Part 7: Jihyo - Ice Cream

2.6K 40 4
                                    

"Jihyo? Kenapa awak datang ke sini?" aku bertanya.

Jihyo: "Y/N. Boleh saya masuk?"

"Masuklah."

Aku mempelawanya masuk. Aku cuba mengawal diri dari menatap buah dadanya yang ranum dan besar.

Aku: "Awak nak minum apa? Saya boleh buatkan."

"Tak perlu. Saya tak dahaga," Jihyo menolak.

Aku kembali bertanya, "Awak okay ke?"

"Y/N. Daniel call saya. Dia buat keputusan untuk kami berpisah," Jihyo berterus-terang.

"Apa masalah kamu berdua sebenarnya? Tak kan takde cara nak selesaikan masalah hubungan korang ada?" aku bertanya lagi.

Jihyo merapatkan dirinya kepada ku, "Awak cuba sentuh tangan saya."

Aku menyentuh tangan Jihyo mengikut permintaannya. Aku terkejut kerana kulit Jihyo dingin seperti mayat.

"Apa yang berlaku sebenarnya?" aku mula merasa bimbang.

Jihyo memberi penjelasan, "Y/N. Saya pun ada abnormaliti. Abnormaliti saya ialah kulit saya akan menjadi sejuk apabila saya terangsang."

"Oh my God! Jadi sama macam Momo dan Heechul.... awak dengan Daniel....., " aku mula memahami perkara sebenar.

"Betul abnormaliti kami tak serasi. Masa kali pertama kami cuba nak buat hubungan seks, kulit badan saya menyebabkan Daniel mengalami kejutan. Sejak itu kami memang tak dapat nak bersama. Selama ni hubungan kami sekadar cara untuk menutup kelemahan masing-masing dan menjaga populariti di sekolah," jelas Jihyo.

"Tunggu sekejap. Awak cakap kulit badan awak jadi sejuk masa awak terangsang. Jadi sekarang ni.....," aku menjadi semakin risau.

"Saya memang sedang terangsang sekarang sebab saya fikirkan awak," kata Jihyo.

Aku tak dapat mengawal diri dari menatap kedua-dua "buah tembikai" yang menonjol di sebalik baju Jihyo. "Tapi kenapa saya?"

"Saya tahu awak dah melakukannya dengan Nayeon, Chaeyoung, Dahyun dan Momo. Saya terdengar mereka bercerita tentang apa yang kamu semua dah buat di kafe bandar. Y/N, awak tak sudi nak melakukannya dengan saya?" nafas Jihyo mula berombak.

Aku cuba menyentuh tangan Jihyo. Memang amat dingin seolah-olah gadis di hadapan ku ialah zombie yang diceritakan dalam kisah-kisah fiksyen. Kenapa aku mengetahui rasa dingin kulit orang yang sudah meninggal dunia? Kerana aku pernah menyentuh tubuh ayah dan datuk ku selepas kematian mereka.

Aku memicit lembut tangan Jihyo yang dingin. Aku capai sebelah lagi tangannya dan melakukan perkara yang sama. Aku mencium kedua-dua tangan Jihyo.

Jihyo sudah tidak dapat bertahan. Aku tahu feromon dari tubuh ku yang membuatkan Jihyo gagal mengawal diri. Dia melucutkan pakaiannya dan kelihatan bentuk tubuh yang montok dengan buah dada yang lebih ranum daripada Momo.

Aku meramas buah dada Jihyo yang dingin seperti air sejuk. Bibir kami bertaut. Bibir Jihyo turut terasa amat sejuk.

Aku menanggalkan seluar menunjukkan zakar panjang ku yang sudah menegang. Aku duduk di sofa. Jihyo mula memegang zakar ku dengan kedua belah tangan. Aku mengerang kerana rasa sejuk dari tangannya hampir membuatkan aku terpancut. Aku hasur mengawal diri daripada tewas dengan mudah.

Jihyo mula mengulum kepala zakar sambil menggesel batang zakar dicelah buat dadanya. Aku mengetap bibir cuba untuk bertahan.

Sudah beberapa minit Jihyo melancapkan zakar ku dicelah buah dadanya. Aku sudah tidak dapat bertahan lagi.

FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+Where stories live. Discover now