4

691 55 90
                                    

Taehyung'un boğazına yapışmıştı elleri.
Söylememesi gerekiyordu, ama onun rahat tavırları sinirini bozmuştu.

"Nasıl yaptın bu iğrençliği? O bunca şeyi tek başına yaşıyor! Yalnız bıraktığın kız karnında senin gibi bir şerefsizin çocuğunu taşıyor! Psikolojisini düşündün mü hiç?"

"Ya! Çek ellerini!" Nefes almakta zorlanıyordu. Güçlükle çıkmıştı sesi.

Jungkook ellerini Taehyung'un boğazından çektiğinde Taehyung kendisini yere atıp derin nefesler alıyordu. Patlayan dudağındaki kanı sildi.

"Hamile olduğunu bilmiyordum."

"Hamile bırakmasını biliyordun ama!"

"Sarhoştum, hatırlamıyorum bile."

Gözlerini kısıp Jungkook'a baktı.

"Jennie ve benim aramdakiler seni neden ilgilendiriyor?"

"Ben.. onu düşünüyorum, senin aksine."

"Gerek yok, artık onun yanında olacağım. Onu düşünme."

"Öyle mi? Sen mi düşüneceksin onu? Terkedip giderkende düşündün mü bari?"

"Haddini aşıyorsun Jungkook."

"Aştım haddimi, hadi ne yapabilirsen yap bana."

Taehyung'un yerinden kalkmaya gücü yoktu. Jungkook'un sözlerine karşılık vermiyordu.

"Ben de öyle düşünmüştüm, haksız olduğunun farkındasın Taehyung, en çok sen farkındasın."

"Jennie'yi aldatmış olmak istemedim."

"Ne?"

"Jisoo."

Jungkook o an anlamıştı her şeyi. Jisoo'nun Jennie'ye neden kötü davrandığı şimdi anlaşılıyordu.

"Sizi tebrik ederim." dedi Jungkook.

Taehyung anlatmaya başladı.

"Jisoo'nun doğum gününde, ona bir hediye alamamıştım. O sıralar babam kredi kartlarımı elimden almıştı.

Arka odada sigara içiyordu. Yanına gittim ve ona hediye alamadığım için mahçup olduğumu söyledim.

"Üzülme Taehyung, buraya gelmiş olman benim için bir hediye."

Hediye alamayan herkese söylenen klasik bir sözdü bu. Sıradan olduğunu düşünüp odadan çıkarken arkamdan seslendi. Ona dönüp "Ne?" dercesine başımı salladım.

"Buraya gelmen bir hediye ama daha iyisini yapabilirsin."

Bunu söylerken bana doğru yaklaşıyordu, birden dudaklarıma yapıştı. Ne olduğunu anlayamadım. Ama ona karşılık vermeye başladım.

Başka bir şey olmadı, sadece öpüştük. o günden sonra bir daha konuşmadık ama kendimi kötü hissediyordum, Jennie'yi aldatmış olmak istemedim. Ayrıldım ondan."

"O bir s-"

"Sürtük." Sözün devamını getiren Taehyung olmuştu.

"Çok farklıymışsın gibi bir de konuşuyorsun." dedi Jungkook.

"Jennie'den hoşlanıyorsun."

"Hayır, hayır." dedi ve devam etti. "Ben ona aşığım."

Taehyung histerik bir gülüş attı. "O beni seviyor."

"Onu en yakın arkadaşıyla aldattığını öğrendiğinde de seni sevmeye devam edecek mi?"

"Söylemeyeceksin."

Broken Smile | Vnniekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin