TARTIŞMA/ DEĞERLENDİRME/OYLAMA

766 17 108
                                    

Merhaba arkadaşlar! Biliyorsunuz Chen baba oldu. Ve fanlar da fesatlıktan ikiye bölündü.. Bu aralar heryerde ona karşı nefret söylemleri ortalıklarda dolaşıp duruyor! Bu hayli benim canımı fazlasıyla sıkıyor! Valla insanlar koronadan beter! Neyse konumuza geçelim..

Hal böyle olunca okuyucularım da ikiye bölündü. Kimi Chen baba oldu artık paylaşmak doğru değil dese de diğerleri de onsuz hikaye olmaz saçmalama yazar diyenler de var! Şimdi siz söyleyin ben ne yapayım! Cheni hikayelerime eklemeye devam mı! Edeyim? Yoksa onu çıkartayım mı? Benim fikrimce

"Chen'in baba olduğu haberini duyunca bir hayli şaşırmış ama çok sevinmiştim! Bence bu bizim için çok büyük ve güzel bir sürpriz oldu! Hele şu kötü dönemimizde! Baba olmak aile kurmak onun en doğal hakkı! Hayatını biriyle birleştiriyor diye ondan nefret edemeyiz! Daha da çok ona destek vermeliyiz! Hani biz birdik! Ne olursa olsun hep arkalarındaydık! Şimdi evleniyor diye 360 derece döndünüz! Gruptan ayrılsın, bebek bezini masrafları karşılamak için daha çok çalışacaksın gibi dalga söylemleri de canımı çok sıktı! Bu nasıl fanlık ya! Demek diğer üyelerde evlenip çocuk yapsa siz onlardan da nefret edeceksiniz! Anlaşıldı sizin sevginiz de saygınız da buraya kadarmış! Kusura bakmayın ama ona böyle davranamazsınız! Lütfen biraz vicdan sahibi olun ve ona destek verin! Benim düşüncem bu!!

Şimdi ben Chenin olmadığı bir hikaye yazmaya kalksam Che biaslılar buna çok üzülecek! Ben onları üzmek istemem! Sizler benim için çok değerlisiniz! Sizin fikirleriniz benim için önemli!

Size soruyorum ama rica ediyorum lütfen kavga etmeden konuşalım tartışalım.. ☺️☺️

Hikayelerime artık Cheni ekleyim mi! Yoksa onu çıkartayım mı??

Bunu bir hafta tartışalım ona göre dwğerlendiricem. Ama bana soracak olursanız. Ben Chensiz bir hikaye olmaz diyorum.... Sizlerin fikirlerini bekliyorum!!!








EXO VE TEPKILERI 04Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin