EXO VE TEPKİLERİ: İSTEK TEPKİ

1K 31 47
                                    


zuang92 Canım benim cok tesekkur ederım 💜💜♥️♥️❤️💞☺️

Bu arada tüm yaptığınız yorumları görüyorum fakat anında cevap veremiyorum. Vakit buldukça ve gördükçe sizlere yanıt vermeye çalışıyorum. Lütfen beni yanlış anlamayın! Hepinizi çok seviyorum. Yarın oturmaya gideceğiz döndüğümde aktif olursam sizleri tek tek yanıtlayacağım!! İyi geceler Allaha emanet olun!!! 💞❤️❤️❤️❤️

Biz hamilelik testi yaptırırız ve pozitif çıkar. Biasımıza söylemek için akşamı bekleriz ve sonra evdeki çöpleri ararken oraya o sonuçta karışır bunu Biasımızın annesi görür. Akşam biasımız gelince " Karın seni aldatıyor başkasından bebek peydahlamış" der. Ve çöpteki sonuçları gösterirse! Tepksi;

Kris : Annesine dönerek "Anne sen ne diyorsun? Biz bu çocuğu yapmak için ne kadar uğraştık biliyor musun?? Şu an beni ve onu çok üzdün!! Senden nefret ediyorum! Evimden git lütfen! Derdi. Ve annesini evden kovardı...

Lay: Annesi asla öyle birşey yapmazdı. Ve ikinizi de teprik edip "Sizi başbaşa bırakayım bu anı kutlayın" derdi. Ve giderdi...

Luhan: İkinize de bağırıp  İkinizden de bıktım usandım artık! Hangi birinize  inanayacağım derken aranızda salağa döndüm! En iyisi DNA testi yaptırıp kim haklı kim haksız ozaman öğreneceğiz derdi...

Baek : (Annesini iyi tanıdığı için inanmazdı!) Anne seni tanımıyor olsam! Bunlara inanacak ve karımı üzeceğim! Gerçekten çok kötüsün şimdi eşimden özür dileyecek ve sonra evimizden gideceksin derdi...

Chen: Annesi bu sonucu görür görmez seni mutfağa çağırırdı. Ve "Tebrik ederim kızım! Chen bunu duyduğunda mutluluktan havalara uçacak deyip boynuna sarılırdı. Ve Bu sevinci hepiniz aranızda kutlardınız....

Soo: Annesini kenara çekip" Gerçekten yeter Anne! Bu kızı sevmiyor olabilirsin ama ben onu seviyor ve değer veriyorum! Senden de buna saygı duymanı bekliyorum! Şimdi bizi yanlız bırak! Karımla bu anı başbaşa kutlamak istiyorum! Derdi...

Kai: Sana dönüp "Annemle beni biraz yanlız bırakabilir misin? Hayatım! Derdi. Ve Annesine" Anne o nasıl söz? Onun böyle bir şey yapabileceğini nasıl düşünürsün?? şimdi ağzını kapatıp masaya geçiyor yemeğini yiyor ve sonra sessizce gidiyorsun derdi...

Suho: O çocuk doğduktan sonra yüzüne nasıl bakacaksın!? Ya bu eve hangi yüzle geleceksin? Önce bir şeyi derken iyi ölç ve tart. Sonra sonuçlarına katlanmakta zorluk çekme derdi. Ve Annesi buna çok bozulurdu. Ve herkese iyi akşamlar deyip giderdi.  

Sehun:Annesiyle iyi anlaştığınız için sorun çıkmazdı! Ailecek bu sevinci aranızda ufak parti vererek  kutlardınız!

Minseok: Bu habere en çok Annesi sevinirdi. Ve sofra kurulacağı vakit seni ottururdu. Ve "Biz Minseokumla birlikte sofrayı iki dakikada kurarız kızım! Sen yeterince yoruldun! Şimdi otur ve dinlen! Derdi...

Tao: Annesi yurtdısına çıktığı için sıkıntı çıkmazdı!!

Yeol : Tamam Anne yeter! Yeterince saçmalıklarını dinledik! Ama bu sefer haddini fazlasıyla tın! Senden utanıyorum! Evimi şimdi terket! Der ve Annesini evden kovardı. Ve sana dönüp "Onun adına senden özür dilerim! Bebeğim! Şu anın keyfini ağız tadıyla çıkartamadık ve senin sevincinde heyecanından kursağında kaldı! Çok üzgünüm! Deyip yanağına bir öpücük kondurup çok yorgunum uyuyacağım! Derdi ve odasına çıkıp yatardı...

EXO VE TEPKILERI 04Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin