Setibanya aku di unit kondominium, aku terus masuk ke bilik tidur dan menanggalkan pakaian seragam sekolah. Aku masuk ke bilik mandi untuk membersihkan diri.
Tinggal bersendirian menyebabkan aku perlu memasak sendiri untuk makan malam. Tapi aku bukan jenis yang ambil kisah tentang apa yang perlu dimasak dan dimakan.
Ketika aku sedang memerhatikan barang keperluan di dapur, aku terdengar bunyi ketukan pada pintu menandakan ada seseorang di luar. Aku menjenguk melalui lubang intip pintu dan mendapati Nayeon sedang berdiri di depan pintu.
Aku membuka pintu dan mendapati Nayeon hanya berseorangan.
"Nayeon. Kenapa datang seorang? Mana yang lain?"
Nayeon; "Saya tak beritahu yang lain saya datang ke sini. Boleh saya masuk?"
Aku membenarkan Nayeon masuk. Aku menyedari dia memakai baju t-shirt tidak berlengan. Buah dadanya kelihatan jelas di sebalik t-shirt yang kecil itu.
"Nayeon, awak nak minum apa? Saya boleh buatkan."
Nayeon langsung tak menjawab soalan aku sebaliknya dia terus memeluk tubuh ku.
"Nayeon, awak buat apa ni?"
Nayeon masih lagi tidak menjawab sebaliknya mengucup bibir ku.
"Nayeon jangan macam ni! Kawal diri tu!"
Nayeon: "Y/N, aku minta maaf. Sejak kita bertembung masa tu aku rasa tertarik pada kau."
Aku tersentak. Nayeon pasti sudah terpengaruh oleh feromon dari tubuh ku.
"Nayeon, dengar sini. Apa yang kau rasa tu berpunca dari aku."
Nayeon: "Apa maksud kau, Y/N?"
"Nayeon, badan aku hasilkan feromon yang dah pengaruh perasaan kau. Nayeon, aku sebenar seorang "Abnormaliti".
Nayeon: "Aku tak kisah dengan semua tu. Bukan kau seorang je "Abnormaliti" yang aku kenal.
Nayeon menjadi semakin rakus mencium bibir dan wajah ku. Aku sendiri menjadi terangsang dengan perbuatannya. Aku membalas ciuman Nayeon dan melagakan lidah kami.
Nayeon menanggalkan pakaian dan pakaian dalam nya. Tersembul payudaranya yang cukup menawan. Alur kemaluannya rapat dan tidak berbulu.
Aku juga menanggalkan pakaian ku. Batang zakar yang kendur mula menegang. Saiz kemaluan ku yang biasa menjadi panjang dan besar. Mata Nayeon terbeliak luas. Nayeon mula berlutut dan mencium batang zakar ku. Dia menjilat dan mengulum kemaluan ku dengan begitu rakus. Aku dapat merasakan bukan pertama kali Nayeon mengulum zakar seseorang.
Aku menarik Nayeon untuk baring di atas sofa. Batang zakar ku menggesel alur kemaluan Nayeon. Tubuh Nayeon tersentak-sentak kesedapan.
Nayeon: "Y/N. Cepat masukkan pelir kau. Aku dah tak tahan."
Aku teragak-agak untuk melakukannya. Aku khuatir kesilapan yang aku pernah lakukan bersama-sama sepupu-sepupu ku akan berulang. Namun nafsu mula berbisik dan mengusik sanubari ku.
Tanpa lengah aku menekan zakar ku merodok ke dalam farajnya.
Nayeon: "Uuuuurrghhhh!"
Aku tersentak. Terasa kepala zakar ku merobek sesuatu dalam kemaluan Nayeon. Aku memandang ke bawah dan mendapati ada darah yang mengalir dari celah kemaluan Nayeon.
YOU ARE READING
FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+
ФанфикWatak utama ialah Y/N (Your Name). Ditumpukan pada Male Reader @ Pembaca Lelaki. Cerita berlaku dalam dunia imaginasi. Oleh itu sebarang nama yang wujud tiada kaitan dengan orang yang sebenar. Jika ada yang tidak suka dengan penceritaan dan pengguna...