7

596 52 42
                                    

Kural 1: Düşüncelerini kelimelere dökeceksen eğer, yalnız olduğundan emin ol.

İçerideki küçük odacıkların birinden kapı gıcırtısı geldiğinde Jennie, söylediği her söz için pişman olmuştu.

Bir çırpıda ayağa kalkıp gözyaşlarını temizledi, musluğu kapattı.

"Oh, üzgünüm. Burada olduğunuzdan haberim.." Bu kelimeleri, az önce söylediği şeyleri düzeltemeyecekti. O da bunu anladığında konuşmayı bıraktı ve hemen kapıya davrandı.

"Hey, Sen." Jennie'nin olmaması için tanrıya yalvardığı şey olmuştu.

Utanarak arkasını döndü.

"Lütfen, duyduklarını unut." dedi arkasına döner dönmez.

"Ben Chaeyoung." kendini tanıttıktan sonra söze devam etti. "Yanında olabilirim, eğer istersen."

"İstemiyorum. Sadece unut işte, unut!" Gözyaşları ve gözkapakları arasında savaş başlamıştı. Galip gelen gözyaşları yine yanaklarını ıslatıyordu.

Chaeyoung ona yaklaştı.

"Desteğe ihtiyacın var gibi duruyor ve ben yanında olacağım. Sadece anlat bana."

🪄

Kendi sırasında oturmuş, en ön sıradaki Jungkook'la sohbet ediyordu.

"Fazla konu birikti Jennie, bu akşam bize gel istersen. Senin için tüm dersleri dikkatle dinledim."

"Bilmiyorum, derslerle pek âlâkam kalmadı aslında. Gelsem iyi olabilir."

"Yani geliyorsun?"

"Hmhm."

Ders zili çaldı, herkes sınıfa koştu. Taehyung ve Jisoo, sınıfta değillerdi.

Öğretmen Bay Myung içeri girmişti. Hemen dersi başlatmak adına "Kitaplarınızdan 73. sayfayı açın ve şimdi söylediğim yerlerin altını çizin." dedi.

Jennie'nin gözü Taehyung ve Jisoo'nun boş sıraları arasında gidip geliyordu.

Böylelikle kuzeyde komünist, güneyde kapitalist rejim kurulmuş oldu. SSCB'nin yıkılışı ve Komünizmin çöküşüne rağm-

Kapı tıklandı, ardından içeri Jisoo ve Taehyung girdi.

"Afedersiniz Bay Myung, geç kaldığımız için özür dileriz."

"Geçin yerlerinize, teneffüs zilini duyamıyorsanız okuldan sonra kulaklarınız için hastaneye gidebilirsiniz."

Jennie Bay Myung'un sert tavrını sonuna kadar haklı buluyordu.

Taehyung, yerine oturduğunda Jennie ona baktı, gömleğinden iki düğme gereksizce açıktı.

Neler olduğunu az çok kafasında kurmasına, tekrar tekrar üzülmesine rağmen her şey yolundaymış, bir sorun yokmuş gibi davranacaktı.

Broken Smile | Vnniekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin