Vladimir-secanje proslosti

1.4K 62 7
                                    

Napunio sam deset godina.
Majka je svojom tesko stecenom platom kupila loptu kao rodjendanski poklon. Obradovao sam se kao niko. Bila je to najlepsa i najvrednija stvar koju sam dobio od bilo koga.
Secam se da sam tog popodneva otisao na obliznje igrsliste kako bi de igrao sa ostalom decom.
Pomislio sam da sad posto imam novu loptu,mogu zadobiti bar malo necije paznje. Znam da svojim izgledom nisam mogao da se pohvalim jer kako ocekujete da izgleda dete cija majka radi po tri posla kako bi mi obezbedila parce hleba i oca koji je okoreli pijanac?
Na Igralistu je bila samo grupa velikog Arona decaka koji je bio strah i trepet medju decom u opasnom delu ruske provincije. Video sam ih i to sam shvatio da moram da odem odatle. Okrenuo sam se zeljan da sto pre odem odatle,ali medjutim uhvatili su me.
Nikad se nisam plasio ni batina ni ljudi ali sam bio uplasen da ce moj rodjendanski poklon biti unisten.
-Vladimire,vidi vidi resio si da se malo poigras s nama.-izjavio je Aron krupni plavokosi decak i vodja te decije bande.
Cutao sam jer nisam zeleo da pricam sa tim imbecilima. Dva decaka su me drzali za ruke ne dozvoljavajuci mi da se pobunim i pobegnem.
- Ne zelis da pricas s'nama?
Osetio sa ostar udarac u bradi i ukus krvi na jeziku.
-Steta ja volim da pricam sa drugarima.-smejao mi se cinicno podvodeci i druge da ga slede.
-Vidi Arone kako ima dobru loptu..
Ne mogu reci da sam tad bio samo uplasen bio sam ljut sto njihove prljave ruke diraju najcistiji poklon koji imam.
-Ostavite tu loptu!- viknuo sam.
-Vidi vidi pa on zna da prica. Sta kazes da je ostavim? A zasto?
Aron mi se unosio u lice i posmatrajuci njegove oci shvatio sam da se cela ova stvar nece zavrsiti dobro ali nisam mario.
-Moja majka mi je kupila.
-Ona kurva,vidim dobro je placa moj otac cim je imala da ti kupi ovakvu loptu. Nadam se da neces da vristis kao ona dok je moj otac zestoko jebe. -i tad su me svi poceli tuci i sutirati  na onoj travi. Bolovi su mi sevali svakim delom tela,osecajuci da mi se svaki misic raspada.
-Ostavite ga. -povikao je Aron i zatim cuo sam samo ispustanje vazduha moje dragocene lopte. Zeleo sam da se suprostavim tim divljacima ali nisam imao snage. Puzeci stigao sam do svoje probusene lopte i privio je grudima.
Moj poklon je unisten. Izgubio sam svoj poklon.
Verovao sam da bolovi naneti mom telu nisu nista naspram onog bola sto je mojs dusa osecala.
Posle ko zna koliko vremena ustao sam vidno slomljen,mada tako sam se osecao.
Krenuo sam kuci,noseci u krvavim rukama svoju probusenu loptu.
Usavsi u kucu cuo sam zucnu raspravu majke i oca. Znao sam da otac ponovo trazi pare od moje majke.
Kad sam usao u kucu prvo sam cuo jauk majke i osetio njene meke ruke na svojim obrazima.
-Vladimire sta ti se desilo?-majka je plakala milujuci sva ona mesta koja su me jako bolela.
-Mama probusili su mi loptu...-rekao sam razocarano.
-Nema veze zlato okrpicemo je.-mama je ljubila moje obraze i osecao sam se tako spokojno i lepo. Medjutim moj otac je mislio drugacije.
-Kopile ko ti je kupio tu loptu?-otac je vikao i krenuo na mene besno i vec spremajuci se da me spoji sa crnom zemljom ali sta ja mogu da izgubim sem ovog bednog zivota. Pomisljao sam u sebi da me vec jednom ubije kako bi me vise spasao muke i razocarenja.
Izvukao je kais i tad me krvnicki poceo tuci.
Tukao me je i ranije ,ali nikad nije ovako . Znam da sam zaboravio sve batine koje sam dobio od Arona i njegove bande i shvatio da nista ne boli nego kad te nekoj tvoj bije bez razloga.
Bio sam u cosku malene kuhinje scucuren i slusao kako mi koza puca ispod koznog kaisa .  Majka je plakala i molila ga da  prestane ali on nije zeleo da slusa. Ja nisam nikad plakao i to je bio  dodatni podsticaj da nastavi. Posle pola sata batinjanja otisao je od mene a moja koza  je poprimila crnu boju i krvave linije od  oboda kaisa. Oziljci koji su mi te veceri naneti zauvek su ostali na mojoj kozi,a koje i dan danas nosim ispod mnostvom tetovaza .Znao sam jedno,a to je bilo da cu svima da se osvetim. Pocevsi od mog oca.  Kao i to da nikad necu slaviti svoj rodjendan jer to je bio trenutak kad sam odlucio da kazem STOP!Osveta je najbolji nacin da pokazete svetu da niste slabi samo ste bili uspavani.

Osvetnica 🔚🔚🔚Where stories live. Discover now