14bin okunma olmuşuzz 🎉🎉
İyi okumalarrr
"dövme olarak ne yapmayı düşünüyorsun?" diye sordu Safir. Bende telefondan fotoğrafını gösterip
"bunu yapmak istiyorum." dedim.
Safir telefonumu alıp dövmeyi inceledi. Bakışlarını bana çevirip
"Nereye yapmak istiyorsun?" diye sordu.
"sırtıma" deyince kafasını sallayıp dövme için gerekli şeyleri halletti.
Bende osırada üstümü çıkardım sütyenimin kopçasını açıp çıkarmadan yüz üstü uzandım. 5 dakika sonra Safir sırtıma resmi kopyalayıp dövmeyi yapmaya başladı. Acıyordu ama eskiden daha ağır acılar çektiğim için sorun yoktu. Safir dövmemi yaparken bende sosyal medyadan gelen mesajları okuyup cevap veriyordum. 3 saat geçmişti Safir hiç konuşmadan dikkatlice işini yapıyordu. Safir'e dönüp onu izlemeye başladım benim baktığımı fark etmemişti. Ellerindeki dövmeleri inceledim. Bir sürü dövmesi vardı. Uzandığı yere kafamı yaslayıp sabah erkenden kalktığım için gözlerimi kapatıp dinlendireyim derken uyuya kalmıştım.
Sırtımdaki acıyla gözlerimi araladım Safir hâlâ dövmeyi yapıyordu. Telefonumu saate bakmak için açınca 8 cevapsız arama olduğunu gördüm. Telefonum sessizde olduğu için duymamıştım. Kimin aradığında baktım babamın aradığını görünce önemli bir şey olmasa aramayacağını bildiğim için babamı aradım. 2.çalışta açtı
"nerdesin?" diye sordu sinirli bir ses tonuyla. Bende sesimi düz tutup sorusunu umursamadan
"ne oldu?" diye sordum.
"yarın iş yemeği var iş adamlarının hepsi aileleriyle gelecek seninde gelmen gerek." dedi. Benden bu zamana kadar bir şey istememişti bu ilkti.
"hiç bir zaman davetlere katılmadım bu nerden çıktı?" diye sordum. Burnundan sert bir soluk alıp
"O zaman sana gerek yoktu şimdi var soru sorma gel." dedi.
"tamam seninle uğraşamam neden çağırdığını anlamak için gelecem." dedim.
"tamam" deyip cevabımı beklemeden kapattı. Gözlerimi devirip telefonumu yanıma koydum. Safir'e dönüp
"daha ne kadar var?" diye sordum. Safir bana kısa bir bakış atıp
"1 saat sonra biter" dedi ve işine geri döndü. Kollarına baktıktan sonra
"dövmelerinin anlamı var mı?" diye sordum. Bana bakmadan
"anlamları yok güzel oldukları için yaptım." dedi. Kafamı salladım sonra da
"fotoğraf çekip sosyal medyaya atacam senin için sıkıntı olur mu?"
"sorun olmaz" deyince fotoğraf kısmına geçtim çektikten sonra paylaşma yerine gelince
"seni etiketliyim mi? Diye sordum.
" etiketle ismim 'Safir keskin'"dedi. Etiketleyip fotoğrafı paylaştım. Fotoğrafı paylaştıktan sonra daha fazla Safir ile konuşmadım. Telefonda aldığım siparişlere baktım. 1 saat boyunca telefonla ilgilendikten sonra Safir peçeteyi dövmemin üzerinde gezdirip geri çekildi. Gözlerini sırtımdan çekip masanın üstünde ki telefonu alıp yanıma geldi sonra da kamerayı sırtıma çevirip fotoğrafını çekti ve bana gösterdi. Telefonda gösterdiğim ile aynıydı kusursuz. Safir'e dönünce zaten onun da bana baktığını gördüm.
"Safir bu çok iyi olmuş teşekkür ederim." dedim. Safir bana gülümseyip
"evet bence de çok güzel oldu sırtında duruşu da ayrıca çok iyi oldu. Bu arada bir şey değil işim bu." dedi.
Orada daha fazla durmadan parayı ödeyip çıktım. Arabama binip evimin yolunu tuttum. Evin yakınlarında ki bir markete geçip cips ve çikokata aldım. Kasaya geçip ödedikten sonra arabaya binip 5 dakika sonra eve vardım. Arabadan inip kilitledikten sonra evin kapısını açıp poşetleri mutfağa koydum sonra da odama çıkıp üstüme bol bir t-short geçirip altına rahat bir şort giydim. Odamdan çıkıp mutfağa indim getirdiğim cips ve çikolataları kasye doldurup salona geçtim. Televizyondan film açıp koltuğa uzandım. Filmin sonlarına doğru uykum geldiği için televizyonu kapatıp odama çıktım. Telefondan sosyal medyaya baktıktan sonra yatağa geçip uyudum.
sadeceahenk:@safirkeskin🍷450.284beğeni🖤8099yorum💬
xxx:yeni dövmesini görmek dileği ile
xxx:shippp
xxx:nasıl bir dövme yaptırdığını çok merak ediyorum
xxx:güzel kızlar dm diyorum gelen yok🔥🔥
8096yorum daha💬
Bölümü beğendiniz mi?Ahenk?
Safir?
Dövme nasıl olmuş?
14bin okunma olduk çok sevindim. Hikaye hakkında yorum yaparsanız sevinirim. Yeni bölüm yakın zamanda gelir.
Oy sınırı 90 oy🍷
Yorum sınırı 50 yorum🍷
Sınırlar hemen dolarsa çok sevinirim geçen bölüm yorum sınırı dolmadı ama yinede bölüm attım.
Görüşürüzzz 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK
ChickLitİnstagram:cerisellaa 19 yıl önce karıştırılan iki bebek.Yaşamaması gereken şeyleri yaşamış bir kız AHENK.