⋆⁺₊⋆My Everything⋆⁺₊⋆

106 11 4
                                    





Saat 01:27 olduğunda Taeyong o akşam Doyoung'ın yanına gidemeyeceğine karar verdi açıkçası o kadar yolu gitmek yerine arkadaşlarıyla üç katlı villasında verdiği partiye devam etmeyi tercih ediyordu. Ama en azından  Doyoung'ı aramalıydı sonuçta Doyoung'un tek arkadaşları kendisiydi gerçi  bir de Taeyong'un hiç hoşlanmadığı hatta Doyoung'ı kullandığına inandığı o tuhaf Japon çocuk vardı, bu yüzden herkesin içerde kafayı bulduğu veya  uyuklamaya başladığına emin olduktan sonra yavaşça koltuktan kalkarak Doyoung'ı aramak için bahçeye çıktı.Birkaç sarhoş bedenin yanından geçtikten sonra, ki bu bedenlerin çoğu tanımadığı kişilere aitti ; havuzun kenarında çimlerin üzerine oturdu ve Doyoung'ı aradı suyun üstünede parlayan ayın yansımasını izlerken Doyoung'ın telefonu açmasını bekledi.

⋆⁺₊⋆

Doyoung son dakikaya bıraktığı ödevini hızlıca bitirip izlediği filme devam etmek istiyordu her an Taeyong gelebilirdi, o gelmeden filmini bitirmek zorundaydı sonunda kızın ölüp ölmeyeceğini gerçekten merak ediyordu. Yinede Taeyong'un son zamanlarda sıkça yaptığı gibi onu sadece telefonla arayarak    geçiştirmesinden oldukça korkuyordu. İçindeki bu korkuyla çalışma masasından kalkarak kendini yastıklarla dolu geniş yatağına attı bir süre yerde açık duran bilgisayarıyla bakıştıktan sonra telefonu çalmaya başladı. Ailesi bile acil olmadıkça onu aramadığından Doyoung arayanın sevgili en yakın arkadaşı Taeyong olduğundan emindi.

Doyoung Taeyong ile eskisi kadar yakın olmadıklarının farkındaydı artık birlikte pek  zaman geçirmiyorlardı ama hala çocukluktan beri devam ettikleri geleneyi ikiside bozmamak konusunda ısrarcıydı saat 01:27 olduğunda buluşamazlarsa bile her zaman telefonla  konuşurlardı.

Taeyong kendi arkadaş grubunu kurmuştu gerçekten popülerdi . Doyoungsa son zamanlarda Yuta adında okula yeni gelen Japon bir çocukla takılıyordu onun dışında pek fazla kişiyle konuşmasada etrafındaki insanlara en azından kibar ve pozitif yaklaştığından genel olarak okulda sevilen biriydi. Doyoung utangaçlığının yüzünden Yuta'nın yanından Yuta sevgilisiyle buluşmadığı sürece ayrılmazdı.

Doyoung düşürdüğü omuzları ve büzdüğü dudaklarıyla birkaç çalışın ardından telefonu açtı ve üstündeki beyaz gömleği çekiştirerek Taeyong'un konuşmasını bekledi.

"Nasılsın Doyoung?"

"Sanki çokta umrunda" diye sinirle düşündü o an Doyoung. Taeyong uzun bir bekleyişin ardından ses gelmeyince tekrar konuştu.

"Bana kızgın mısın? Bu gün gerçekten gelemezdim arkadaşlarımlayım ve Hyo'da burda..."

Doyoung gözlerini devirdi Taeyong'un arkadaşlarını tanımasada o çocuğu sevmiyordu okulda sürekli olarak kaba ve kibirli kişiliğiyle karşılaşıyordu ve Taeyong'un son zamanlardaki hedefinin bu çocuk olması sinirlerini bozuyordu.

"Sana kızgın değilim sadece bu gün gelirsin diye düşünmüştüm."

"Ben gece insanıyım Doyoung her gece seni görmeye gelemem artık."

"Ben de gece insanıyım"diye sitemle bağırdı Doyoung.

Taeyong önce hafifçe kıkırdadı o an Doyoung'ı özlediğini fark etmişti.

"O anlamda demedim ve sen de bunun farkındasın Doyochi. Her akşam evde oturmaktan hoşlanmıyorum."

Doyoung biliyorum diye homurdanınca Taeyong hafifçe gülümseyerek ayağı kalktı ve arkasındaki ormanı izlerken tekrar konuştu:

"Artık evden çıkmalısın Doyochi bütün hayatını o odada geçiremezsin."

"Bütün hayatımı bu odada geçirmiyorum sadece..." Doyoung tekrar sessizliğe bürününce Taeyong konuyu değiştirmeye karar verdi. O sarhoş arkadaşlarının yaptığı aptal hareketleri anlatırken Doyoung ise yüzünde sevimli bir gülümseme kondurmuş, Taeyong'un kendisine hediye ettiği pembe tavşana sarılarak onu dinliyordu. En son sarhoş Hendery'nin sadece bir dondurma için sevgilisi Xiaojun'un ve Lucas'ın böbreğini ( Hendery Lucas'ın sağ böbreğini sevdiği gerekçesiyle sadece sol taraftakini ) neredeyse Dark Webte satışa çıkarmak üzere olduğunu anlatırken içeride hala devam eden ve insanların sarhoş olmasının etkisiyle iyice kızışan partiden yüksek bir çığlık sesi yükseldi bu sesle birlikte ise alkışlar ve tezahürat sesleri duyuldu Taeyong heyecanla salona doğru baktığında artık partiye geri dönmesi gerektiğini fark etmişti bu yüzden Doyoung'a kısaca veda edip telefonu kapattı ve kırmızı dağınık saçlarını ve birkaç düğmesini açık bıraktığı gömleğini hafifçe düzelterek partiye geri döndü.

01:27Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin