46bin okunma olmuşuzzz🎉
İyi okumalarr
Eve vardığımda arabayı park edip inmeden Zeus'a
"eşyalarımı toplayıp gelecem beni burada bekle" deyip indim.
Evin kapısını çalınca kapıyı genç bir çalışan açtı. Kafamla selam verip bana verdikleri odaya geçtim. Dolaptan bavulumu çıkarıp kıyafetlerimi içine koydum. Çantama da makyaj masasındaki makyaj malzemelerini ve takılarımı koydum. Diğer valizime de getirdiğim ayakkabıları koyunca burada işim bitmiş oldu. Sadece çantamı alıp aşağı indim ve dış kapıyı açtım kapının yanındaki korumaya
"odamda bavullar var taşıyamadım getirir misiniz?" dedim. Adam kafasını sallayıp
"tabi ki Ahenk Hanım" deyip eve girdi.
Arabama yürüyüp arka koltuğun kapısını açıp çantamı koydum. Korumada elindeki bavulları koyunca kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna geçtim. Zeus koltukta uzanmış yatıyordu onu uyandırmamak için şarkı açmadan arabayı çalıştırıp eve sürmeye başladım. Yolu yarıladıktan sonra Yiğit abiyi aradım
"efendim Ahenk Hanım" diyerek telefonu açtı.
"Yiğit abi bana hanım demekten vazgeç artık" dedim bıkkınca.
"pekala o zaman yanımda biri olunca hanım derim." dedi.
"tamam şimdi gelelim asıl konuya sana attığım videoya benim hastaneden aldığım darp raporlarınıda ekle. Sonra avukata sor kaç yıl yatacağını ona göre hareket edecez." dedim.
"tamam ben halledip avukata verecem" dedi ve görüşürüz diyerek kapattık.
30 dakika kadar gittikten sonra evime yakın olan markete geçip yiyecek şeyler aldım. İçecek de kalmadığı için onlardan da alıp kasaya ilerledim. Ödemeyi yaptıktan sonra poşetleri arka koltuğa koyup sürücü koltuğuna oturduğumda Zeus bu sırada uyanmış yerinde beni izliyordu. Arka koltuktan Zeus'un sevdiği mamadan çıkarak elime döktüm Zeus'ta mamasını elimden yemeye başladı elimdekileri bitirdikten sonra eski haline dönüp uyumaya başladı. Normalde bu kadar uyumaz dı bugün neden bu kadar uyuduğunu anlamadım. Eğer yarında bu kadar uyursa veterinere götürmeyi aklıma not ettim. Derin nefes alıp arabayı çalıştırıp eve doğru yola çıktım.
Çok uzak olmadığı için 5 dakikada vardım. Arabayı evin önüne park edip Zeus'u uyandırmadan arabadan indim. Ilk önce barajdaki tuvali ve boyaları içeri taşıdıktan sonra marketten aldığımız şeyleri de mutfağa koydum. Arabaya geri dönüp bavulları ve çantayı zor da olsa eve getirebildim. Son olarak da uyuyan Zeus'u uyandırıp arabayı kilitleyip eve geçtim.
Bavullarımı alıp odama çıktım Zeus yatakta uyuyordu onu bu şekilde halsiz görmek canımı sıkıyor. Zeus'u rahatsız etmemek için bavulları odaya bırakıp yerleştirmeden çıktım. Aşağı inip tuvali ve boyaları resim odasına çıkardım. Bu tuvali satacaktım zaten ben de bir anısı yoktu. Bugüne dair hiçbir bir anı da görmek istemiyorum zaten.
Resim odasından çıkıp misafir odasına geçtim. Giyinme dolabını açınca birkaç kıyafet olmasına sevinmiştim. Kıyafetleri seçip yatağa koydum sonra da banyoya geçtim. Yıkandıktan sonra havluyu üzerime geçirip çıktım. Yatağımda ki kıyafetler giyip yatağa geçtim. Yorulduğum için de kafamı koyar koymaz uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK
ChickLitİnstagram:cerisellaa 19 yıl önce karıştırılan iki bebek.Yaşamaması gereken şeyleri yaşamış bir kız AHENK.