Povratak kuci

2.2K 95 17
                                    

'Molimo sve putnike koji putuju za Cirih da se jave na salter broj osam'
-Povovo na aerodromu i ponovo putuje.
Jos samo malo i vise nece ici s cveta na cvet. Bice kuci s ocem i Nikolajem i samo po potrebi putovati.Prepustice se poslu,i vise nece raditi na tome da se ravnaju racuni s njene strane sto se tice osvete. Sva ova ubistva bila su njena licna stvar i to je smatrala pod svojom obavezom da uradi licno,a ostala ce uraditi njeni ljudi.
Dok je cekala u redu razmisljala je.Mogla je lepo da ode privatnim avionom za Beograd ali odlucila je da poseti jednu osobu za koju se vec dugo vremena pricalo po zutoj stampi kao 'uspesna' Srpkinja.
Koliko ce dugo biti uspesna videcemo.
Milena Bogdanovic.
Njena najveca avet koja je celo detinjstvo kinjila i omalovazavala pred drustvom u skoli bila je jedna od vaznih ljudi u Magdinom zivotu koja je naucila da ne trebas da pokazujes slabosti pred masom.
Bas ce uzivati kad je ponovo sretne.
Da li ce se i ona obradovati kad je vidi?
Ha ha mozes misliti. Smejala se sve dok nije stigla do stjuardese.
-Gospodjice Helena izvolite ovamo u prvu klasu.-mlada plavusa nesto starija od nje, upakovana u plavo odelce koje je pokazivalo njenu savrsenu figuru povelo je ka njenom sedistu. Imala je vise pasosa sa laznim imenima pa tako i ovog puta je imala pasos na ime Helena Stivenson. Holandjanka...
-Izvolite. Da li zelite nesto gospodjice da vam donesem?
-Da. Casu viskija sa dve kockice leda. -Zavalila se u svoje udobno sediste u prvoj klasi koje je bilo oblozeno karamel kozom.
Da joj je neko rekao da ce od one devojcice koja je bila plasljiva,placljiva i zrtvovana kao jarac uspeti u zivotu,smejala bi se.
Iz  ove perspektive sve joj to delovalo kao daleka proslost.
Iz ranca je izvadila fasciklu i otvorila je.
Milena Bogdanovic.
Uspesan model.
Lepa je to nije osporavala ali ipak je bila trula kao jabuka u kojoj ima milion larvi i crva.
Ima uspesnu vezu sa producentom Mihailom Rados koji je milioner sudeci po bankovnim racunima, sve joj izgleda idealno bar iz podataka koje je sama Magda hakovala iz drzavnih izvora.
Lepo!
Ali dokle ce to da bude tako videcemo.
Prvo ce da joj stvori probleme na poslu a posle i u vezi.
Kao slag na tortu njoj ce se osvetiti licno a i njenom dragom tatici koji je dresio kesu da bi je ovde gde jeste doveo.
Za jednog politicara veoma ima debeli konto na racunima.
Pozvala je jednog svog veoma dobrog prijatelja i vec unapred skovala plan kako ce Mileni zagorcati zivot.
Kad imas para imas milion uslova da se odvojis od obicnih smrtnika.
Dok ne sidje na aerodrom uzivace u viskiju i svojim mislima.
Sisavsi na aerodrom u Cirihu sacekala ju je crna limuzina i prijatelj sa kojim je razgovarala.

-Da li je moguce da se sastajemo posle toliko godina?- gromoglasan glas muskarca oko 30-ak razlio se pistom i posao je ka njoj.
-Dorijane.. zagrlila ga je i poljubila u obraz.
-Boze izgledas bozanstveno vise nisi devojcica sad si prava zena.
-Hvala ti.
-Hajmo idemo da jedemo nesto i da mi ispricas sta si radila sve ove godine. Naravno i da mi kazes kakvu pomoc ocekujes od mene.
-Dogovoreno.

-Ne mogu da verujem u to sto mi pricas.
-Verovao ili ne to je moja prica.
-Sokiran sam ali podrzavam te,mislim da si uradila pravu stvar.
Sedeli su na jednom balkonu luksuznog hotela gde je Magda odsela i rucali bifteke sa umakom.
-Sta zelis da uradim?-najednom ju je pogledao taj muskrac izrazito lep i zapanjujuce zabavan. Bice odlican za njen plan.
Izvadila je fotografiju iz dzepa svoga sakoa i pruzila mu je.
-Zelim da je zavedes,odvuces u krevet i da napravim par fotografija kako bi pokazala njenom muzu da mu zena nije savrsena.
-Mislis da bi ona pristala na seks sa mnom?- pogledao je u sliku gde je devojka bila u eksplicitnom izdanju. Bila je zgodna i po svemu sudeci zajeban igrac.
-Molim te Dorijane,bio si u tim vodama. Mozes proceniti ljude,a ti mi reci da li mislis da je ona svetica? Udala de za coveka koji je stariji od nje 25 godina,zbog cega? Lepote? Ne bato,vec  zbog para. Ti si bivsi maneken,lep,odlicna forma zavodis zene sto sam primetila i na aerodromu  savrsen da je samo navedes da te bolje upozna. Njen muz misli da je ona idealna. Nemamm vremena da je pratim pa da je uhvatim sa nekim licno. Zato mi pomozi veruj mi isplatice ti se.
-Devojko pocela si da igras prljavo.-nasmejao joj se.
-Nee,tek se polako zagrevam za ono sto imam da pocistim iz svog dvorista.
-U to ime(pogigao je casu u vis) za buducnost.
Podigla je isto svoj viski i kucnula je njegovu casu.
-Za osvetu koju serviram vrelu.
Ispivsi viski na iskap zavalila se na stolicu i spremala se za sledeci korak.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jul 27, 2021 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Osvetnica 🔚🔚🔚Où les histoires vivent. Découvrez maintenant