Tatlı bir kardeşimin isteğiydi teşekkür ederim canım benim ❤️❤️Part 2
Biasımız bizi aldatır ve biz de ona "kızıma ve kocama geri dönüyorum" diye mektup bırakıp onu terkederiz. Tepkisi ;
Sehun : (Kendi kendine konuşurdu) Baştan dönmediğin hata seni aptal bir de bana utanmadan kocama ve kızıma dönüyorum diye mektup bırakıyor. Sen de ne yüz varmış be. Sanki seni kabul edecek Kocacığın ' derdi. Ve viski bardağını fulleyip koltuğuna yerleşirdi... (Aldattığından kesinlikle pişman değil)
Baek:( Eve gelir ve sana seslenirdi ve yanıt gelmeyince bir terslik olduğunu anlardı. Ve mektubu görüp) Hafif omuzlarını silker ve kağıdı eline alıp koltuğun köşesine oturup okumaya başlardı. Ve "Canın cehenneme" der ve mektubu yırtıp atardı.. ( Aldattığından ilk defa bu kadar keyif alır ve kendiyle gurur duyardı)
Kris:)(Yüzünde kendinden emin bir gülümseme belirirdi) Nasıl olsa! Geri döneceksin deyip kapıyı çekip giderdi.
Xui: (Aldatmamıştır) Hadi ama! Ne zaman büyüyeceksin sen! En azından bir kere olsun beni dinle! Derdi. Ve bu sefer sana çok kırılırdı ve onun senin peşinden geleceğini düşünürdün ama o bu kez gelmeyecek boşuna bekleme!!
Luhan: Hey! Seni şapşal kız teknolojiden senin haberin yok mu? Bu devirde mektup yazmakta neyin nesi? Aman gidersen git! Seninle bu sefer gerçekten uğraşamayacağım derdi. (Aldattığı muallak)
Lay: (O kendini unutuyor ne aldatması) Sana çok bağlı olduğu için peşinden gelirdi. Ve sana herşeyi izah ederdi. Ve geri dönmek istersen gelebilirsin korkma ben seni beklerim derdi.
Devamı gelecek.....