17.bölüm

5.7K 278 35
                                    

38bin okunma olmuşuzzz 🎉🎉

İyi okumalarrr

Ayağa kalkarak yanlarına ilerledim Karan'ın yanında durup konuşmaya başladım.


"bugün evde bir şey yapmayacaksak ben restoranına gidip resim çizecem" dedim. Babam bizi duymuş olacak ki

"harika fikir o zaman bizde seninle gelelim sen resim çizerken bizde otururuz. " dedi.

"Tamam o zaman ben hazırlanıp geliyorum. "dedim ve odama çıktım. Kıyafetlerimi giyip banyoya geçtim.

Yüzümü yıkayıp kuruladım sonra da rimel, eyeliner ve parlatıcı sürünce yüzümle işim bitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzümü yıkayıp kuruladım sonra da rimel, eyeliner ve parlatıcı sürünce yüzümle işim bitti. Çantamdan yanımda getirdiğim takılardan birkaç kolye,kulaklarımın her yeri delik olduğu için uyumlu küpeler ve yüzük taktım. Aynadan kendime bakınca şık olduğumu düşünüp ayakkabılarımı ve çantamı giyip çıktım. Aşağıda hazır bir şekilde İlayda dışında herkes kapıda bekliyordu. Ben aşağı inerken Ege

"İlayda nerede kaldı" diye hayıflanıyordu. Annem beni görüp

"Ahenk İlayda'ya bakar mısın?" diye sordu. Bende

"bakarım" diyerek merdivenlerden çıktım.

Odasının önüne gelince kapıyı çaldım. İçeriden 'gel' sesi duyunca içeri girdim. İlayda yatağında oturmuş dolabı darmadağın her şeyi yerdeydi. Kaşlarımı çatıp gözlerimi İlayda'ya çevirdim rimeli akmış saçı da birbirine girmişti.

"burada ne oldu?" diye sordum yanına ilerlerken.

"ben ne giyeceğimi bilemedim bu duruma sinirlenince bu hale geldim."dedi. Derin nefes alıp

" tamam ben sana seçerim "dedim ve dolabına ilerledim.

Dolaptaki kıyafetlere bakarken en iyi olacakları bulabilmiştim gerisi bence çöpe atılmalıktı. Beğendiklerimi İlayda'ya verdim. Siyah crop ve yüksek bel siyah pantolon bence bütün kıyafetlerden iyiydi. İlayda giyinirken ben de makyaj çantasından rimel ve ten rengi ruj çıkardım. İlayda üstünü giyinip geldikten sonrada ruj ve rimeli sürdüm. Saçlarını tarayıp topuz yapınca hazır olmuş oldu.

"hadi aşağı inelim herkes bizi bekliyor" deyip odadan çıktım.

Merdivenden inince herkesin salonda oturduğunu gördük o tarafa ilerleyince bizi gördüler ve ayağa kalkıp kapıya ilerlemeye başladılar. Çantamdan eksik olmayan Zeus'un tasmasını çıkarıp beni takip eden Zeus'a taktım. Kapıdan çıktığımda herkesin kendi arabasına geçtiğini gördüm. Bende arabamı açıp ilk Zeus'u bindirdim sonra da ben bindim. Ana yola çıktığımızda herkes hızlandı en önde Karan gidiyordu. Ben hızlanıp onu geçince en önde ben olmuş oldum Karan da bana yetişip yanımda gitmeye başladı. Biz yan yana giderken Ege de bize yetişmişti yol böyle geçip gitti.

AHENKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin