Kini perhubungan seksual aku dengan TWICE sudah bermula pusingan baru. Nayeon akan menjadi awek aku manakala ahli TWICE yang lain akan menjadi "friends with benefits". Nayeon tidak kisah kerana dia suka berkongsi keseronokan bersama rakan-rakannya yang lain.
Kini rutin kami semua berubah. Selang sehari aku akan menaiki motosikal ke sekolah membawa Nayeon. Apabila tiba lebih awal sudah pasti bilik sukan peralatan sukan menjadi tempat untuk kami melepaskan nafsu bersama. Hari lain aku akan menaiki bas bersama-sama dengan TWICE. Di sekolah aku dan Nayeon akan sama-sama berpegangan tangan untuk menunjukkan pada semua bahawa kami memiliki hubungan serius.
Balik dari sekolah, ada giliran untuk ku bersama-sama dengan mereka. Kebiasaannya ada dua orang daripada mereka yang akan menuju ke unit kediaman ku atau bertiga jika ditemani oleh Nayeon sendiri. Ada yang datang sekadar untuk melepak namun apabila feromon ku terbit maka berdenyut-denyutlah faraj mereka mahu mengemut batang pelir ku.
Hari 1 - Jeongyeon dan Sana.
Pada mulanya mereka sekadar mahu melepak namun aku sengaja memakai seluar pendek dan berbaju tanpa lengan di depan mereka. Feromon daripada tubuh ku membuatkan mereka tidak sabar untuk bersama.
Sana menarik seluar pendek ku. Dia dan Jeongyeon sama-sama menjilat dan mengulum batang pelir aku sehingga basah dengan air liur mereka.
Kami masuk ke dalam bilik tidur ku. Aku memilih untuk menyetubuhi Jeongyeon terlebih dahulu. Gadis yang berambut pendek itu menerima tujahan zakar ku dengan penuh kerelaan.
Sana sengaja mengusap rambut Jeongyeon sehingga membuatkannya mengeluh kenikmatan. Kemutan faraj Jeongyeon akan menjadi lebih ketat jika aku atau Sana menyentuh rambutnya. Nampaknya rambut Jeongyeon lebih membuatkannya sensitif berbanding dengan buah dadanya sendiri.
Sana pula tidak banyak kerenah. Aku gemar melihat dia mengerang dan ketawa dengan manja ketika aku mendayung zakar ku dalam farajnya. Jeongyeon pula mengulum puting buah dada Sana sehingga membuatkan Sana ketawa mengekek menikmatinya.
Hari 2 - Dahyun dan Tzuyu ditemani Nayeon.
YOU ARE READING
FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+
FanfictionWatak utama ialah Y/N (Your Name). Ditumpukan pada Male Reader @ Pembaca Lelaki. Cerita berlaku dalam dunia imaginasi. Oleh itu sebarang nama yang wujud tiada kaitan dengan orang yang sebenar. Jika ada yang tidak suka dengan penceritaan dan pengguna...