Obecanje

1.4K 72 10
                                    

Magda je kao po obicaju tog jutra otisla u skolu sa Nikolajem.Uprkos sto se bunila da joj licni sofer ne treba Vladimir njen 'otac' je insistirao na tome i po tom pitanju nisi mogao da se bunis. Nikolaj i ona su sklopili dogovor da je ne ostavlja ispred skole vec jednu ili dve ulice dalje,naravno da Vladimir za to nikad ne sazna . Nije zelela da privlaci paznju drugih ucenika. Posebno zato sto u garazi njene kuce su sve sami skupoceni automobili,motocikli i ostala prevozna sredstva.
Nikolaj je jos jedan razlog sto nije zelela da se pojavljuje ispred skole. Bio je mlad,visok,nabildovan i jako jako pozeljan mladic koji je po nekom njenom proracunu imao oko 20 i nesto godina. Priznala je sama sebi da joj se svidja,ali nije sebi davala ipak toliku slobodu da se upusta u nesto vise posebno ne sa osobljem svog oca.
Ona je imala konacno dom,i oca koji joj je obeznedio sve i nije zelela da svojom banalnoscu i balavim igricama upropasti sve sto je bilo vaznije od detetove zaljubljenosti.
Ostavivsi je ispred marketa koji je stotinak metara udaljen od skole Nikolaj joj je nagovestio.
-Magda popodne cu doci ovde i cekati te,nemoj da si slucajno pesaka krenula kuci.-njegove tople oci su imale takav iskricav sjaj da je zadrhtala od samog pogleda na njih.
-Dobro,ne brini necu.-nasmejao joj se i ona je njemu.
Krenula je preko ulice u pravcu skole. Gledao je za njom dugo dugo. Nije ni sam svestan koliko je proslo? Dva minuta ili pola sata, ali je izasao iz auta i krenuo za njom. Gazda ga je poslao da malo pronjuska njenu okolinu. Mada i da mu nije rekao sigurno bi to na svoju ruku uradio. Bila je prelepa mlada devojka vec sad razvijenog tela kojim bi mnogim muskarcima masta proradila. Sigurno da nije 'cerka' Vladimira Meljecenka upustio bi se u neki blagi flert sa njom. Kako da ti se ne svidi devojka kojoj nisu bitne pare,polozaj iako moze sad samo da trepne i Vladimir ce zapaliti  sve Ili ubiti svakog  zbog nje? Ta divna duga crna kosa i te plave oci.
Kad ju je video prvog dana znao je da ce mu tu noc u snove doci ona i ulepsati ga.
Za Vladimira radi od 18.godine zamenivsi mesto svog oca koji je bio njegova desna ruka.
Snasao se veoma lepo i verovao je da bolji posao od tog sto ima sad nece ni naci. A i plata je bila velokodusna.
Video je jednu devojku kako govori Magdi pogrdne reci unoseci joj se u lice.
"Vidi,vidi nasa mala Pepeljuga je kupila normalnu odecu. Sta to moze da znaci? Postala si kurva ili si nasla sponzora?
Hteo je da ode i udari samar toj devojci,ali nije mogao da oda svoj polozaj.
Magda je stojala nepomicna i samo blago rekla:" Milena molim te skloni se da prodjem,ne moras svako jutro da pravis scene ispred skole. Odrasti!"
-Hej,ko si ti bednice da mi govoris da se smirim. Ko si ti buba svabo da se meni obracas?-Besnela je na Magdu i u jednom momentu je samo ramenom zakacila pri cemu se Magda zateturala.
-Ovo definitivno mora da sazna sef.-i tako je bilo.Nakon pola sata izasao je iz sefove kancelarije ispricavsi mu sve sto se desilo. Vladimir je bio i vise nego besan,tako da je mogao da predpostavi da se ovo nece zavrsiti tek tako.

***

Pred sam kraj skole Magda je stajala sama na hodniku razmisljajuci sta ce danas sa Sonjom da kuva,i o cemu bi mogla da prica sa Nikolajem dok se bude vracala kuci.
-Narode ispred skole je parkiran porse ,znaci kakva masina izasao je neki tip sa dva telohranitelja. Usli su u skolu.-Bojan je izjavio odeljenju gde su svi zabezeknuto gledali u njega. Magdi je talas hladnoce prostrujao telom. Da li je to dosao njen tata? Vladimir?
Na drugom kraju dugackog hola videla je Vladimira,Nikolaja i Kirila,tatinog drugog telohranitelja po rangu posle Nikolaja. Pogledao ju je Vladimir i videla je da je pricao nesto Nikolaju.
Nikolaj se nakon par trenutaka okrenuo i krenuo ka Magdi. Srce je pocelo da joj ubrzano lupa. Prokletstvo on ide ka njoj.
Prisao joj je.
-Otac te kasnije ceka da ides s njim na rucak.
-Zasto je dosao?- uplaseno je pitala. Saputqjuci,da ne cuju ostali o cemu pricaju.
-Bice sve u redu. Okej?- nasmesio joj se i blago joj zadenuo pramen iza uha.
Krenuo je od nje,i posle mozda par koraka cuo onu monstruoznu devojku kako komentarise.
-Pepeljugo,a ko je ovaj zgodan macan?
Okrenuo se i samo je hladno pogledao rekavsi.
-Decko.
Magda je u momentu pocrvenela kao bulka ,a Mileni je pritisak skocio na 200.

Nedugo zatim posle sokantne izjave Nikolaja,Magda je samo o tome razmisljala izlazeci napolje na svez vazduh. Mada opet to je sigurno rekao zato sto je zeleo da je spasi terora.
Vladimir se uskoro nasao pored nje napolju i usli su u auto.
-Gde zelis da odemo na rucak?-Pitao ju je dok je ponovo uzimao telefon u ruke i proveravao imejlove.
-Kuci. Verujem da Sonjinu hranu u gradu niko ne moze da nadmasi,i iskreno ne bi bilo fer da je hranu spremila za dzabe. Idemo kuci da svi zajedno veceramo.-gledala je u Vladimira molecivo.
Vladimir ju je pogledao i samo u sebi se nasmejavsi rekao Nikolaju da vozi kuci.
Za stolom ih je zaista cekala bogata trpeza koja je mamila uzdahe. Seli su i krenuli sa jelom.
-Magda zasto mi nisi rekla da si dozivljavala vrsnjacko nasilje? Zar nisam rekao da svi su problemi koje imas i moji? Resavamo ih zajedno.
-Jesi tata.-na pomen reci tata Vladimiru je srce za koje je verovao da je izumrlo pocelo da kuca.
-Ponovi jos jednom tu rec...
-Tata?
-Divno je cuti je ponovo.
-Od sad cu samo tako da te zovem..
-Dobro je,moras nesto da mi obecas.- rekao je brisuci usta salvetom.
-Ovako pod jedan nista ne krijes od mene. Pod dva oblacices se kao sto sam rekao ne vodeci racuna sta ce drugi reci. Kao trece i najvaznije moraces poceti da se suprostavljas drugima ne dozvoljavajuci da te gaze.
Magda je mogla ove dve teze da ispuni ali trecu nije bila sigurna.
-Ali kako tata? Mislim ipak ja nisam osvetoljubiva.
-Moras da postanes. Ovaj svet je kao more a ti moras biti predator,inace postajes plen. Kad te neko povredi,povredi i ti njega. Tek kad oseti na svojoj kozi koliko je los osecaj prestace.
Klimnula je glavom,a Vladimir je otpivsi malo vode ustao i krenuo ka radnoj sobi.
-Zaboravio sam da ti kazem od sutra krecu casovi boksa,MMA i drugih vestina. Moras malo da mi ocvrsnes,ipak si sad buduca naslednica Meljecenko. Ni ne osvrnuvsi se nastavio je ka radnoj sobi,a ona je razmisljala o tome kako ce se i u tome snaci.

Osvetnica 🔚🔚🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin