⋆⁺₊⋆BREATHE⋆⁺₊⋆

70 9 12
                                    




Taeyong'un Doyoung'ı ziyaretinin üstünden bir hafta geçmişti bu bir haftada Doyoung yeni arkadaşlarıyla yakınlaşmış, Taeyong ise Lucas'ı tehdit ederek Doyoung'ın yeni arkadaşlarının, akrabalarına kadar bilgi toplamış ve onları araştırdığının Lucas ile aralarında küçük bir sır olarak kalıcağını aksi takdirde onu Hendery'e vereceğini söylemişti.

Fakat onları araştıran tek kişi de değillerdi.

⋆⁺₊⋆

Doyoung sabah erkenden kalkmış ağrıyan boğazını ve halsizliğini görmezden gelerek üzerine beyaz bir tişört ve kahverengi bir gömlek geçirdikten sonra başta biraz tereddüt etse bile küpesini takmış ve hızlıca evden çıkmıştı koşarak Hyuna'nın kafesine uğrayıp sıcak bir kahve aldıktan sonra okula doğru yürümeye başlamıştı.

Okulun bahçesine girer girmez Jaehyun ile karşılaşmış ona gülümseyerek yanına gitmişti daha sonra ise onlara kafasında oyuncak bir prenses tacı ve oyuncak küpeleriyle Haechan katılmıştı Doyoung tam ona neden böyle giyindiğini soracakken Sunwoo kırmızı bir pelerin ve oyuncak tacıyla onlara doğru koşmaya başlamış ve daha ağızını bile açmaya fırsat bulamayan Doyoung'ı susturmuştu.

"Neden böyle giyindiğinizi sormayacağız lütfen anlatmayın. "Jaehyun bıkkınlıkla bir eli hala Doyoung'ın kolundayken konuşmuştu.

"Ama Jae bu önemli bir konu lütfen bir dinle."

"Sunwoo gerçekten bilmek istemiyorum rezil oluyoruz çıkarın şunları lütfen."

Sunwoo dil çıkararak Doyoung'a dönmüştü "Çilekli detox kekim ben prenses olmak istiyorum ama Haechan izin vermiyor ona benim daha güzel bir prenses olduğumu söyler misin?"

"Kusura bakma Woo ama bu asalet ve güzellikle prens olamam. "Sunwoo Haechan'a somurtarak bakmış ve eliyle saçlarını savurmaya çalışmıştı.

"Sunwoo bana Jae diye seslenmemeni daha önce söylemiştim ayrıca çilekli detox kekim ne ya."

"Hayır bak şimdi fıstıklı limonum ben aslında çilekli kekim diyecektim ama diyette olduğum için detox kekim demek zorunda kaldım anladın mı?"

Jaehyun elini alnına vurmuş bu aptal sohbetin bitmesini beklemişti. Doyoung ise onlara projesini teslim etmesi gerektiğini söylemiş ve ortamdan ayrılmak için fırsat kollayan Jaehyun ile birlikte bahçeden ayrılmış ve öğretmenler odasına doğru ilerlemişlerdi. Kimse fark etmesede Doyoung ve Jaehyun ile beraber bir kişi daha bahçeyi terk etmiş ve aralarında belli bir mesafe bırakarak onları takip etmişti son bir haftadır yaptığı gibi.

Doyoung ödevini teslim ettikten sonra kendini sabah olduğundan daha kötü hissetmeye başlamıştı Jaehyun'u rahatsız etmemek için belli etmemeye çalışsada Jaehyun onun hasta olduğunu anladığında ona sınıfa gitmeyi teklif etmişti. Üst kata çıkıp Doyoung'ı sırasına oturttuktan sonra kendisi de henüz okula gelmeyen Yuta'nın sırasına oturmuş Doyoung ile ilgilenmeye başlamıştı.

"Minik bebeğimiz hasta mı olmuş?" Doyoung cevap vermesede Jaehyun onun kızaran minik burnu ve yanaklarından cevabını almıştı bu bir haftada Doyoung hepsiyle yakınlaşsada Jaehyun ile ikisi farklı bir bağ kurmuşlardı bunu bütün grup fark etmişti bu nedenle Doyoung'ın Yuta'dan sonra en yakın olduğu kişi olarak Jaehyun'un yanında biraz daha rahat hissediyordu. Doyoung'ın iyi olmadığına karar veren Jaehyun Jungwoo'ya mesaj atmış ve Doyoungların sınıfına gelmesini gelirken de sıcak bir çay getirmesini söylemişti biliyordu ki eğer özellikle sıcak diye belirtmezse soğuk çay getirip kendisi içecekti.

Yaklaşık beş dakika sonra Jungwoo yanında hala taçlarını takan Haechan ve Sunwoo ile sınıfa girmişti. Jaehyun onları görür görmez Jungwoo'nun elindeki çayı almış ve Doyoung'ın eline tutuşturmuştu.

01:27Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin