Nayeon, Jeongyeon, Momo, Sana, Jihyo, Mina, Dahyun, Chaeyoung dan Tzuyu.
Sembilan orang gadis dalam kumpulan TWICE di sekolah baru tempat aku belajar.
Kesemuanya sudah aku rasai tubuh mereka dan setiap seorang memiliki abnormaliti tersendiri.
Ada di antara mereka memiliki abnormaliti berkaitan seksual dan ada abnormaliti yang mampu dipengaruhi oleh feromon ku.
Malam ini mereka bersembilan akan tidur bersama-sama di unit kediaman ku. Mereka sudah memakai baju dan seluar tidur dan aku menyedari tidak seorang pun di antara mereka yang berpakaian dalam.
Buat pertama kali aku menggunakan bilik tidur utama sebagai ranjang kelamin untuk kami semua.
Nayeon, Momo dan Jihyo kelihatan lebih terbuka dan mesra dengan ku manakala yang lain masih lagi kelihatan malu-malu.
Nayeon dengan ghairah sudah pun bertelanjang manakala Jihyo dan Momo hanya menanggalkan butang baju menampakkan lurah dan sebahagian buah dada yang terdedah.
"Tak kan aku seorang je yang telanjang? Korang semua pun tanggal je la baju. Buat apa nak malu?" arah Nayeon.
Akhirnya mereka semua menanggalkan baju dan seluar tidur menunjukkan keseluruhan tubuh mereka untuk tatapan mata ku. Sudah pasti timbul gelora nafsu walaupun aku cuba mengawal diri. Apa yang tidak dapat aku kawal ialah feromon ku yang sudah meruap ke udara dan diserap dalam pernafasan mereka. Buktinya zakar khunsa milik Mina sudah mula menegang.
Nayeon dan yang lain ketawa mengekek melihat zakar Mina yang menjadi keras. Entah kenapa aku jadi cemburu melihat perhatian mereka tertumpu pada organ pembiakan tambahan pada tubuh Mina.
Tiba-tiba aku melihat Tzuyu mencapai sebotol pil yang berada di poket seluar tidurnya. Dia menelah dua biji pil di hadapan ku.
"Pil apa yang kau telan, Tzuyu? Tak nampak macam pil perancang," tanya ku.
"Tzuyu dah jumpa pakar untuk masalah abnormaliti dia. Ada pakar yang beritahu badan dia ada masalah pada saraf bila rasa ghairah. Jadi Tzuyu dapat pil yang dikhaskan untuk bolehkan dia bergerak kalau nafsu dia datang," terang Nayeon.
Aku hanya mengangguk-angguk.
Aku duduk di atas katil. Nayeon menggesel batang pelir ku di celah buah dadanya. Dia turut mengulum kepala zakar ku.
Aku mendengar suara jeritan dan gelak ketawa daripada yang lain. Rupa-rupanya Jihyo sedang menggunakan kulit tubuhnya yang dingin untuk menyentuh rakan-rakannya.
Jihyo menangkap dan memeluk Sana dari belakang. Dia meramas buah dada dan mengusap cipap Sana. Tubuh Sana tersentak-sentak dengan mulut ternganga antara kenikmatan dan kesejukan.
Mina sedang bercumbuan dengan Chaeyoung. Kemudian Chaeyoung meniru Nayeon dengan cuba menggeselkan zakar Mina di celah buah dada kecilnya.
Jeongyeon sedang meramas buah dada Momo dan menghisap air susu yang mengalir keluar dari puting. Momo tergelak kegelian dan mengerang. Air susu turut mengalir dari puting yang diramasnya sendiri.
Dahyun dan Tzuyu masing-masing sedang merangsang diri mereka sendiri. Dahyun yang berkulit putih cerah kelihatan bersinar saat dia sedang menggosok kemaluannya. Tzuyu sedang menggentel puting buah dada dan menggosok bibir cipap dengan matanya terpejam seperti sedang menghayati kenikmatan yang dirasai.
Aku baring di atas katil. Nayeon duduk dan menghenjut zakar ku. Mulutnya ternganga setiap kali kepala zakar ku menyentuh pangkal rahimnya. Aku meramas buah dada dan puting Nayeon.
"Aaaaah Jihyo....nanti dulu!" suara Momo menjerit kecil. Rupa-rupanya Jihyo sudah beralih ke arahnya dan menyedut susu dari buah dada. Tubuh Momo tersentak-sentak menahan rasa dingin mulut Jihyo.
YOU ARE READING
FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+
FanfictionWatak utama ialah Y/N (Your Name). Ditumpukan pada Male Reader @ Pembaca Lelaki. Cerita berlaku dalam dunia imaginasi. Oleh itu sebarang nama yang wujud tiada kaitan dengan orang yang sebenar. Jika ada yang tidak suka dengan penceritaan dan pengguna...