Matura

1.4K 65 2
                                    

-Nikolaj,da li bi mogao da me odvedes do trznog centra?-upitala je Magda dolazeci do njega koji je sredjivao svoj motor.
-Naravno. Ne moras tako nesto ni da pitas,tebi sam uvek rezervisan.-nasmejao joj se i obrisao svoje ruke umazane uljem. Pocrvenela je od samog tog nevinog gesta.
-Ali moraces da sacekas da se istusiram.
-Dobro.-okrenula se na petama i otisla od njega gde je on iskoristio trenutak da je dobro osmotri. Prokletstvo od kako trenira sa njim i Stefanom telo joj jos lepse izgleda.
"Saberi se Nikolaj,ona je cerka tvog gazde"-ignorisao je glas razuma.
Otisao je da se okupa kako bi ispunio njenu zapovest,mada to je bila samo obicna sitnica koju iskren da bude bila jedna od najboljih stvari njegovog posla. Uzivao je u njenom drustvu,kao i u njenom poznavanju svega sto je i njega zanimalo.
Sranje opasno mu se svidjala iako je bila obicna klinka od 15 godina.
Skidao je odecu sa sebe i razmisljao kako izgleda poljubiti one lepe usne i ono izazovno lepo telo.
Pustio je hladan mlaz kako bi se sabrao,ali to nije pomoglo da izbrise misli o zanosnoj i neznoj Magdi.
***
Cekala je u svojoj sobi da se Nikolaj istusira,.
Lezala je na krevetu i zamisljala ga ispod mlaza vrele vode koja mu se  bezobrazno sliva niz ono razvijeno telo.
Zasto razmisljam o njemu na taj nacin?-prekoravala je sebe,ali to je bilo jace od nje. Shodno da ga je mnogo puta videla bez majice znala je vrlo dobro da ne postoji zenski rod koji bi bio imun na njega.
Cula je kucanje na vratima svoje sobe i pridigla se na krevetu.
-Slobodno..
Usao je Nikolaj u najizazovnijem izdanju. Crna majica,crne farmerke i patike. Prokletstvo da li ce joj voda poci na usta?
-Idemo? Jesi li spremna?-pitao ju je,dok je ona sama sebe  zelela udaviti.
Ima na sebi teksas sortc i belu majicu na bratele. Tako je dosadna dok je on osvezenje za njene misli.
-Jesam,mozemo da krenemo.
Krenuli su ka autu. Magda je isla ispred Nikolaja i to je bio jos jedan razlog sto je osecao da mu farmerke deluju tesno. Njeno savrseno telo u obliku pescanog sata prekriveno obicnom odecom jos vise mu je zapalilo medjunozje. Tako jednostavno a tako socno i zabranjeno. Sela je pozadi,a on napred za volanom.
-Pa da li smem da pitam razlog danasnjeg odlaska u trzni?-pitao je posmatrajuci je u retrovizoru.
-Pepeljuga mora da nadje neku haljinu za maturu...- izgovorila je sa dozom sarkazma.
-Uuu vidim koliko volis svoj danasnji zadatak.- startovao je motor land rovera jos jednog lepotana iz kolekcije luksuznih automobila njenog oca.
-Nista me ne pitaj.
-Da li imas pratioca?-pitao je sa nadom da je odgovor negativan.
-Da li ti ja licim na nekog koga bi momci pitali da idem sa njim na maturu?-smejala se.
-Da!! Ja bi te prvi pitao da sam u tvojoj skoli.- ozbiljnost u njegovom glasu je navela da ga osmotri u retrovizoru.
-Nikolaj,nazalost nisu svi kao ti. Mada resila sam idem sama. Kao sto kaze tata:"Pobednici uvek stoje sami".
-Steta,ipak zasluzujes pratioca. -to je bilo poslednje sto su rekli u toku voznje jedno drugom. Nju je bilo stid da otpocne konverzaciju,a njega je status desne ruke velikog Vladimira Meljecenko sprecavala da krene u osvajanju ove divne devojke. Ubrzo su stigli ispred trznog i izasli previse hladni,i previse smotani da jedno-drugom priznaju svoja osecanja.

***
Magda je sedela ispred ogledala u svojoj sobi i gledala kako joj  Tanja sminkom istice plave oci a Julija namesta kosu u divne lokne .
Haljina koju je odabrala pre par dana u trznom centru visila je na ofingeru . Plava haljina koja se od struka sirila u blagim talasima do iznad kolena bila je pun pogodak od strane prodavacice koja joj je prodala. Bez bratela otkrivala je nezna ali preplanula ramena. Duzina je bila sasvim doviljna da se njene duge noge istaknu. Plave salonke joj je kupila Sonja iznenadivsi je juce dok su spremale rucak . Napokon posle pola sata sisla je sa sprata ka podnozju i tamo je cekao Vladimir naravno ponovo obucen u tamno odelo,cineci ga sigurno najpozeljnijim muskarcem u Beogradu.
-Magda.. prelepo izgledas. -glas je bio i dalje hladan ali pogled je bio drugaciji. Nije bio led. Bio je nezan,brizan i ocinski.
Zaplakace.
Ne!
Ne sme. Obecala je ocu da nece vise plakati.
-Hvala tata.
-Nadam se da si se predomislila sto se tice pratioca.
-Tata niko me nije pozvao na maturu,i to je u redu. Zaista ne opterecuje se time.
-Ne opterecujem se ali jedan mladic me je pitao za dozvolu da ti veceras bude pratilac.- Vladimir je to izjavio nekim cudnim glasom.
-Molim? Ali niko ne zna zapravo ni gde zivim?-zbunjeno je posmatrala oca ocekujuci objasnjenje a onda je njegov pogled propratio ulazak nekoga u ogroman hol kuce. Okrenula se i videla savrsenstvo koje je eto odlucilo da sidje iz raja. Nikolaj u crnom odelu sa crnim naocarama bio je koracao ka njima. Magdino srce se spremalo da pukne od iznenadjenja. Leptirici su pretili da joj probiju stomak i zaplesu prostorijom.
-Mozda oni ne znaju gde zivis,ali ja znam. -Nikolaj joj je prisao i uputio najlepsi osmeh koji je cuvao samo za dobre komade koje bi pronalazio po klubovima ili luksuznim skupovima.
-Ovaj...ako si samo zeleo da mi pomognes da se ne osecam usamljeno nisi morao. -postidjeno je oborila glavu.
-Zapravo nikad nisam bio na maturi,ovo mi je prilika. Naravno ako mi dopustas da ti budem pratilac.
Opet nalet vrucine prostrujao joj je telom. Sranje odace se pred ocem.
-U tom slucaju idemo.-rekla je i na trenutak pre nego sto je krenula pozvala je Sonju.
-Sonja.. Da li mozes da dodjes da me slikas sa tatom. Zelim da imam uspomenu.-blago je viknula.
Vladimir je posmatrao Magdu iz profila i video tu andjeosku lepotu koja bi mogla svakog trenutka da se preokrene i ppstane susta suprotnost.
Uznemirenost se osecala oko njega,ali to je vesto prikrivao.
Nesto ce se desiti!
Samo nije znao sta.
Sonja je dosla sa foto-aparatom i slikala ih. Svo troje .
Magda se toliko radovala svakom trenutku da je pomislila da bi poletela.
-Mislim da treba da krenemo..-izjavio je Nikolaj i Magda ga je samo nezno uzvatila ispod ruke i krenuli su iz kuce.
-Vidimo se tata.-Magda je mahnula ocu preko ramena na sta se Vladimir nekako prijatno osetio. Falio mu je taj osecaj,taj trenutak kad ce sve biti kako treba,ali dugo vremena je znao da  to nece biti izvidljivo. Zasto je poslao Nikolaja sa njom?
Pa plasio se da bi moglo nesto da joj se desi,a on ce biti nemocan da opet zastiti svoje dete.
Vratio se u radnu sobu ali tamo je osetio prisustvo jos nekoga. Izvukao je pistolj iz svog prsluka koji se nalazio ispod sakoa,spreman da se obracuna sa tim nekim,ali kad je zeleo da se okrene osetio je ostar bol u predelu glave i tad je osetio pucanj iz prigsivaca koje mu je proslo kroz levo rame.
Iako je krupan muskarac,postao je nemocan da se suprostavi svom telu i svojim slabostima.

***
Matura se obavila u luksuznom hotelu Hajat. Svakojake devojke raznih boja i krojeva haljina ulazili su sa svojim partnerima unutra. Magda je sa Nikolajem izasla iz crnog  ferarija i tad su sve oci bile uprte u njih dvoje.
Prvo sto su komentarisali svi oko njih bilo je kako je ona mogla sebi da priusti takvu haljinu,nakit,frizuru,auto i tog zanosnog smekera.
Milena je stojala sa strane zavidno gledajuci u Magdin izgled i kiptela od besa. Pomisljala je o tome kako bi ta seljancica mogla veceras da postane kraljica mature,a ona bi pala u prvi plan. Njen pratilac Bogdan Vasic bio je kapiten fudbalskog tima skole ali on je bio sitna ribica nasprem ovog dase koji drzi u svojoj ruci Magdinu.
Usla je nasmejana u halu gde se cula lagana pesma benda koji je svirao.
Osecala se nikad srecnija. Ispunio joj se san. Bila je djak generacije,bila je na maturi najlepsa iako to nije ni sanjala da ce biti i pored nje je bio Nikolaj,decko njenih snova.
-Hajde da plesemo.-izjavio joj je kad je pocela pesma "Lutka" od SARS-a.
-Nikolaj ja ne znam da plesem..- pobunila se ali to je bilo cist promasaj.
-Ne brini ni ja nisam isao u skolu plesa.-privio ju je uz svoje cvrste grudi,i drzeci njenu malu ruku u svojoj.
Mozda je mislio da ovo nije potrebno,ali ovo je zeleo. Zeleo je makar ga to kostalo zivota,posla svega.
Posmatrali su jedno drugo,opijeni lepotom onog drugog,i upijajuci mirise sa njihovih tela i garderobe.
'Mogla bi ovako vecno'-razmisljala je Magda,ali ni slutila nije da je u njenom novostecenom domu se zapravo desila neocekivana drama.

***
Vreme koje je provodila na maturi bilo je divno. Cak su joj i drugi prilazili i pozdravljali je hvaleci njen izgled. Uskoro treba da proglase kraljicu i kralja mature. Glasali su svi iz dvorane,i Magda je iskreno mislila da ce to biti Milena,ali onda je cula:
"Pobednica ove veceri koja ce poneti laskavu titulu kraljice je ujedno i nas djak generacije Magda Meljecenko."-salom se razli  gromoglasan aplauz,a Magda je samo iznenadjeno pogledala u Nikolaja koji ju je zagrlio snazno.
Krenula je ka mikrofonu i direktorki skole koja ce joj za koji trenutak staviti pobednicku traku i krunu.
Osmeh joj je stalno prelazio preko usana. Pogledom je potrazila Nikolaja koji je pricao na telefonu i videla je smrknut i prebledeo izraz lica. Znala je da se nesto desilo.
Hladan znoj joj je oblio telo,a neki prepoznatljiv osecaj je presekao na pola.
"Tata? Tati se nesto desilo"-pomisljala je u sebi.
Tiho je mimikom usana oblikovala rec tata,na sta je Nikolaj klimnuo potvrdno glavom. Uznemireno nije ni primila odlicja samo je krenula ka Nikolaju koji je povukao za ruku kroz masu. Izasavsi iz banket sale na svez vazduh i potrcavsi ka autu Magda se samo nadala da je tata dobro.
-Nikolaj sta se desilo?
-Neko je pokusao da ubije Vladimira. U bolnici je,Sonja mi je javila.
Ni slutila nije da li njen zivot samo karma prati ili jednostavno nije sudjeno da ona bude srecna i da ima svoju porodicu i dom.
-Ko?? Ko je to uradio?-pitala je sad skoro ljuto i histericno.
-Ne znam Magda sazncemo.-jurio je strartovajuci motor.
'Ako ga vi i ne nadjete ja cu,za mene pocinje od veceras lov'- obecala je sebi,Bogu i u mislima ocu kojeg voli i od kojeg nece da odustane tek tako.


Od sledeceg dela upoznajete novu Magdu. Pravu pravcatu osvetnicu! Uzivajte😃😉

Osvetnica 🔚🔚🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora