4.bölüm

9.6K 351 33
                                    

İyi okumalarr🖤

Sonunda eve varmıştım.Arabamı park edip indim bağajdan eşyaları alıp çantamdan evin anahtarlarını çıkardım.Kapıyı açtıktan sonra hemen eşyaları resim odama koydum. Hızlı oluyorum çünkü dağ evine çok geç varmak istemiyorum.Resim odamdan çıkıp odama gittim.Çantamdan telefonumu çıkarıp saate baktım saat 13:40 olmuştu.Grafiti yaptığım için üstüm boya olmuştu kıyafetlerimi çıkarıp kirli sepetine attım ve banyoya geçtim.Banyodan çıktığımda saat 14:12 olmuştu.Dolabımı açıp içinden şort ve kazak çıkardım.

Dağ evine gidecem ama yaz olduğu için çok üşüyeceğimi sanmıyoruzaten soğuğu seviyorum bu yüzden çokta takmadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dağ evine gidecem ama yaz olduğu için çok üşüyeceğimi sanmıyoruzaten soğuğu seviyorum bu yüzden çokta takmadım.Giyindikten sonra saçlarımı tarayıp kuruttum.
Kolyemide takınca bavulumu alıp aşağı indim.Evden çıkıp kapıyı kilitleyip arabaya ilerledim bağajı açıp bavulumu koydum.Arabaya binip çalıştırdım radyoyuda açtım yoksa bu yol sıkıcı geçerdi. Navigasyonu açtım yol 3 saat sürüyordu.Bu yüzden daha çok oyalanmadan yola çıktım.

2 saat yol gittikten sonra bir tane markette durdum çünkü dağ evine yiyecekleri ben almak istedim.20 dakika kadar alışveriş yaptıktan sonra  poşetleri alıp marketten çıktım. Arabaya binip kalan yolunda gittim dağ evine varınca arabayı kapıdan geçirip park ettim.Ben arabadan iner inmez köpek sesi gelmeye başladı etrafa bakınca bana doğru koşarak gelen dobermanımı gördüm.Hemen dizlerime çöktüm 1.70 olmasam beni dizlerimin üstündeyken boyuyla geçerdi.Doberman olduğu için boyunda uzundu ismi ZEUS çünkü neden olmasın.

14 yaşında yurttaydın nasıl bir köpeğin oldu diye sora bilirsiniz. Bizim evde bir tane koruma vardı İsmi Yiğit onunla iyi anlaşıyordum. Yiğit abiye bir tane doberman almak istediğimi söyleyince babamın izin vermeyeceğini ve yurtta besleyemeyeceğimi söylemişti benimde bunu demesiyle yüzüm düşmüştü.Yiğit abide benim asık suratla gezmemi istememiş olacak ki alalım ben bakarım demişti o günde ZEUS'u sahiplenmiştim.Arkadaşım olmadığı için hep onunla ilgilendim bu yüzden aramızda sıkı bir bağ oluştu.

"Oğlum nasılsın?"deyip Zeus'a sarıldım oda benim yüzümü yalayınca kahkaha attım.Zaten sadece Zeus'un yanında bu kadar gülebiliyorum.

"Hadi içeri girelim"deyip ayağa kalktım arabanın bağajından poşetleri alıp eve yürüdüm Zeus'ta beni takip ediyordu.

Çantamdan aldığım evin anahtarıyla kapıyı açıp içeri girdim.Evi yeni temizlemiş olmalıydılar çünkü hâlâ etrafta deterjan kokusu vardı.Mutfağa girip poşetleri tezgâha bıraktım sonra da camları açtım hava çok güzeldi. Etrafta sadece kuş sesleri vardı.Kalan eşyaları da almak için arabaya geri gittim bütün eşyaları aldıktan sonra kapıyı kapattım bavulumu odama götürdüm odam baya güzeldi.

Bavulumu içeri bırakıp salona geçtim oradan da dışarı çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bavulumu içeri bırakıp salona geçtim oradan da dışarı çıktım.Bu sırada Zeus'ta bahçedeki koltuğa oturmuştu. Dışarısı çok güzeldi.Şuan yaz olduğu için bende havuzlu dağ evi istedim.

Geri salona girdim ve ordan resim odama geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geri salona girdim ve ordan resim odama geçtim.Tabi ki resim odam vardı resim yapmadan kalamazdım. Resim odamda açılmamış eşyalar vardı onları açıp yerlerine koydum burada zamanın nasıl geçtiğini anlamadım saate baktığımda saatin 18:13 olduğunu gördüm.Acıktığımı hissedince odadan çıkıp mutfağa geçtim.Zeus'a yemeğini verdikten sonra kendi yemeğimi hazırlamaya başladım.Yemekler hazır olunca masaya göz gezdirdim et yapmıştım yanında pilav içecek olarakta kola koydum.

Masaya oturmadan odama gittim bilgisayarımı alıp tekrar mutfağa geçtim bilgisayarı masaya koyup  dizi açtım.Dizi başlayınca bende yemek yemeye başladım dizinin 1.bölümü bitince masayı topladım bulaşıkları makineye dizdikten sonra kendime kahve yaptım.Kahve olunca salona geçip televizyondan dizinin devamını açtım ve koltuğa uzandım.Zeus'ta benim yanıma uzanınca gülümseyip kafasını okşayıp öptüm.Saat baya ilerledikten sonra ayağa kalktım.Zeus'ta benimle beraber kalkınca odama geçtim kıyafetlerimi değiştirip yatağa girdim Zeus'ta yanıma yattı.Telefonuma baktıktan sonra fotoğraf paylaşıp bıraktım.

"İyi geceler oğlum" deyip uyudum.

sadeceahenk:Zeus🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


sadeceahenk:Zeus🖤

289.037beğenme🖤18.993yorum💬

xxx:çok asil...

xxx:Zeus ismi çok iyii

xxx:güzel kızlar dm🔥🔥

                 18.990 yorum daha💬

Nasıl olmuş?

Ahenk?

Zeus?

Bölümü beğendiniz mi?

Yeni bölüm yakın zaman da gelir.

Görüşürüzz🖤

AHENKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin