Aku mendapati video tersebut adalah klip-klip video yang bersambung memaparkan adegan sumbang Heechul bersama empat orang ahli kumpulan Blackpink pada masa yang berlainan. Adegan Heechul berkucupan dengan Lisa, diikuti dengan adegan Heechul melakukan hubungan seks bersama Jennie.
Adegan seks Heechul bersama Rose turut dipaparkan. Yang terakhir ialah adegan Heechul berkucupan dengan Jisoo di belakang tandas. Aku mendapati adegan tersebut adalah pada masa yang sama aku melihat mereka berkucupan sebelum aku balik petang tadi. Adegan berkucupan itu disambung dengan Jisoo melakukan blowjob pada zakar Heechul.
Aku dapati semua adegan yang dirakam dilakukan dari tempat tersorok menunjukkan perakam mengintip mereka dari tempat yang tersembunyi. Aku mula resah. Adakah mungkin ketika aku bersama Nayeon dan Chaeyoung turut dirakam oleh orang yang sama?
.
Keesokan hari aku ke sekolah seperti biasa. Aku mendapati ahli-ahli kumpulan TWICE masih seperti biasa. Adakah mereka tidak mengetahui tentang video tersebut?
Aku: "Nayeon. Awak dan yang lain ok ke hari ni?"
Nayeon: "Kami ok. Kenapa? Awak nak tanya pasal video yang tersebar tu ke? Kami memang dah lama tahu pasal Heechul dengan group Blackpink."
Aku: "Jadi Momo pun dah tahu? Tapi kenapa korang macam tak kisah Heechul buat macam tu pada Momo?"
Nayeon: "Hubungan Heechul dengan Momo sama macam Jihyo dengan Daniel. Nampak macam masih bersama tapi sebenarnya dah lama tak serasi. Perkara ni dah berlaku sebelum awak masuk sekolah ni lagi."
Aku masih rasa bimbang. Bukan kerana risau hubungan Heechul dan Momo atau Daniel dan Jihyo. Tetapi risau jika waktu aku bersama Nayeon dan Chaeyoung turut terbongkar dengan cara yang sama. Aku ingin memberitahu Nayeon tetapi rasa takut menyebabkan aku tidak dapat untuk menyuarakan kebimbangan ku.
Sewaktu di kelas, aku mendapati Heechul tidak datang ke sekolah. Sudah pasti kerana video yang sudah tersebar di ruangan forum pelajar sekolah kami. Ramai rakan sekelas yang berbual dan mengumpat Heechul sambil memandang bangkunya yang kosong.
Ketika masuk waktu rehat, aku bercakap dengan Daniel tentang hal klip video yang memaparkan Heechul dan ahli kumpulan Blackpink.
Aku: "Kau tahu ke siapa yang rakam dan sebarkan video tu. Ada sesiapa yang tak puas hati dengan Heechul?"
Daniel: "Kalau nak kata tak puas hati memang ramai. Mana-mana pelajar lelaki yang minat dengan kumpulan TWICE tak kan puas hati dengan kami yang dapat dating dengan mereka. Kalau kau tanya pasal aku dengan Jihyo pun aku akan beri jawapan yang sama."
Aku: "Jadi maksud kau, mereka pun akan anggap aku sebagai musuh bila aku couple dengan Nayeon?"
Daniel: "Betul. Dan pasal hubungan kau dengan Nayeon, aku rasa ada seorang yang paling tak puas hati kalau dia dapat tahu."
Aku: "Siapa?"
Daniel: "Dulu ada seorang pelajar lelaki bersama Josh. Dia selalu ganggu Nayeon lepas Nayeon tolak permintaan untuk jadi teman wanita dia. Sampai satu tahap dia mengancam Nayeon dan ahli TWICE yang lain. Bila pihak sekolah dapat tahu, dia dikenakan hukuman gantung sekolah."
Aku: "Kau rasa orang yang rakam video tu nak kenakan Heechul atau Momo?"
Daniel: *sambil menggelengkan kepala* "Entahlah aku tak tahu. Boleh jadi Heechul. Boleh jadi orang tu nak tunjuk pada Momo. Atau pun perakam video tu nak kenakan group Blackpink. Kadang-kadang ada peminat yang saling bertelagah dan nak jatuhkan kumpulan yang menyaingi kumpulan yang lain."
Aku: "Kalau macam tu ada kemungkinan peminat TWICE nak jatuhkan kumpulan Blackpink dan dia dah berjaya pasal rakam Heechul bersama mereka?"
Daniel: "Boleh jadi macam tu."
YOU ARE READING
FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+
FanficWatak utama ialah Y/N (Your Name). Ditumpukan pada Male Reader @ Pembaca Lelaki. Cerita berlaku dalam dunia imaginasi. Oleh itu sebarang nama yang wujud tiada kaitan dengan orang yang sebenar. Jika ada yang tidak suka dengan penceritaan dan pengguna...