Part 1: Prolog

9.1K 59 4
                                    

Nama aku Y / N. Aku tinggal bersama ibu sejak ayah meninggal dunia. Di sekolah, aku seorang lelaki yang pendiam dan kurang bergaul terutamanya dengan perempuan.

.

Kenapa?

.

Ada 3 rahsia pada badan aku.

1. Tubuh aku dapat menghasilkan feromon untuk menarik jantina yang berlawanan. Disebabkan oleh feromon, ramai gadis dan wanita yang berdekatan dengan aku menjadi tidak keruan.

2. Zakar yang mampu memanjang sehingga X* inci bila aku terangsang oleh nafsu.

3. Stamina yang tinggi ketika melakukan hubungan seks. Aku boleh bertahan sehingga beberapa jam ketika bersetubuh sehingga pasangan aku sering kali jatuh pengsan.

*Note: Sila masukkan ukuran sendiri untuk X

.

Biasanya aku akan lari dari kelas Pendidikan Jasmani kerana rakan-rakan perempuan sekelas akan mengerumuni aku setelah aku banyak berpeluh.

.

Termasuk aku terdapat ramai orang di dunia ini yang mempunyai "genetic abnormality" atau "kelainan genetik". Kalau dunia Marvel dan DC itu wujud maka aku percaya kami akan dipanggil sebagai mutant atau meta-human. Tapi di sini orang macam kami digelar "ABNORMALITI"

.

Masalahnya kelainan genetik tidak memberi kami kuasa besar dan luar biasa seperti watak dalam komik melainkan hidup dengan beberapa kesukaran.

.

Ada yang mendapati mereka memiliki "abnormaliti" selepas mencapai usia akil baligh dan ada yang sudah memilikinya ketika dilahirkan.

.

Aku pernah menonton rancangan di televisyen tentang orang-orang yang digelar "ABNORMALITI". Ada seorang perempuan yang ketika mencapai usia akil baligh memiliki kelainan genetik di mana dia sering merasai orgasma walaupun tidak pernah melakukan persetubuhan atau rangsangan seksual. Ada juga kisah seorang lelaki yang dilahirkan dengan kulit bersisik seperti ular sehingga dia dibuang keluarga.

.

Satu-satunya orang yang kebal daripada feromon tubuh aku adalah ibu aku sendiri. Aku bernasib baik jika tidak mungkin berlaku masalah sumbang mahram di rumah. Cuma aku pernah terlanjur dengan beberapa orang sepupu perempuan aku malah makcik aku yang sebenarnya isteri kepada pakcik aku sendiri pernah "terkam" aku.

.

Oleh kerana tak mahu aku memalukan lagi keluarga, ibu memindahkan aku ke tempat lain dan aku terpaksa tinggal berasingan daripada ibu. Ibu menguruskan syarikat yang dibina bersama arwah ayah jadi dia tidak dapat tinggal bersama.

.

Aku tinggal di sebuah kondominium berseorangan. Jadi aku terpaksa menguruskan diri sendiri tanpa ditemani oleh sesiapa. Pergi ke sekolah ada motorsikal sendiri.

.

Sekolah baru aku adalah sekolah swasta yang mempunyai pengaruhnya sendiri. Terdapat trend dimana budak-budak sekolah mewujudkan kumpulan dan puak masing-masing. Kumpulan dan group lelaki tidak begitu popular seperti mana kumpulan perempuan.

.

Daripada apa yang aku ketahui ada beberapa "Abnormaliti" yang wujud dalam sekolah kami. Pihak sekolah tidak mempedulikan kewujudan kami asalkan tidak menimbulkan masalah dalam kawasan sekolah.

.

Di sini bermulalah kisah aku yang mampu menarik perhatian gadis-gadis sehingga mereka sanggup menyerahkan tubuh mereka. Kisah aku bersama salah satu kumpulan gadis di sekolah kami.

.

Kumpulan yang bergelar TWICE

Kumpulan yang bergelar TWICE

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
FEROMON - TWICE x Pembaca Lelaki 18+Where stories live. Discover now