16

301 24 9
                                    

Jennie
"Jisoo basına açıklama yapmış."

"Senin hakkında mı?"

"Evet, benim hem deli hem de zorba olduğumu söylemiş."

"Bu kızı anlamıyorum gerçekten Jennie, onun psikiyatriste ihtiyacı var, senin değil. "

"Ben bunu öğrendiğimde çok sinirlendim. Annemden öğrenmiş olmam da ayrı bir dramdı. Ailemi düşürdüğüm duruma üzülüyorum ben doktor hanım. Babam tanınan biridir ve benim haberlerim onun itibarını zedeliyor."

"Jennie, senin tek bir hatan var. O gecenin hiç yaşanmamış olması gerekirdi canım. Bu hatan dışında, Jisoo'nun açıkladığı basın haberleri babanı kızdırmayacaktır ki biliyorsun o, bebeği öğrendiğinde de sana kızmamıştı."

"Evet ama, yine de çok utanıyorum."

"Lütfen, rahatla. Anlat hadi sonrasında olanları."

"Joo Hyun ile buluşup okula gidecektik, sözleşmiştik. Ben odamda okul için hazırlanırken annem odama girdi. Telaşlıydı ve bunun için endişelendim. Sonra bana basın açıklamalarını gösterdi.  Sinirden ne yapacağımı bilemedim. Çantamı aldığım gibi evden çıktım. Evimizin duvarında bu gün katil yazmıyordu, ama daha kötüsü olmuştu bile. Joo Hyun'a bir bahane uydurdum ve tek başına gitmesini söyledim, o da başta kabul etti. Ama her halde haberi öğrendi ve yol boyunca beni arayıp durdu."

"Joo Hyun iyi bir arkadaş Jennie."

"Onun gibi bir arkadaşın değerini bunca zaman bilememiş olmam beni üzüyor."

"Bundan sonra değerini bil öyleyse."

"Öyle yapacağım."

Psikiyatrist kadın gülümsedi ve Jennie'ye devam etmesini söyledi.

"Okul kapısına vardığımda arkamdan iki çift ayak sesinin hızla yaklaştığını duydum. Joo Hyun ve Jungkook. Jisoo'ya bir şey yapmamdan korkup okula hızla gelmişlerdi. Okuldan atılmamı istemiyorlarmış."

Jennie derin bir nefes aldı ve anlatmaya devam etti.

"Jungkook beni sakin olmam konusunda ikna ederken onu dinlemiyordum bile. Ama Joo Hyun beni ikna etmek için konuşmaya başladığında benim için her şey durmuştu, çünkü Joo Hyun bu zamana kadar hiç sözünü dinlemediğim, sırlarımı anlatmadığım, ama en çok güvenmem gereken kişi olmuştu. Bu sefer onun sözünü dinlemem gerekirdi değil mi?"

"Onu dinleyip sakinleştin mi?"

"Kim Jennie iseniz bir dakika bile sakin kalamazsınız. Tabiki de Joo Hyun'u dinleyecektim ama ne olduğunu anlayamadığım bir anda, ellerimden biri o tanıdık ince doku ile birleşti. Taehyung'un narin eli."

"Taehyung mu?"

"Evet. Ben de çok şaşırdım ama o gelmişti, katil dediği kızın ellerinden tutuyordu."

Jennie gülümsedi, bu her zamanki gibi buruk bir gülümsemeydi.

"Uzun zaman sonra tekrar ellerimi sıcak ellerinin arasında hissetmek.. beni mutlu olduğumuz zamanlara seyahat ettirdi bir kaç dakikalığına. Bunu söylerken ne kadar gurursuz, ne kadar utanmaz olduğumu düşünebilirsiniz, ama o elimi sıkıca tutarken temas ettiği ellerim tanrıya şükrediyordu. Bir insan nasıl bu kadar üzerken aynı zamanda bu kadar iyi gelebilir ki?"

"Aşk üzer Jennie, ama sevindirir de. Yanlış olduğunu bile bile yürürsün aşk yolunda. Ve sen gurursuz ya da utanmaz değilsin. Sadece aşıksın."

Broken Smile | Vnniekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin