6.bölüm

8.7K 315 11
                                    

İyi okumalarr:)

KARAN GÖLGE

Çalışan kız beni uyandırdığın da saat 19:00'di. Yemek saati olduğu için hemen hazırlandım ve Odamdan çıktım. Merdivenlerden inip yemek odasına geçtim. Araf anneme telefondan bir şey göstermiş onu konuşuyorlardı. Bende merak edip yanlarına gittim. Araf'ın şirketine yapılan grafitiye bakıyorlardı. Annem heyecanlı bir şekilde

"Araf çok güzel olmuş."dedi. Gerçekten çok güzel olmuştu.

"Bence de çok güzel olmuş."dedim. O zaman anladılar benim geldiğimi. Araf sırıtıp

"abi beğenmene sevindim" dedi ima dolu sesiyle. Kıskanmadım desem yalan olurdu. Çünkü çok güzel olmuştu.

"Araf bana Ahenk'in numarasını ver" dedim. Annemin gözleri parladı

"Demek Ahenk çok güzel bir isim."dedi bende gülümsedim Araf telefonundan bana mesaj olarak Ahenk'in numarasını attı. Yemek yedikten sonra arardım artık. Babam da gelince masaya geçtik.

" Afiyet olsun."dedikten sonra yemek yemeye başladım.

Yemeğimizi yemiş salonda sohbet ediyorduk. Aklıma Ahenk'in gelmesiyle telefonumu çıkarıp numarasını aramaya başladım. Tam kapatacaktım açtı.

"Alo Ahenk ben Karan" dedim.

"Merhaba Karan Bey?" dedi meraklı bir sesle bende lafı uzatmadan

"Ahenk Araf'ın şirketine yaptığın grafitiyi gördüm çok güzel yapmışsın. Kendi restoranıma yapmak istiyordum. Uygun bir zamanda benim restoranıma gelip yapa bilir misin?" diyerek kendimi açıkladım.

"Bana nereye yapacaksanız fotoğrafını atın ve ne istediğinizi de söyleyin ona göre bir zaman veriyim çünkü ben şuan İstanbul'da değilim." dedi.

"tamam ben sana fotoğrafları atarım. Tam olarak ne olacağını bilmiyorum seninde fikrini almak istiyorum. Bende şuan İstanbul'da değilim gelince sana söylerim." dedim

"tamam o zaman haber verirsiniz. Görüşürüz"

"görüşürüz" dedim ve kapattım telefonu. Kardeşlerime baktığımda herkes bir tarafa dağılmıştı.

"Hadi kalkın PlayStation oynayalım."deyince herkes kalktı. PlayStation bu boru değil :)

PlayStation oynamak için Oyun odasına geçtik. İlayda yemekten sonra odasına gittiği için onu fazla görmemiştik. Zaten görmek istediğimiz de söylenemez. Bizi küçüklüğümden beri hiç sevmedi oysaki bir şeyde yapmamıştık.

Oyun odasına gelince ben ve Aras bir takım,Araf ile Ege bir takım. Annem aşağıdan yiyecek içecek getirmeye gitmişti bizde o sırada oyunu kuruyorduk. Annem geldiğinde bize ve kendine ayrı tabaklarda koydu ve koltuğa oturdu. Babamda onun yanına geçti. Bizde yerlerimize kurulup oynamaya başladık bazen ağzımızdan küfür çıkıyordu babam bize kızgınca bakıyor annem ise gülmemek için kendini sıkıyordu böyle böyle devam etti akşam boyunca. Annemlerle ne zamandır böyle eğlenceli vakit geçirmemiştik.

İstanbul'a gitmeden önce sürekli böyle aktiviteler yapardık. Her zaman bir yerlere gidip yeni şeyler denerdik. Babama yamaç paraşütü bile yaptırmıştık. Bizde bir sürü aktivite yapmıştık. Her hafta sonu veya çok işimiz olmadığı günler dolu dolu geçerdi. Ama İstanbul'a taşındıktan sonra yapmamaya başladık. Zaten zor görüşüyorduk. Bu hafta sonu 1 yılın acısını çıkarırdık.

Saat 12:00 olunca toparlanmaya başladık. Etraf temiz olunca aşağı bahçeye çıktık. Ben aklıma gelen şeyle

"kahve ister misiniz?" diye sordum. Annem

"evet ben sütlü istiyorum geçen yaptığından."dedi. Bende kafamı sallayıp diyerlerine döndüm. Ege hemen atlayıp

"geçen gün evde yaptığın kokteyli istiyorum."dedi. Araf ve Aras'ta Ege'nin istediği kokteylden istemişti onlara tamam dedikten sonra babama döndüm.

"Bana da bir tane sütlü kahve yap o zaman."dedi.

Bende yanlarından ayrılıp mutfağa geçtim ilk önce bardakları çıkartım ve kokteylleri yapmaya başladım. Kokteyller olunca tepsiye koydum ve kahveleri yapmaya başladım. Aşçı olduğum için yemek ve içecekleri her zaman bana yaptırırlardı. Şikayetçi değilim çünkü bu işi severek yapıyorum. Hem yeni tariflerim olunca ilk onlara tattırıyordum. Benim sayemde bir sürü farklı tat almış oldular fena mı. Kendimi övmeyi severim;)

Kahveler de olduktan sonra tepsiye koydum. Tepsiyi alıp bahçeye geçtim ve herkese istediklerini verdim bende kendi kokteylimi alıp oturdum. Saat 5:30'da kadar sohbet etmiştik. Yani düşünün akrabalarımızdan girip anasınıf öğretmenime kadar gitmiştik. Gülüp eğlenmiştik 1 yılın acısını çıkararırcasına. Annemle babam kalkınca biz de kalktık gerçekten çok yorucu bir gün olmuştu iyi ki akşam üstü uyumuştum. Bardakları alıp içeri geçtik ben bardakları mutfağa bıraktıktan sonra merdivenlere ilerledim. Ev çok sessizdi çünkü artık enerjimiz kalmamıştı uyuşuk hareketlerle merdivenleri çıkıp odama geçtim. Bu halde banyo yapamayacağım için sadece kıyafetlerimi değiştirdim ve yatağa uzandım.

Hikayeyi beğendiniz mi?

Bölümü sevdiniz mi?

Karan?

Ege?

Araf?

Aras?

Yeni bölüm yakın zamanda gelir. Hikaye hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

Görüşürüzzz🖤

AHENKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin