İsmini vermek istemeyen güzel kardeşimin isteğiydi. Ona çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️ ve umarım beğenirsin 🙏🙏🙏☺️😄❤️
Bu arada ben küçükken koyu Bi Mustafa Sandal hayranıydım onun şarkılarıyla büyüdüm ve hala kaliteliliğini kaybetmeyen bir kaç sayılı sanatçılardan 🙏🙏
Biasımız uyurken bizde mutfakta dans ederek birşeyler hazırlıyoruz. Ve dansımız rezalet (berbat dans ediyoruz) ve bağırarak "Mustafa Sandal gibi dans ediyorum bebeğim" diye bağırıyoruz. Biasımız bizim ne yaptığımızı merak eder ve bizi bunları söylerken görür Mustafa Sandalın dansını sorar ve bizde ona bir klibini izletirsek tepkisi;
Sehun: Ne oluyor? Aşkım! O kadar çok gürültü yapıyorsun ki! Senin yüzünden bir uyuyamadım! Derdi ve sende ona klibi açar gösterirsin ve saçma bulup hiç ilgilenmez ve senden az daha sessiz olmanı isteyip uyumak için odasına geri çıkardı...
Kris: Hayatım sen ne diyorsun Allahıskına! Hem Mustafa da kim? Derdi ve klibi izledikten sonra "Bebeğim bırakta bu adam dans etsin!" derdi ve sen suratını asıp omuz silkerdin ve Biasın sana dayanamayıp "Ah! Haydi ama asma suratını şaka yaptım! Hem sen ondan daha iyi dans ediyorsun deyip yanağına küçük bir buse kondururdu ve duş almak için banyoya doğru giderdi..
Minseok: Arkandan gelip beline sarılırdı ve" Çok güzel dans ediyorsun" derdi sende "Yalancı" derdin Minseok pes edip "Gerçekten berbattın ama bu senin tatlı olduğun gerçeğini değiştirmez" derdi ve klibi izledikten sonra "Bu adam işi biliyor" derdi ve yorgun olduğu için geri uyumak için odasına giderdi.
Kai: Kendini tutamayıp gülerdi ve "Sen ne yapıyorsun!? Canım! Kendini kaptırmış Mustafa diyorsun? Derdi ve klibi izledikten sonra sana dönüp" Bu arada senin ne kadar kötü dans ettiğini görmüş oldum bence bu işleri profesyonellere bırak ya da ben sana öğreteyim deyip oturduğu yerde uyuyup kalırdı.Luhan: Sabahtan beri bir tutturdun Mustafa diye gidiyor! Kim o adam ya? Derdi ve ona izlettirdikten sonra sana dönüp "Senin işin yokmuydu ya sen git ben biraz diğer kliplerinide izleyeceğim derdi ve sen mutfağa gittiğin de klipteki kadınlar için" Yavrulara bak baya iyilermiş derdi...
Daha var...