Bölüm 2
Biasımızla evliyiz ve 4-5 yaşlarında bir çocuğumuz vardır. Biasımızla baya önemli bir aile yemeğine katılırız. O sırada çocuğumuz sorun çıkartır. Yemekleri ittirip bir babasına bir size vurup şımarır ve biasınızla çocuk için birbirininize girerdiniz (Kavga anlamında)
Luhan: O zaten bu yemekte bulunmak istemediği için çocuğun böyle yapması işine gelirdi....
Suho: Kızım sussana! Seni bir yere getirdiğime beni pişma etme bir kerede! Kızım ben kime diyorum bir insan gibi dursana!
Sen: Çocukla ne biçim konuşuyorsun sen??
Suho: Sen böyle herşeye muhalefet olduğun için ben bu çocuk üzerinde otoriterimi kuramadım zaten. Al işte! Senin eserin gurur duy!
Sen: Allah Allah ya! Bir gün baba olupta bu çocukla ilgilenseydin ya! Her ağladığın da hep başından kovdun! Şimdi ne çabuk unuttun o günleri! Sen benim çocuğuma hiç bir şey diyemezsin!
Suho: Ben neden çocuğa kızıyorum ki! Bunun tek suçlusu sensin derdi ve o da oradan çıkıp giderdi..
Tao: Lan it oğlu it! Sen ne laftan anlamaz bir çocuksun! Sana yapma diyorum diye herkesin içinde çocuğunuzu rencide ederdi. Ve
Sen: Terbiyesizleşme Tao! Milletin içinde sen benim çocuğuma bağıramazsın! Kendine gel!
Tao: Ben senin kocanım asıl sen benimle böyle konuşamazsın! Çocuğumla da arama giremezsin! Kapa çeneni ve otur oraya!! Derdi ve seni sustururdu.
Minseok: Tanrı aşkına dur artık oğlum! Bak senin gibi akıllı bir çocuğa bu yakışıyor mu? Derdi ve gözünü etrafa gezdirirdi ve insanların rahatsız olduğunu farkedince! Çocuk işte! Birşey yapamıyorsun ki! Sanırım sıkıldığı için bize rahat vermedi. Biz gecenizi daha fazla mahvetmeden izninizle kalkalım.. Derdi...
Lay: Kızım prensesim?! Neden böyle yapıyorsun? Bak annenle babanı üzüyorsun? Senden biraz sakinleşip sıkıntını babanla paylaşman istiyorum! Derdi ve kızına sarılarak onu sakinleştirirdi. çocuğunuz babasına çok düşkün olduğu için babasının sözünü dinlerdi...
Umarım beğenmişsinizdir..
Sennysuh kardeşimizin önerisiydi. Çok hoş bir fikir sundu bana bende severek yapmaya çalıştım ama nasıl yaptığım hakkımda bir fikrim yok! 😬🙃😅😍😘