Hari minggu.
Aku duduk di kediaman berseorangan. Entah apa kejutan daripada Nayeon, aku pun tak tahu.
"Ding!" kedengaran bunyi notifikasi dari telefon pintar.
Nayeon: "Hari ni jangan keluar mana-mana. Tunggu kami sampai."
Aku menunggu dengan penuh debaran.
"Ding dong!" bunyi loceng pintu kedengaran.
Aku membuka pintu dan mendapati Nayeon, Momo, Chaeyoung, Dahyun dan Jihyo tersenyum manis melihat ku. Aku mendapati Sana dan Jeongyeon turut bersama mereka.
Nayeon: "Y/N, kau lapar tak? Kami ada bawa makanan."
Aku tersenyum lebar menerima kunjungan mereka. Aku melihat Sana dan Jeongyeon tersipu-sipu malu.
Aku: "Mana Mina dan Tzuyu? Mereka tak datang sekali?"
Nayeon: "Mina dan Tzuyu masih belum sedia."
Aku dan yang lain makan di ruang tamu. Television yang terpasang hanya sebagai penghibur tanpa tontonan.
Nayeon: "Y/N. Sana dan Jeongyeon dah tahu pasal kita. Jadi mereka berdua dah sedia nak kongsi keseronokan bersama-sama. Pasal Mina dengan Tzuyu, kau jangan risau. Nanti kami akan pujuk mereka."
Aku: "Aku tak kisah pun. Cuma tak sangka Sana dengan Jeongyeon sanggup datang serentak."
Jeongyeon: "Aku sedia bila-bila masa je. Sana ni je takut nak buat sorang-sorang."
Sana: "Nayeon, korang semua memang nak tengok ke kami dengan Y/N hari ni?"
Jeongyeon: "Apa yang nak dimalukan? Dulu kau raba dengan cium kami okay je."
Sana: "Aku cuma gurau-gurau je dengan korang semua."
Aku melihat wajah Sana menjadi kemerahan-merahan. Rupanya dia rasa segan kerana ahli TWICE yang lain akan melihat ketika kami bersama nanti.
Jeongyeon: "Kalau macam tu aku mula dulu, boleh?"
Jeongyeon tanpa rasa malu menanggalkan semua pakaiannya. Aku meneguk air liur. Walaupun bentuk buah dadanya tidak setanding dengan Jihyo dan Momo namun bentuk badannya masih lagi menggiurkan. Jeongyeon langsung tidak kelihatan takut dan malu bertelanjang bulat di hadapan kami.
Aku turut menanggalkan pakaian dan bertelanjang bulat. Kerana nafsu ku sudah bergelora, batang zakar panjang ku sudah mula menegang. Mata Jeongyeon dan Sana terbeliak melihat saiz zakar ku yang besar.
Nayeon, Momo, Jihyo, Dahyun dan Chaeyoung turut sama berbogel. Hanya Sana yang masih berpakaian kerana masih rasa malu dan segan.
Jeongyeon: "Y/N, kau baring je. Biar aku yang mulakan."
Aku kagum melihat Jeongyeon yang berasa yakin untuk menghenjut sendiri batang zakar ku.
Jeongyeon menjilat dan mengulum zakar ku dengan penuh kesungguhan. Ketika itu aku melihat Chaeyoung sedang mengerang dalam pelukan Naeyon dan Dahyun. Mereka berdua sedang menjilat kemanisan rasa strawberi dari kulit Chaeyoung.
YOU ARE READING
FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+
FanficWatak utama ialah Y/N (Your Name). Ditumpukan pada Male Reader @ Pembaca Lelaki. Cerita berlaku dalam dunia imaginasi. Oleh itu sebarang nama yang wujud tiada kaitan dengan orang yang sebenar. Jika ada yang tidak suka dengan penceritaan dan pengguna...