"Nasıl ya şimdi pembe kafalı bir tavşanımız mı olucak?"
"Bilmiyorum. Belki, sadece saçlarımı boyatmayı düşünüyorum dedim okulda boyatmayan kalmadı zaten neden bu kadar şaşırdınız ki."
"Herneyse işte hep beraber boyatalım."
"Haechan haklı hep birlikte gidelim hatta Jae ve Haechan deneyimli kendimiz bile boyayabiliriz."
"Bana uyar."
"Jae aşkıma uyarsa bana da uyar."
"Woo bana aşkım diye seslenmekten vaz geçer misin?"
"Mümkün değil şeftalili aşkım."
"Benden bu kadar Sunwoo'ya olan tahammül seviyemin sonuna geldik. Ben artık kalkıyorum." Jaehyun elini alnına vurarak ayağı kalkmış ve kafeteryadan çıkarak sınıfına doğru yürümeye başlamıştı.
"Ama böyle yapma şeftalili aşk kekim." Sunwoo'da hemen peşinden yemekhaneden koşarak çıkmıştı.
"Yani saçlarını boyatmak konusunda kararlı mısın?" Jungwoo Sunwoo masadan kalkar kalkmaz onları umursamadan Doyoung'a dönerek sormuştu.
"Evet ama rengine hala karar vermedim."
"Kesinlikle neon yeşil yapmalısın sana yakışır." Yuta heyecanla konuştuğunda Doyoung ona ciddi misin dermişçesine bakmıştı.
"Hayır bir anda öyle çok uçuk bir renk istemiyorum alışamayacağıma eminim."
"Aralara biraz lacivert attırsan? Beğenirsen tamamen o renge boyatırsın."
"Yada mora boyatırsın ve herkesin ilgi odağı olursun sexy, hım."
"Teşekkür ederim Haechan ama ben Hansol'un lacivert fikriyle devam edicem sanırım."
"Sen bilirsin ben mora boyatırım o zaman ama benim gibi bir dehayı geri çevirmek, pişman olucaksın tavşan."
"Siz ne yapıcaksınız?"
"Ben lilamsı bir renk istiyorum."
"Bende sarıya boyatırım artık."
"Azıcık risk al çok düzsün hayatım neon sarı yaptırın birinizde."
"Saçlarıma asla öyle bir kötülük yapmam ayrıca-"
"O değilde şu Jaehyun'un geçen flörtleştiği çocuk vardıya."
"Sen ve Woo'nun kandırdığı zavallı mı?" Az önce sözü kesilen Jungwoo sitemle sormuştu.
"Ah evet o, güzel hatırlıyorsunuz."
"Yine ne yaptın çocuğa?" Bu sefer Hansol sormuştu.
"Ne demek yine ben sürekli bir şey mi yapıyorum? Neyse işte o şerefsiz geçen gün geldi Jaehyun bana her şeyi anlattı siz onun arkadaşlarıymışsınız falan filan mıy mıy konuştu durdu neymiş onu kandıramazmışız. Keriz Jaehyun gelip konuşmasa inanmıştı zaten."
"Yani." Doyoung bir kaşını kaldırarak anlamazca sormuştu bu işin sonunu merak ediyordu doğrusu.
"Yanisi işte Jaehyun aralarını düzeltmek için onu bugün okuldan sonra sinemaya falan götürücekmiş. O yüzden bunu bilmiyormuş gibi yaparak akşam hep beraber saç boyatmaya gidicez okey."
"Bazen senden gerçekten çok korkuyorum güneşim. Yani sen bunu ben saçlarımı boyatıcağımı söylediğim anda planladın mı?"
"Korkma minik tavşanım sana bir şey yapmam sen benim küçük bebeğimsin. Ve hayır bunu planlamadım sadece ayağıma gelen fırsatı değerlendirdim ama bu geçici bir çözüm o şeytan tekrar saldırıcak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
01:27
RomantizmDoyoung her gece saat 01:27'de Taeyong ile konuşurdu. Ta ki arkadaşlıklarının son kullanma tarihinin çoktan geçtiğini fark edene kadar. ⋆⁺₊⋆ yongyoung⋆⁺₊⋆ 27 Ocak 2022