Bu bölüm küfür içermektedir. Rahatsız olacaksanız lütfen okumayıın!
Ana karakterlerin anlatımıyla yazılmayan bölümler geçiş bölümleri, onların yaşadığı olayları sizlere anlatmak istediğim için kitapta onlara da yer veriyorum.
Chaeyoung
"Bana geleceğini söylemiştin." Sinirli hareket ediyor, hızla yürüyordu. Bir şeyleri ya da birini arıyor gibiydi. Hemen kolundan tutmam ile beni fark etti ve durdu.Ellerimi sarmaladığım koluna göz ucuyla baktı ve konuştu. "Park Chaeyoung bunun için üzgünüm, ama şu an daha acil işlerim var."
"Bu telaşın sebebi nedir?"
"Canını acıtmak istemem, ellerini kolumdan çek."
"Kim Jennie için mi telaşlanıyorsun?"
"Evet, Jennie'nin yanına gidiyorum. Bilmek istediğin şeyleri öğrendiysen çekil önümden."
Söylemem gerekir miydi? Daha bu sabah Jennie'ye yaptığım şeyler için suçluluk duygusuna sahiptim, ondan özür dilemek için fikirlerine ihtiyacım vardı, sana buluşmak istediğimi söyledim. Sen ne yaptın? -Gelmedin.
Seni sevdiğimi bilmiyor olabilirsin ama, yanımda Jennie'den bahsetmen oldukça can sıkıcı. Bu beni kötü olmaya zorluyor.
Öyleyse iyi dinle Jeon Jungkook.
"Biliyor musun, belki de onun için endişelenmemelisindir. O halinden mutlu görünüyordu da. Endişelenecek bir şey yok."
"Ne demek istiyorsun?" Keşke umursamıyor olsaydın, bu söylediklerime sinirleniyor olman beni çok üzüyor.
"Kim Taehyung ile barışmış gibi görünüyorlar, fazlasıyla samimi."
"Jennie onunla barışmaz."
"Ah, bilmiyorum. Birbirlerine sımsıkı sarıldılar, hatta Taehyung onun için yiyecek bir şeyler aldı ve beraber karınlarını doyurdular. Sevgili gibi görünüyorlardı, eskiden de böyleler miydi?"
Gözlerini yumdu, ve nazik elleri sert yumruklara dönüştü, beni es geçerek hızını kesmeden yoluna devam etti.
Neden onu bu kadar önemsiyorsun? Senin yüzünden ona yaptıklarıma pişman olmakta zorlanıyorum, 'iyi oldu' demek geliyor içimden. Beni ona düşman ediyorsun!
Jeon Joo Hyun, hızla bana doğru geliyordu, aslında abisinin peşinden koşturuyordu.
Sanırım fazlası ile yorulmuştu, eliyle karnını tutarken koşmaya devam ediyordu ki, tam yanımda durdu ve bana dikti gözlerini.
Bir şey söylemesini bekledim ama Joo Hyun sadece nefret dolu bakışlarıyla konuşuyordu.
Omzuyla omzuma sertçe vurduktan sonra koşmaya devam etti, o gittikten sonra dudaklarımdan histerik bir gülüş akıverdi.
"Beni kinlendiriyorsunuz! Jeon Jungkook ve Kim Jennie asla beraber olamayacaklar, buna izin vermeyeceğim. Kim Jennie Kim Taehyung'u sevecek, Jeon Jungkook Kim Jennie'den uzaklaşacak!" duymayacaklarını biliyordum, ama yine de içimden geçenleri çok yüksek bir sesle haykırdım. Rahatlatırdı, belki.
"Demek bana sırtını dönüyorsun."
Jisoo'nun sakin ve iddialı sesine döndüm, ellerini göğsünün altında birleştirmiş bana doğru ağır adımlarla ilerliyordu.
Gözlerimi kırptım, süzülen yaşları elimle temizledim ve Jisoo'ya bakmaya devam ettim.
"Ben sana böyle mi yapmıştım Park Chaeyoung?" Sakinliğinden ödün vermeden yaklaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken Smile | Vnniekook
Mystery / ThrillerKim Jennie bir katildi. (Hikayede olumsuz içerikler vardır. )