Bizim 3 aylık bir bebeğimiz varmış. Bizim göğüsümüzde yara olduğu için çok acıyormuş bizde biasımız uyurken bebeğimizi emzirmeye kalktığımızda çığlık atıp ağlamaya başlarsak! Tepkisi ;
Kris: Ne oldu? hayatım! Deyip yataktan doğrulur ve gözlerini ovuşturarak uykusunun açılmasını sağlardı. Ve sen durumu izah edince Kris sana üzülür ve yatağımdan kalkıp giyinir ve mama almaya giderdi... Ve sabah olunca ilk işiniz bir doktora gözükmek olurdu....
Kai: Bebeğim ne oluyor? Neden bağırıyorsun? Diye sorardı ve sen göğüsünü gösterip anlatırsın. Ve Kai çocuğu alıp sana uyu dinlen ben ilgilenirim derdi. Ve dudağına bir öpücük kondurup odadan çıkardı. Ve bebeğinizle mutfağa inip ona mama hazırlar ve çocuğunuz uyuyana kadar onunla ilgilenirdi...
Lay: Yerinden sıçrayarak ne oldu Birtanem! Yoksa kızımıza mı! Birşey oldu? Derdi ve odanın içinde deli gibi dolaşırdı. Ve sen ona sakin olmasını çocuğunuzun gayet sağlıklı olduğunu fakat sıkıntının sende olduğunu söylerdin. Ve durumu anlatırdın. Ve Lay sana bakıp gözleri dolardı ağlamamak için kendini tutardı. Ve sana sarılıp herşey geçicek bana güven yarın ilk işimiz doktoruna gözükmek olsun şimdi lütfen bu kadar üzülme der ve başına bir öpücük kondurup ver bakalım şu ufaklığı birazda babasıyla vakit geçirsin derdi ve senin uyumanı söylerdi ve çocuğunuzla sabaha kadar ilgilenirdi...
Luhan: Tanrı aşkına ne oluyor? Neden bağırıyorsun? canım! Derdi ve sen durumu anlatırdın. Ve Luhan hemen hazırlan doktora gidiyoruz dirdi ve bebeğinizi annenize bırakıp giderdiniz.
Baek : Sen bağırınca yattığı yerden yere düşerdi. Ve Aman Tanrım! Gecenin bu saatinde ne diye bağırıyorsun!? Derdi ve sen herşeyi anlatınca Baek "Özür dilerim bebeğim bilmiyordum! Lütfen affet! Derdi ve bebeğinizi kucağından alıp tamam artık ben ilgilenirim sen yat dinlen ve belki sabaha hiç bir şeyin kalmaz hayatım! Derdi ve yanağına bir öpücük kondurup bebeğinizi alıp yanından çıkar ve seni yanlız bırakırdı. Ve sabaha eve doktor çağırıp sana baktırırdı..
Sehun: Senin bağırmanla yataktan sıçrar ve başını yatağınızın başına vururdu. Ve "Ah! Acıdı! Bu saatte neden bağırıyorsun ki? Derdi ve göğsünü tutup gösterirdin. Ve Hayatım ne olmuş böyle? Derdi ve hemen bir doktora giderdiniz...
Devamı gelecek....