia menolak.
Nayeon: 'Y/N, hari ni kau temankan Sana boleh tak? Dia nak pergi pasaraya di bandar.'
Aku melihat Sana yang tersenyum manja dengan penuh pengharapan. Aku mengalah dan menghulurkan topi keledar yang sebelum ini aku mahu berikan kepada Nayeon.
Sepanjang perjalanan, aku dapat merasakan Sana merapatkan tubuhnya pada belakang ku ketika dia memeluk dari belakang. Aku mengawal diri sedaya-upaya walaupun terasa bonjolan baju dalamnya.
YOU ARE READING
FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+
FanfictionWatak utama ialah Y/N (Your Name). Ditumpukan pada Male Reader @ Pembaca Lelaki. Cerita berlaku dalam dunia imaginasi. Oleh itu sebarang nama yang wujud tiada kaitan dengan orang yang sebenar. Jika ada yang tidak suka dengan penceritaan dan pengguna...