Novi dom

1.4K 71 3
                                    

Madga je nakon jos  par sati provedenih u bolnici izasla. Iako  je bila slomljena od gubitka koji je zadesio izasla na ulazna vrata bolnice sa Vladimirom covekom koji je sebe vec smatrao njenim zastitnikom.
Bio je tako hladan prema svima,autoritet i vlast nad svim i svacim se osecala u vazduhu. Gde god bi se nasli ljudi su zaustavljali disanje i spustali pogled.
Ko je ovaj covek?
Zasto ga se svi boje?
Da li treba i ona da se boji?
Verovala je da je on neko bitan, neko  ko moze samo da zeli to   srusiti i ovu zgradu u kojoj se nalazila.
Ispred bolnice nalazio se novi dzip marke porse koji je svima u okolini oduzimao dah.
Vozac je otvorio vrata i pomogao Magdi da udje u auto.
Nije se opirala jer sta bi i postigla kad bi se usprotivila?
-Vozite nas kuci.-izjavio jeVladimir i telefonom pozvao nekog.
Na cistom ruskom pricao je nesto toj nekoj osobi i po izrazu lica videlo se da je bio nwzadovoljan.
  Nakom dvadeset minuta voznje nasli su se ispred ne kuce,vec dvorca kojeg je Magda mogla samo da sanja ili gleda u americkim filmovima ili spanskim sapunicama. Sam prizor je oduzimao dah. Bila je uredjena i osvetljena tako jakim svetlom da su Magdu zabolele oci.
  Izasla je iz auta uz pomoc vozaca i ubrzo se nasla pored svog novog oca. Njegov izraz nije mogla da procita. Da li je srecan sto je tu,da li mu je ona smetala,kakve su zapravo njegove namere bile?
  Koracala je poplocanom stazom kroz lepo uredjen vrt koji se sarenio od boja i koji je odisao kao preporod.
  Usla je zajedno sa njim u kucu predhodno im otvorivsi  kucna pomocnica.
  -Dobro vece gospodine,gospodjice..
  -Dobro vece Sonja.-izgovorio je Vladimir.
  Magda je stajala nepomicno na ulazu upijajuci svaki pedalj ovog bogatstva koji je ispred nje. Stepeniste koje se racvaju na dva dela i odvodi ko zna u koji kutak kuce,beli mermer koji se usled svetla kristalnog lustera presijavao. Visoki prozori,debele draperije i miris divne vecere koja je predpostavila Magda ova starija gospodja milog lica spremila oborila je s nogu.
  Dugo nije dosla kuci a da je pritom dom bio topao,vecera gotova i da ona nije morala da se za sve pobrine.
  Lep je osecaj ali nigde nije bilo poznatog lica sa kojim bi podelila danasnje dozivljaje.
  -Pokazite Magdi njenu sobu i posluzite joj veceru u sobi kako se ne bi zamarala mojim poslovnim partnerima i poslom.
  Tako hladnim tonom je izgovorio svaku rec,da je Magda pomislila da ga moze uporediti  sa santom leda. Ali da je tako on je ne bi sklonio s ulice,kao ni zo sto joj je pruzio utociste u svojoj kuci.
  -Naravno gospodine.Izvolite gospodjice.-starija zena ju je povela stepenicama  na sprat,ka sobi koja se nalazila na kraju dugog hodnika. Otvorivsi vrata Magda je ostala bez teksta. Soba je bila sva u drvetu boje mahagonije delujuci kao soba iz neke davne epohe. Ova soba je bila velika kao cela kuca u kojoj je zivela. Veliiki krevet je zauzimao najvise prostora u sobi i prosto je mamio da mu pridje.
-Gospodjice nadam se da vam se svidja soba,sve sto vam se ne dopada recite i bice promenjeno.-
-Molim vas nemojte da mi persirate,trebalo bi ja vama da persiram.-Magda pridje zeni i pomilovala je po ramenu.
-Gospodin tako nalaze.-brizno ju je pogledala. Tako je bila mila i draga da se Magdi odmah dopala.
-Gospodin je rekao da je ovo i moj dom sad,tako da kazem vam bez persisanja Sonja..-nasmejale se obe.
-Kako kazes Magda.
-E tako... Nemoj da mi donosis veceru veceracu u kuhinji.
-Dobro. Postavicu ti tanjir.
-Hvala ti Sonja.-Magda je prisla sitnoj zenici i zagrlila je.
Zagrljaj joj je bio uzvracen i tim gestom dirnuo Magdu do srzi. Oci su je zapekle i pretile da se rasplace.
Majcinsku ljubav je videla  u Sonji,toplinu doma jos nije osecala ali je verovala da ce je pronaci,a Vladimir covek kojeg je videla svega dva puta i koji je odisao hladnocom verovala je da ce postati otac kojeg je oduvek tako silno zelela.
Dok je mislila o svemu ovome,ni slutila nije da dva plava oka je posmatraju iza odskrinutih vrata i razmisljaju samo o tome da njena sreca konacno dodje do izrazaja.

Izvinjavam se sto deo nije izasao sinoc,imala sam male tehnicke probleme. Ali iskupicu se😊

Osvetnica 🔚🔚🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang