10.bölüm

7.7K 336 76
                                    

10bin okunma olmuşuzzz🎉

İyi okumalarrr

Bugün yapacağım bir sürü şey vardı. Bu yüzden saat 06:00'da kalktım. Banyoya geçip kendimi güzel bir şekilde yıkadım. Havlumu üstüme sarıp çıktım. Dolaptan rahat olabileceğim bir şeyler giydim.

Çantamı da alarak aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantamı da alarak aşağı indim. Mutfağa girip kendime tost yapıp oyalanmadan yedim. Saate baktığımda 07:02 geçiyordu.
Oyalanmadan evden çıkıp arabaya bindim. Navigasyondan hastanenin yerini bulup açtım ve yola koyuldum.

Şimdi siz hastane ne alaka diyorsunuzdur. Şöyle ki ben 1 yıldır İtalya'da sırtımdaki yaralar için tedavi oluyorum. İtalya'dan gelince doktorum burada ki bir hastaneye geleceğini son kontrolleri o zaman yapacağımızı söyledi. Bende bu yüzden erkenden uyanmıştım.

Düşünceler arasında hastaneye vardım. Arabamı park edip çantamı alarak indim. Hastaneye girince danışma doktorumun nerde olduğunu sordum. Koridorun sonunda olduğunu söyleyince beklemeden dediği yere gittim. Odaya varınca kapıyı çaldım 'gel' sesini duyunca içeri girdim. Doktorum Alex masasında oturuyordu. 30 yaşında koyu kahve saçları, kahve rengi gözleri ve kirli sakalıyla çok yakışıklı bir İtalyan erkeğiydi.
(burayı İtalyanca konuşuyorlar diye düşünün.)

"ah merhaba Ahenk görüşmeyeli nasılsın?" dedi enerjik bir sesle. Bu adamın enerjisine 1 yılda alışmıştım hatta konuşurken banada bir enerji geçiyordu.

"Merhaba Alex iyiyim sen nasılsın?" diye sordum.

"Bende iyiyim kahve içer misin?"

"hayır vaktim az" dedim. Alex başını sallayıp

"tamam o zaman sedyeye geç sırtını kontrol edeyim." dedi.

Kafamı sallayıp sırtımı Alex'e doğru döndürüp sedyeye oturdum. Sonrada cropu çıkardım altında sütyen olduğu için sorun değildi. Alex sırtımı kontrol ettikten sonra cropu giyip Alex'e döndüm.

"yaralarının hepsi iyileşmiş cildin pürüzsüz." dedi yaptığı işten memnun bir şekilde.

1 yıl önceki sırtımla şimdiki sırtım arasında dağlar kadar fark vardı. Farklı hastanede ki doktorlar yaraların geçmeyeceğini söylerken Alex yaraları iyileştire bileceğini ama tedavinin uzun süreceğini söylemişti. Alex'e saygı duyuyordum diğer doktorların yapmadığını yaptığı için.

"Alex sana ne kadar teşekkür etsem az. Beni geri çevirmediğin için ve tdavimle ilgilendiğin için teşekkürler." dedim. Gülümseyip

"sonuç mükemmel oldu. Güle güle kullan." Dedi kahkaha atarak. Bende Alex'in dediğine güldüm. Sonra aklıma gelen şeyle

"sırtıma dövme yaptırmak istiyorum bir sıkıntı olur mu?" diye sordum.

"hayır bir sıkıntı olmaz yapa bilirsin." dedi.

AHENKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin