Taeyong iki masa önünde oturan tavşan yüzlü çocuğu rahatça görebiliyordu. Her zamanki gibi Japon arkadaşıyla birlikte oturmuş ona heyecanla bir şeyler anlatan Doyoung'a bir süre baktıktan sonra omzuna kolunu attığı yakışıklı çocuğa dönerek onu açlıkla öpmeye devam etmişti bir süre sonra iki masa önünde oluşan hareketlilikle tüm dikkatini oraya vermişti. Yuta'nın arkadaşları ve sevgilisinden oluşan gruba bakmış ve Doyoung'ın onlarla konuşmadığını bildiği halde neden birlikte oturduklarını düşünmüştü, daha sora Doyoung'ın yeni arkadaşlar edinmesinin iyi bir şey olduğuna karar vererek Doyoung'ı bu konuda sıkıştırmamaya karar vermişti ama yinede gruptakilerin kim olduğunu tam olarak siciline kadar öğrenmek için Lucas'a doğru dönmüştü ki o sırada Doyoung'ın ayağı kalktığını ve hemen ardından yanında oturan gamzeli çocuğun onu belinden tutup tekrar yerine oturttuğunu görmüştü Taeyong sinirlendiğini hissetsede sakince masayı izlemeye devam etmiş, o masadaki herkesi dikkatlice araştırmayı aklına not etmişti özellikle aynı sınıfta oldukları ve Doyoung'ın belini sarmalayan Jaehyun'u. Daha sonra bir süre gamzeli çocuğun Doyoung'ın incecik belini sıkıca saran ellerini izleyerek az önce, yumruk yaptığını henüz fark etmediği elini sıkmaya başlamıştı. Keyifsizce kolunu yanındaki bedenin omzundan çekti çocuk flörtöz bir biçimde elini Taeyong'un pantolonunda gezdirsede Taeyong'un hiç keyfi yoktu çocuğu kaba bir biçimde yanından kovduktan sonra Kun ve Taeil'in, Hendery'nin pudingine döktüğü çorbasını içmesini engellemeye çalışmalarını izledi. Hendery bir karışımından bir kaşık aldıktan sonra Kun ve Taeil onun pes ettiğini düşünselerde Hedery karışımında acının eksik olduğunu söyleyerek acı sos şişesinin yarısını karışımına döktükten sonra yemeye devam etmişti.Lucas diğerleriyle konuşurken Taeil ve Kun hala umutsuzca Hendery'i durdurmak için çaba harcasalarda bu durum Hendery'nin umrunda değildi. Mark ise Hendery'nin ne kadar iğrenç olduğunu ve bütün iştahının kaçtığını söyleyerek kalkmış fakat Johnny Mark'a gitmeden önce pudingini kendisine vermesini söylediğinde Johnny'nin dediğini yaparak hızla ortadan kaybolmuş Johnny ise iştahla pudingini yemeye başlamıştı. Hendery daha sonra zavallı sevgilisine de karışımından yemesi gerektiğini söylemiş fakat Xiaojun onu reddetmeye çalıştığında Hendery onlar evlendiklerinde de böyle mi yapacağını, evlendiklerinde bir gün Mark'ı ona tercih ediceğini, o yaşlanıp beyaz saçları olunca Xiaojun'un onu sevmeyeceğini ve asla bir Red Velvet konserine gidemiceklerini söylemiş ve ağlamaya başlamıştı. Mark'ın veya Red Velvet'in ne alaka olduğunu bile anlamayan Xiaojun mecburen sevgilisini mutlu edebilmek için önündeki karışımdan bolca yemişti bu seferde Hendery aç kaldığını ve Xiaojun'un bütün proteinleri kendine aldığını. Ağlayarak, Xiaojun'un kendisini aç bırakıp öldürücek sonra da onun kemikleri üzerinde Mark ile evleneceklerini ve balayına da dondurma ülkesine gideceklerini bildiğini söylemişti. Xiaojun elini sertçe alnına vurup sevgilisiyle ilgilenirken Taeyong peçetesiyle ağızını silmişti bu ortamda daha fazla kalamayacağına karar verip tam kalkıcakken gözü Doyoung'a takılmıştı gamzeli çocuğun Doyoung'ın yumuşacık siyah saçlarını severek ona yemek yedirmesi ve onu bu kadar güldürmesi canını sıkmıştı bu kadar komik olanın ne olduğunu gerçekten çok merak ediyordu öyleki sinirle sıkarak buruşturduğu peçeteyi masaya attığında hiç kimsenin kendisini fark etmediğini sanıyordu.
Yemekhaneden sinirle çıkıp giden Taeyong'un arkasından arkadaşları one ne kadar yetişmeye çalışsalarda Taeyong yalnız kalmak istediğini söyleyerek okulun arka bahçesinde her zaman boş ve öğretmenlerde dahil kimsenin gitmediği, bütün okulun kabul ettiği üzere Taeyong ve arkadaşlarına ait sayılan kış bahçesine gitmişti burası uluslar arası maçlarda kazandıkları galibiyetlerin ödülü olarak basketbol takımına verilmişti. Onlar da burayı kulüp evi olarak kullanıyorlardı tek anahtar Taeyong'da olsada Johnny Ten'i veya Hendery ve Xiaojun yalnız kalmak için anahtarı Taeyong'dan sıkça alırlardı burası onlar için özel olduğundan basketbol takımının diğer dört maçlardan sonra mezun oldukları için onlardan sonra gelenleride bu özel alanlarına getirmeme kararı almış burayı sadece dokuzu için bir dinlenme alanı olarak görüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
01:27
Lãng mạnDoyoung her gece saat 01:27'de Taeyong ile konuşurdu. Ta ki arkadaşlıklarının son kullanma tarihinin çoktan geçtiğini fark edene kadar. ⋆⁺₊⋆ yongyoung⋆⁺₊⋆ 27 Ocak 2022